İmparatorluk Şehri daha önce böyle bir gün yaşamamıştı ve bundan sonra da yaşamayacaktı. Bir anda ortaya çıkan güç patlaması herkesin aklını başından almıştı fakat asıl şaşırtıcı olan hemen arkasından gelen vurma sesleriydi. Darbe sesleri gökyüzünü kaplarken herkesin tek düşündüğü 2 Bilge Seviye savaşçının savaşa tutuşmuş olduğuydu. Bütün Kent hızlıca korunma önlemleri almaya başladı ve klanlar bile güçlerini geri çağırmak için haber yolladı. İki Bilgenin savaşında ortaya çıkan güç dehşet vericiydi. Daha önce bu güce şahit olan herkes korunulması gerektiğini bilirdi fakat bir anda savaş düşüncelerini yerle bir eden bir tutku dolu inleme şehri kapladı.
Bilge Seviye olan Nina henüz bu gücü tam olarak kullanmayı bilmiyordu ve sesini ayarlamaktan bir haberdir fakat şuan bunları da düşünmüyor hatta fark etmiyordu bile.
Nedin bedeninden yayılan güç patlamasıyla o noktaya yönelen Bilge Seviye kişilerin hepsi gökyüzünü kaplayan inleme sesleriyle yavaş yavaş geri çekilirken göz ucuyla geriye bakmayı ihmal etmemişlerdi. Kimse ne yaşandığını görmüyor olsa da herkes net bir şekilde anlayabiliyordu. İki bilge Seviye savaşçı sevişiyordu ve bütün Şehir buna şahit oluyordu.
Bir çok kadının ve erkeğin yüzü kızarmış arzuları harekete geçmişti. Ninanın şehri inleten sesi herkesin kanını kaynatıyor ve darbe sesleri iştah açıyordu.
Bir çok kişi o gün evlerine geri döndü ve bütün gün evlerinden bir daha geri çıkmadı. Sokaklar hiç bu kadar boş olmamış İmparatorluk baş ketinde hiç bu kadar az insan olmamıştı.
İki Bilge Seviye savaşçı, bitmeyen bir güç ve saattler boyunca maksimumda korunabilen enerjinin etkileri yüzünden Şehrin bu hali tüm gün boyunca devam etti.
Gün doğumundan gün doğumuna İmparatorluk Şehrinde sadece iki ses duyuluyordu. Vurma sesleri ve inleme sesleri.
Tam bir gün sonra ses bir anda ortaya çıktığı gibi kesildi ve kızgın bir boğanın bağırması gibi bir bağırma ile bir kuş çığlığı gibi tiz bir çığlık aynı anda şehri kapladı.
Bu günü artık herkes Boğa ve Anka'nın aşkı olarak hatırlayacak ve gelecekte bu gün geldiğinde İmparatorluk Kentinde büyük festivaller düzenlenecekti.
Ama bu gün şehir sessizdi. Sokaklarda kedilerin mırıldanmasından ve kuşların ötüşünden başka hiç bir ses duyulmuyordu. 1 gün süren çılgınlık sona ermişti.
Ned ve Nina gülümsüyordu hemde ağızları kulaklarına varacak kadar keyifle gülümsüyorlardı. Yaşadıkları bu anı asla unutmayacaklar dı. Daha önce birlikte olsalardı kesinlikle böyle bir şey yaşayamazlardı zira Nina Ned'e oranla çok ama çok zayıftı fakat şimdi ikisi de Bilge Seviyeydi.
Haliyle dayanma noktaları ve güçleri çok yukarıdaydı.
'Hadi seni diğerleriyle tanışıtırıyım .'dedi Ned. Ned kalkarken Nina gülümsedi ve,
'Üstüme bir şeyler giymeden gideceğimi düşünmüyorsun sanırım.' dedi. Sesinde yaramaz bir ton vardı. Ned gülümsedi ve depolama yüzüğünü salladı. İçinden pembe renkli ipekten yapılmış uzun bir elbise vardı.
'Hazırlıklıymışsın' dedi Nina gülümseyerek .
'Test sırasında senin için almıştım. Geldiğimde sana verecektim şimdi kısmet oldu.'
'Çok güzelmiş. Teşekkür ederim.' dedi Ned'in dudaklarına bir öpücük kondurduktan sonra giyinmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
خيال (فانتازيا)Fantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...