88.Bölüm

9.2K 829 31
                                    


Ned durumun ciddiyetini iyice kavramaya başlamıştı. Öldüğünü gördüğü kişilere rağmen asla kendisininde onlarla aynı kaderi paylaşacağına kalpten inanmamıştı. Sonuçta 8.Seviye'nin ortasında bir savaşçı ve 7.Seviye Başlangıçta Büyücüydü. 15 yaşında olsa da çok fazla ölümüne savaşa girmişti. Defalarca ölümle burun buruna gelmişti fakat hepsinden sonra hayatta kalmayı başarmış ve onu öldürmeyen şey güçlendirmişti.

Sayısız ölümün yükü omuzlarındaydı zaten bu yüzden de Öldürme Arzusu aşırı derecede kalındı. 15 yaşında yüzbinleri öldürmüş birisi olarak böylesi öldürme arzusu hafife alınacak bir şey değildi fakat şuan ki testte bunların hepsi anlamsızdı. Şuan etrafını çeviren herkesin kendisinden az kalır Öldürme arzusu yoktu, saldırı yönleri ve hızları nice savaş gördüklerini gösteriyordu. Ölümle yıkanmış savaşçıların hepsinin bedeninden kan kokusu hissediliyordu. Bu koku normal birisine ait olamazdı böylesi kalıcı bir koku sadece aralıksız sürekli olarak savaşmış, öldürmüş kişilerin bedenlerinde bedeninden yayılabilirdi.

Ned adım adım yürümeye devam etti ve Golemin Öldüğü noktadan bir adım geçti. O anda etrafında muazzam bir savaş narası yoğunluğu hissetti. Sessizlik bozulmuştu. Bir anda sayısız savaş çığlığı dört bir yanını sarmıştı. Savaş çığlıklarıyla birlikte saldırılar sıklaşmış ve acımasızlaşmışdı. 8.Seviye Ortasında olmasına rağmen gelen saldırılar 8.Seviye Zirvesindeydi. Bir kaç sıyrılmadan sonra ''Anka Kanatları'' diyerek bedenini Anka kanatlarının üstün savunmasıyla sardı. Artık 9.Seviye Ortasına kadar kimse bedenine kılıç veya herhangi delici bir saldırıyla zarar veremezdi fakat Anka Kanatları sadece bedene temas eden delici saldırıları engelliyordu. Eğer birisi balyozla vuracak olsaydı saldırı ivmesi onu sert bir şekilde itecek ve muhtemelen basınçla bütün organları yaralanacaktı. Bu durumu 7.Seviye Büyülü Canavardan aldığı darbe ile geriye uçarken acı bir şekilde tecrübe etmişti fakat şansına şuan bütün saldırılar yakın mesafeden gelen delici saldırılardı.

100 Metre daha yürüdükten sonra nihayet rahat bir nefes almıştı. 

Saldırılar kesilmiş önünde büyük bir alan görülmüştü.

Adımını dışarı atmasıyla birlikte savaş naralarının baskıcı kuvveti bitti. Kısa bir bakış atıp arkasına baktığında ifadesi büyük oranda değişti. 750 Metrelik insan ormanının içindeyken bir defa bile saldıranların yüzüne bakmamıştı ve birisini bile öldürmemişti fakat eğer 8.Seviye'nin zirvesinde ki Savaşçılardan sonra karşısına 9.Seviye çıksaydı çoktan Kan Kudretini çağırıp Kudretin Kesiği ile önünde ki her kesi biçmeye hazırlanmıştı aksi taktirde öleceğine adı kadar emindi. Zaten limitlerini aşan bir mücadele vermişti .

İşte bu sebeplerden dolayı rahat bir nefes alabilmişti. Askerlerin hepsinin yüzü ise bir birine benziyordu. Hepsinin yüzlerinde sayısız yara, bakışlarında aynı keskinlik ve öldürmeye tereddüt etmeyen o acımasız ifade. Nedin bile kalbi bir an titredi. Bütün yol boyunca Peri Kraliçesinin Dikiş Sanatını kullanmayı düşünmüştü fakat iplerle bedeni sarmayı başarsa bile öldürmeden tutmak konusunda oldukça sıkıntı çekiyordu. Böylesi baskı altında yeterli şekilde konsantire olamazsa birilerini öldürebileceğine emindi.

Ned geride bıraktığı test alanıyla birlikte sonunda önünde duran kısa boylu adama baktı,

'Bu test oldukça zorluydu' dedi. Sesi cevap beklemeyi ummayacak kadar rahattı.

'Giriş testinin zor olması oldukça normal. Kendisine dahi diyen hatta bizim bile dahi diye çağırdığımız bir çok kişi bu teste girdi fakat sonuç ne ?  ' dedi fakat sorusu Ned'e yönelmemişti. Ned ise durumu garipsemişti. Kendisiyle konuşurken birden garip bir şekilde ortaya soru yöneltmesi oldukça garipti.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin