Ned'in kışkırtcısı sözleri anında etkisili olmuştu, Ateş ve Rüzgar ikizi kısa bir süre birbirine baktıktan sonra tek hamlede yan yana geldiler.
Ateş İkizi avuçlarını üstü üste getirdi ve yavaşça açtı. Arasında yavaşça oluşmaya başlayan Alev Topu giderek büyüdü, hemen arkasında duran Rüzgar İkizi rüzgar büyüsüyle Alevi besledi ve Alev topu kısa süre sonra 50 santim büyüklüğe ulaştı.
Seyircilerin yüzlerinde şaşkın bir ifade vardı. Bir çoğu bu tekniği 16.Garez Düellosunda görmüştü ve bu teknik bitirici bir vuruştu. Son rakip bu büyü ile çarpıştıktan sonra bedeninden iz bile kalmamıştı.
'FIRTINA ATEŞ TOPU!' ismi Ateş ve Rüzgar ikizinin ağzından aynı anda çıktı ve muazzam bir hızla Fırtına Ateş Topu avuçlarından ayrılıp Ned'in üstüne saldırıya geçti.
Ned yaklaşan saldırıya değer vermemiş gibi öylece durdu ve kısık bir tonda,
'Anka Kanatları.' dedi. Bedeninin etrafı 3 farklı ışıkla örüldü ve mutlak bir savunma bedenini sardı. Ned bekleme zahmetine girmeden Fırtına Ateş Topunun üstüne yürüdü ve Ned'in bedeni ile Fırtına Ateş Topu çarpıştı.
*BOOOM*
Patlama sesiyle muazzam bir parlaklık ringi aydınlattı ve en arkada oturanlar bile gözlerini korumak zorunda kaldı.
Seyircilerin arasından sevinç çığlıkları ışığın azalmaya başlamasıyla duyuldu, Bahis oynayan herkes oynadığı herşeyin iki katını kazanmıştı ve bu bile başlı başına dehşet verici bir şeydi.
'ORDA BİRİSİ VAR!' diye orta bölgede oturan birisi bağırdı ve sesi bir tsunami gibi kolezyumda yankılandı. Sevinç çığlıkları yerini meraklı bakışlara bıraktı, Ned'in silüeti ışık sütünunun içinde yavaşça belirdi ve ışık yok olduğunda çizik bile almamış bedeni ortaya çıktı.
'TANRIM O NASIL BİR CANAVAR ÖYLE!' dedi seyircilerden birisi ve hızla adama destek geldi. Saldırının bedenine temas ettiğini herkes görmüştü. Böyle bir saldırı 3. Sınıf büyülere denkti ve Ned çizik bile bu saldırıdan kurtulmuştu. Bu açıkça herkesin gözünde imkansızdı .
Seyircilerin şaşkın bakışları altında Ned şeytani gülümsemesiyle karşısında duran Ateş ve Rüzgar ikizlerine baktı. Sırtında ki kılıcı çekti ve korkudan altlarına yapmak üzere olan Ateş ve Rüzgar İkizlerinin üstüne yürümeye başladı.
Her adımında öldürme isteği bütün kolezyumda daha güçlü hissedilmeye başladı. Hemen ardından bedeninden yayılan Aura Ateş ve Rüzgar İkizleri ile birlikte bütün seyircileri şoke etti. Ayaktakiler koltuğuna oturdu ve Koltuğunda oturanlar dehşetle ayağa fırlatı. Gözlerinin önünde gerçekleşen muazzam olay ve hissettikleri Aura akıllarını başlarından almıştı.
'BU! BU... 3.SEVİYE BÜYÜCÜ AURASI' dedi bir Klan Lideri bağırarak.
Jonas ise öfke dolu gözlerle ve derinden yükselen nefretl'e Ned'e bakıyordu.
Ned adım adım korkudan yere sinmiş Ateş ve Rüzgar İkizine yaklaştı ve çaresizlikle yapacağı hiç bir şey kalmamış ikizlere baktı.
Ateş ve Rüzgar İkizi okula kabul edildikleri ilk andan beri güçlülerdi. Kimse onlara meydan okumaya cesaret edememişti ve iki kardeşin oluşturduğu kombo 3.Seviye Büyücülere bile çok zor anlar yaşatmıştı. Yıllar süren acımasız yöntemler ve herkese yapılan zorbalıktan sonra nihayet bedel ödeme zamanları gelmişti ama o kadar kolay vaz geçecek değillerdi. Köpek en çaresiz anında saldırmaya meyilli olrdu ve iki kardeşin korku dolu ifadeleri bir anda avını parçalamak için atılan sırtlanların ifadesine dönüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasiaFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...