55.Bölüm

9.1K 805 19
                                    


(CS 1.6 oynayanlar bilir. )

*DAN* *DAN* * DAN*

*TIRIRIRIRIRIRIRI*

*FİUVVVVVVVVV*

*BOOOOOM*

*TA TA TA TA TA TA*

*COVER ME !* (KORUYUN BENİ)

*NEGATİVE!* (OLUMSUZ)

*NEGATİVE* (Olumsuz)

* Hold this position* (BU POZİSYONDA KALALIM)

* POSİTİVE (OLUMLU)

* ROGER That (ANLAŞILDI)

*DAN* *DAN* * DAN*

*TIRIRIRIRIRIRIRI*

*FİUVVVVVVVVV*

*BOOOOOM*

*TA TA TA TA TA TA*

 *Report in  (RAPOR VER!')

 *Enemy spotted  (DÜŞMAN GÖRÜLDÜ(TESPİT EDİLDİ))

* Need backup (Destek Lazım)

* Negative Beta Team Die (Olumsuz Beta Timi Öldü)

* Get out of there it's gonna blow (Kaçın oradan patlayacak )

*BOOOOM*

'HAHAHAHA... ÇOK EĞLENDİM! 40 KİŞİ İLE SAVAŞMAYI BEKLİYORDUM AMA 100 KİŞİ KARŞIMA ÇIKTI! ÇOK KEYİFLİYDİ TEKRAR YAPMAK İSTİYORUM!'

Ned param parça olmuş binanın içinde 100 param parça olmuş siyah insanın arasında keyifle duruyordu, Sinema salonuna girdiği anda yoğun ateş altında kalmıştı. Bir anda bedeni adrenalinle dolmuş ve bulunduğu zor durumdan keyif almaya başlamıştı. Deneme maksatlı elini çıkartıp özellikle bir mermiye denk getirdi fakat Anka Kanatları merminin bir anda sıcaklıktan buhar olmasını sağladı. Fakat bu sadece basit bir mermiydi, Sinemadan yükselen mermi sesleri her saniye daha da artarken silah sesleri farklılaştı. Bazen arka arkaya kesilmeden gelen sesler bazende sürekli kısa aralıklarla gelen tabanca sesleri birbirine karışmıştı. Ned hiçbirisinden zarar görmese de bir anda ortaya çıkan uzun borudan ateşlenen o garip metalin patlaması Ned'i bir an korkutmuştu. 4.Seviye büyü gücünde olan bu patlama beklentilerinden çok daha güçlüydü yine de kılıcını geri koyup parmağında oluşturduğu Ateş Mermilerini kullanarak adamlara karşılık vermeye başladı.

Onları taklit ederek bazen gelen mermilerden kaçmak için sağa sola atladı fakat atladığı anda bedenine bir kaç kurşun çarptı bazense bir okçu gibi nişan alıp tek tek ateş mermileriyle hedeflerini vurdu. Herşey bittikten sonra son noktayı koymak için Ateş Büyüsünün gücünü biraz daha arttırdı ve büyük bir patlama sonrası herkes öldü. Sinema salonu girişi tamamen param parça olmuştu, herşeyin yeri değişmişti ve duvarlarda sayısız delik yerlerde ise sayısız boş mermi kovanı vardı. Tam merkezde bir büyük çukur ve biraz ilerisinde nispeten daha küçük bir çukur vardı. Sinema salon tam bir harabeye dönmüşken Ned keyifli keyifli yürüyerek salondan çıktı. 

İçeride onca ses olmasına rağmen dışarıda onu bekleyen kimseyi görmemişti. Biraz şaşırsa da Ses Geçirmez odaların varlığı Ned'in dünyasında bile bilinen bir gerçekti . Sinema salonunun tamamı özellikle çete tarafından ses geçirmez yapılmıştı çünkü burası tuzak yeriydi ve silahlar patlayınca polislerin gelmesi istenmemişti.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin