Kanlar arasında bir beden, uzun ağaçların arasında kırmızıya boyanmış çimenler ve ölüm kokusu dört bir yanı sarmış. Ortasında duran küçük çocuğun elinde ki kılıcın üstünden kan damlaları yere düşüyor ve ayaklarının atlında ki toprak kan ile ıslanıp bataklık olmuş.
Sağa sola savrulmuş 40 hayvan bedeni. Hepsi aynı görünüyor fakat kiminin başı yok kiminin gövdesi. Bacakları parçalanmış bedenlerinden çok uzakta, bazılarının patlayan bedeninden geriye bir iz bile kalmamış. Şeytanın nefesi gibi ağzından çıkan buhar kanların içinde ıslatıyor Ned'in bedenini. Gökyüzünde ki ışık yere indiğinde dahada net anlaşılıyor ormanda ki katliam.
'Bitti! Sonunda hepsini öldürdüm!'
'Çiftleşme döneminde ki Bronz Fare sürüsüne denk geleceğini kim tahmin edebilirdi ki. Bugün hayatta kalmanın tek sebebi Anka Pençesi ve Anka Kanatlarıydı. '
'Evet düşmanlarımın hayatımı kurtaracak bir büyüyü bana vermiş olmaları hayatımı kurtardı! Onlar bu gün hayatım kurtuldu diye lanet edecekler!'
'Mağaraya dön ve yaralarını tedavi et, Bu sadece başlangıçtı. 2.Görev çok daha zorlu olacak ayrıca artık Kudretin Kılıç Sanatını öğreneceksin.'
Ned ileriye doğru bir adım attı, üstüne bastığı farenin başı ayakları altında parçalandı ve etrafa dağıldı. Ned umursamadan yürümeye devam etti. Kan kokusu ormanı çoktan işgal etmişti. Sayısız Büyülü Canavar kanın tatlı kokusuyla inlerinden çıkmış ve Ned'in olduğu noktaya akın etmeye başlamıştı. Hepsi ile başa çıkamazdı bu yüzden mağaraya dönmeliydi.
Kan ile kaplı çimleri geçince aziz adımlarını kullanarak ileriye atıldı, saniyeler içinde yüzlerce metre ormanlık alanı geçti ve hızla devam etti.
Yolu üzerinde ki Büyülü Canavarlar daha ne olduğunu bile anlamadan Kan Kudretinin önünde hayatlarını verdi ve Ned 10 km metrelik mağaraya giden yol boyunca çoktan 30 2.Seviye Büyülü Canavarı katletmişti.
Öldürmek kolaydı üstelik inanılmaz bir his veriyordu. Bir canlının hayatını almak Ned'e kendisini çok daha güçlü hissettirmişti. İlk başlarda sadece görev olduğu için katlettiği yaratıklar 40 tane Bronz Fare sürüsüyle karşılaştığında çoktan öldürmenin zevkine dönüşmüştü. Acımasızca ölen her farenin kanı Ned'in yüzüne değmişti ve Ned bu çılgınlığın bitmesini istememişti.
Mağaraya girdiği anda vakit kaybetmeden Ejderha Pulu Yenileme sanatını uygulamaya başladı. Bedeninde ki küçük pençe izleri, diz izleri ve kopmuş ufak dokular yavaş yavaş yenilenirken Ned aralıksız 10 saat boyunca Ejderha Pulu Yenileme Sanatına devam etti.
Nihayetinde bütün yaraları iyileştiğinde karnı açlıkla gururldadı.
Odun çıkartıp ateş yaktı ve tavayı hazırladı.
'Seni yönlendireceğim. Eğer yönlendirmeme uyarsan yediğin Büyülü Canavar eti çok daha besleyici olacaktır' dedi Kan Kudreti. Ned onayladı ve bütün malzemeleri ortaya çıkarttı.
'Önce ateşin sıcaklığını iyi ayarlaman gerekiyor. Büyülü Canavar eti dayanıklıdır. Yüksek ısı olmadığı sürece içinde barındırdığı Tanrı Enerjisini tam anlamıyla ortaya çıkartmayacaktır.
Ateşin sıcaklığını 500 Dereceye sabitle, Bolca odun at ve her 5 dakikada bir ateşe odun atmaya devam et. '
Ned yüzüğünden büyük bir kalas çıkarttı, Kan Kudreti gibi tanrısal bir kılıç ile odun kesmeyi bir hakaret olarak düşündü ve normal piyade kılıçlarından birisiyle kalası 20 parçaya böldü. Ateşin zeminin genişletip içine 5 tane büyük kalas attı. Ateş Elementiyle dereceyi iyice yükseltti ve odunlardan yükselen çatırdama mağaranın içine yayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...