Rock gökyüzüne ulaşan surların dört bir yanını çevirmişti. Emrinde ki askerlerin hepsi sadece ağzından çıkacak bir kelimeyi bekliyordu.
3.Çırağın şuan yaşadığı Krallık aslında Bağımsız Krallığın eviydi, bu yüzden surları oldukça yüksek ve sağlamdı. Defalarca savaş görmüş olsa da henüz bir defa bile aşılmamıştı. İçeride ki askerler savunma konusunda uzmanlaşmıştı ve çırak her ihtimale karşı savunma için koruma yağları ve milyonlarca oku muhafaza altında tutuyordu.
Surların üstünden büyüleyici bir güzellik krallığını sarmış askerlere bakıyordu.
Eğer savaşırsa kazanacağına güveni sadece %50 kadardı . Savunmasının gücünden oldukça emindi fakat Rock'ın saldırı konusunda ki üstün ismini herkes gibi o da duymuştu. Ayrıca Ned Bağımsız Krallığı ele geçiren kişi olarak Rock'ın ismini dört bir yana yaymıştı. O günki bu hamlesinin tek amacı şuan ki durumda psikolojik bir üstünlük kazanmasını sağlamıştı ve bu hamlesiyle de başarılı olmuştu. Surların üstünde ki güzel kadın Rock ile savaşmak konusunda oldukça tedirgin hissediyordu üstelik bilmediği bir çok gizem vardı. 7 Çırak arasında bir atak beklemediği tek kişi Ned di ve ilk İmparatorluk kuran kişi o olmuştu. Böyle hani bir hamle herkesi şoke etmiş ve ne düşünmeleri gerektiği konusunda tam bir karmaşaya itmişti. Ned rakipleri yeni planlar kurmaya çalışıp onun hakkında bilgi edinmek için çabalarken çoktan İmparatorluğun 1.Ayı geçmişti.
Ayrıca kuşatmaya yolladığı askerlerin ikmal hatları sağlamdı ve ikmaller oldukça düzenli geliyordu. Askerler yemek,su ve kıyafet konusunda sıkıntı çekmiyor ve destek kuvvetlerin hemen arkalarında olduğunu biliyordu. Bütün bu etkenler morallerini maksimum düzeyde tutarken bu kuşatmanın tek bir ok bile atılmadan bir kaç yıl sürmesine imkan sağlıyordu.
Nedin amacı krallıkları ele geçirmek değildi. İlk andan beri böyle bir hedefi yoktu o sadece Kan İmparatorluğunun 1 yıl boyunca mevcut gücünü koruması gerektiğini düşünüyordu, eğer 1 yıl içinde yıkılmazsa ondan testi kazanan kişi o olacaktı.
Rakipleri ise İmparatorluk kurmak için İmparatorluklarını kurduklarını ilan etmeleri gerekiyordu. Kuşatma altında bunu yapmaları imkansızdı fakat bütün bu planı bozma ihtimali olan bir kişi hala gizlice dolaşıyordu. O kişi 6 yıl boyunca kendisini sadece Garez Düellolarında göstermişti. Bir çok çırağın canını almış ve onların mülklerini edinmişti. Ned ilk günden beri onun başına bela olabileceğini bildiği için bazı zamanlar başı boş ordularına saldırı düzenlemiş ve sayılarını azaltmıştı fakat her Garez Düellosundan sonra sıralaması yükselen suikastçi yeni ödüller ve savaşçılar kazanmıştı. Şimdi ise Nedin bütün çabalarından sonra emrinde ki asker sayısı 995 bin kadardı. Sadece 5 bin asker daha elde edebilirse önce Krallık hemen ardından İmparatorluk kurduğunu ilan edebilirdi . Bu sayı kıl payı denilecek kadar azdı . Normal bir krallık yöneten çırak bu sayıyı Büyülü Canavarları öldürerek veya Vahşi İnsanların saldırısını yok ederek rahatlıkla elde edebilirdi fakat gizemli çocuk yıllar içinde sadece Garez Düellosu kazanarak bu sayıyı elde etmişti. Her 3 ayda bir gelen Büyülü Canavar saldırısı ise çoktan sonlanmıştı ve krallığının başına geçse bile ödül alma ihtimali yoktu.
İşte bütün bu sebelerden dolayı Ned suikasçinin kendisine saldıracağına emindi. Öncelikle savunması olan Sofya ve Rock çoktan başka çıraklara saldırıya gitmişti, Ned İmparatorluk kurmuş ve ordularını dağıtmıştı. Bu durumda en mantıklı hedef haline gelen kişi de Ned olmuştu.
Bu sırada Rock bütün askerlerine emir verdi,
'100.000 Asker surları taciz etsin, her 3 saatte bir askerler değişsin. Ordunun kalan kısmı. Şehre giren yolların güvenliğini alsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...