183.Bölüm

10.2K 691 32
                                    


Ned Borisin gözlerinin içine baktıktan sonra ,'Atölyemi nereye kuracağım ?' dedi ciddi bir şekilde. Boris ise sadece alaycı bir şekilde gülümsedi.

'Atölye mi ? Önce malzemelerini temin et, sonra buraya yani benim konağımın avlusuna atölyeni kurarsın.' dedi. 

'Sadece Büyü Dizilimi uygulanmış 8.Seviye Büyülü Canavar Çekirdeklerine ihtiyacım var, 5 tane ateş elementi 5 tane su elementi ve 2 tane rüzgar elementi. ' dedi Ned sakin bir şekilde.

'Hmm... Bu zor olacak, bu dünyada 8.Seviye Büyülü Canavarlar bulunmaz. Bilge Seviye olmaz mı ? Diğer demirciler Bilge Seviye çekirdekleri kullanır.'

'Hayır sadece 8.Seviye kullanılabilir. İdeal ısıyı yakalamak için gerekli olan şartlar bunlar. ' dedi Ned, boyutsal yüzüğünde aslında ihtiyacı olan büyülü canavar çekirdekleri vardı fakat Borise biraz eziyet etmek istemişti. Onun için bir ruha uygun kılıç yapacaksa en azından biraz çabalamasını istiyordu.

'Çok zor... 8.Seviye Büyü Dizilimi konulan büyülü canavar çekirdeği en son 3 yıl önce 100 Beyaz Altına satılmıştı,Aziz Seviyede ki büyülü canavarların çekirdeği kadar pahalı yani.'

Nedin gözü titredi, 'Siz ciddi misiniz ? 8.Seviye büyülü canavar çekirdeği 100 Beyaz Altın mı ?' dedi Ned. 

'Evet bu dünyada o seviyedeki büyülü canavarların soyu tükenmek üzeredir ve daha aşağıda olanların soyu zaten tükendi. Zengin klanları onları evcil hayvan olarak istiyor, çocuklarını onlarla oynatıyorlar. Büyülü Canavar çekirdeklerini de antika niyetine satın alıyorlar. ' dedi Boris, Ned gülse mi ağlasam mı bilememişti. 

Bilge Seviye büyülü canavarların çekirdekleri  2 Siyah Altın ediyordu, Aziz Seviye Büyülü Canavar Çekirdekleri 100 Beyaz Altın ediyordu fakat 8.Seviye Büyülü Canavar Çekirdekleri 100 Beyaz Altındı ve üstelik canlı yakalanırsa çok daha değerliydi. Sebebi ise kullanım alanı olmasa da antika olarak görülüyor olmasıydı. Ned bunu büyük bir şaka olarak düşündü. 

Ned elini salladıktan sonra 2 tane Büyülü Canavar çekirdeği ortaya çıktı. ikisi de 7.Seviye Büyülü Canavarlardan alınmıştı.

Boris çekirdekleri görünce bir kaplan gibi atıldı.

'Vay canına, 7.Seviye Büyülü Canavar çekirdeği demek. Buna 1.000 Beyaz Altın verecek koleksiyoncular tanıyorum. ' dedi Çekirdeği tutarken bir tüccar gibi görünüyordu, Ned Borisin bu kadar aç gözlü olacağını tahmin etmemişti. Neredeyse çekirdekleri öğretmenlik ücreti diyerek cebe atacaktı. 

Ned iç çekti '1.000 Beyaz Altın mı ? ' 

'Evet ? Sen bunları nereden buldun ? Bunlar koleksiyon için çok uygun, neredeyse yeni çıkartılmış diyebilirim. Ayrıca bozulmamışlar. Kesinlikle 1.000 Beyaz Altın ederler,' dedi. 

Borisin gözlerinde ki ışık Nedi biraz ürkütmüştü, 'Bu adam aç gözlü.' dedi Ned. 'Bunlardan daha var mı? Eğer varsa seninle oldukça iyi para kazanabiliriz.' dedi Boris, Yer Seviye olsa da paranın kıymetini biliyordu, gelişim için ihtiyaç duyduğu şey paraydı. Eğer yeterince parası olsa daha hızlı güçlenebileceğini biliyordu.

Ned elini salladı ve 6 tane daha büyülü canavar çekirdeği ortaya çıktı 1. Seviyeden 6.Seviyeye kadar bütün canavar çekirdekleri yanındaydı. Bu çekirdekleri sadece kendi dünyasında ufak iyiliklerin karşılığı olarak veriyordu. Yıllar içinde çok fazla 1. ve 2.Seviye çekirdeği dilencilere vermişti. Şimdi ise ne kadar değerli olduklarını duyunca şaşırmıştı, Geldiği dünyada Bilge Seviye çekirdekler paha biçilemezken şuan ki boyutta 1.Seviye çekirdekler paha biçilemez gibi duruyordu. En azından oldukça değerli olacağına emindi. Borisin ağzı açık kalmıştı,

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin