182.Bölüm

9.6K 736 147
                                    

Boris yürüdü ve yavaş adımlarla Nedin yanına geldi. Nedin bedeni neredeyse düşmek üzereydi . Bedeninin hala ayakta durmasının sebebi mutlak bir iradeyle direniyor olmalıydı, Boris Nedin yanına geldikten sonra karşısında ifadesiz bir şekilde durdu, elini yavaşça kaldırdı ve Nedin yüzünün önünden geçirdi. Nedin gözleri bir anda kapandı ve bedeni düşmeye başladı.

Ardından çivilenmiş gibi duran 5 kişiye baktı,

'Hector sizi bekliyor. Gidin!' dedi elini sallayarak, Nedi ise çoktan omzuna almıştı. 

Boris arkasını döndükten sonra sadece bir adım atmasıyla tamamen kayboldu. Borisin Ned ile birlikte ayrılmasından hemen sonra 5 kişi rahat bir nefes alabildi.

'Çok güçlüydü, sadece göz teması kurdu ve bedenimin kontrolünü kaybettim.'

'O bir Canavar' dedi Sofya neredeyse bayılmak üzereydi .

Onlar daha hareket etmeden Hector ortaya çıktı, bir süre avluya göz gezdirdikten sonra iç çekti.

'Ned Kıdemli Elderin gazabına uğramış gibi görünüyor. Onu kışkırtmaması gerekiyordu, o Yer Seviye Başlangıcında bir dahidir. ' dedi Hector . Borisi övmek maksadıyla değil onu tanıtmak amacıyla söylemişti. Hectorun bile klanda ki en çekindiği kişi Boristi, güçlü olduğuna dair en ufak bir belirti yoktu, güçlü insanların görünüşünden tamamen uzak ve çirkindi fakat bu görünüşü bir yanılsamadan fazlası değildi. Hector bunu biliyordu ve bu yüzden de Boristen korkuyordu.

'Gidelim, Ned hakkında artık endişelenmeyin, onun kaderi artık kendi ellerinde. ' dedi Hector rahat bir şekilde ve ardından 5 kişi ile birlikte avludan ayrıldı. 

Bu sırada klanın diğer ucunda Boris omzunda taşıdığı Nedi boş bir çuval gibi yere fırlattı. Ona merhamet etmek gibi bir niyeti yoktu, omzunda taşıdı diye de sevgi beslemiyordu sadece yürümesi uzun sürer diye kendisi taşımıştı.

Nedin bedeni yere sert bir şekilde çarptı fakat gözleri açılmamış, bilinci yerine gelememişti.

Boris tekrar elini Nedin yüzünün üstünden geçirdi. Nedin gözleri bir anda açıldı, bedeninde ki yeni acıyla yüzü bir an ekşidi fakat yine demir gibi ifadesi yerine geldi.

Boris elini olduğu yerde salladı, içinden sarı bir hap çıktı ve ilgisiz bir şekilde hapı Nedin üstüne attı.

'İç şunu, bütün gün seni bekleyemem!'dedi. Ned hapı alıp ağzına attıktan sonra yuttu, hap etkisini göstermeye başlarken Boris anlatmaya başladı.

'O hapa Kan İnceltme hapı denir. Bedeninde ki yaraları iyileştirir ve Tanrı Enerjini geri toplamanı sağlar.' dedi. Ardından yüzü tekrar memnuniyetsiz bir hal aldı,'Ayrıca çok da pahalıdır. Bu hapı bir daha kullanmak istiyorsan gidip satın almalısın. Senin için böyle değerli şeyleri kullanacak değilim.' dedi Boris, 

'Neyi bekliyorsun hala ? Kalk Ayağa!'

Ned bir anda ayağa fırladı, sadece saniyeler içinde bedeninde ki hasarlar iyileşmiş ve Tanrı Enerjisi toplanmıştı . Ned hapın etkilerinden oldukça etkilenmişti, Büyülü Canavar Çekirdeği gibi Tanrı Enerjisi kazandırıyordu üstelik iyileştirme etkisi vardı, savaşlarda kullanmak için oldukça uygundu fakat Borisin bile pahalı olarak isimlendirdiği bir hapın değerini hayal bile edemiyordu.

'Diğerlerinde Bilge Seviye ekipmanlar vardı fakat sen bana Titanyum kılıç verdin, Bilge Seviye Silahını çıkart.' dedi Boris emreder bir şekilde ,

'Bilge Seviye Silahım yok.' dedi Ned sakin bir şekilde, yalan söylememişti . Kan Kudreti ve Kan Atası Hükümdar Seviye Silahlardı.

'Yok mu ? Dalga mı geçiyorsun. Hizmetçilerine bilge seviye silah verip sen titanyumla mı savaşıyorsun ?' dedi alaycı bir tonda, Nedin bir şeyler gizlediğine emindi çünkü boyutsal yüzüğünü daha Nedi ilk gördüğü anda fark etmişti.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin