'Karanlık Tarikatı Atam Han Kan mı kurdurdu ? Babamın ölümüne Daryus mu sebep oldu ? Büyük babamı öldürmek mi istiyorlar!
Onlara izin vermeyeceğim! Hepsi ellerimde son nefeslerini verecekler!'
'Han'nın sana bıraktığı güç artık ortaya çıktı. Karanlık Elementi artık bedeninde aktif hale geldi, bunu gizmek zorundasın aksi taktirde derhal yok edilirsin.
Karanlık Tarikatı Han Kan 100.000 Yıl önce kurdu. Karanlık Elemente sahip olanlar 100.000 Yıl önce de toplumdan dışlanmıştı ve Han Kan hepsini bir araya getirerek kendi emrinde yeni bir oluşum yarattı. Bu oluşuma Karanlık Tarikat adını verdikten bir kaç yüz sonra yaratık tarafından bastırıldı fakat Karanlık Tarikat asla Han Kan'ı aramaktan vaz geçmedi. Gölgelerden Kan Klanını korumak için büyük mücadeleler verdi. Aydınlık Kilisesinden bir çok kişi onların elinde can verdi ve Aydınlık Kilisesi de bir çok defa Karanlık Tarikatın üyelerini öldürdü ama yine de herşey sona ermmiş değil. Anka Krallığının komşusu olan Leviatan Krallığı Karanlık Tarikatın merkezidir. Eğer oraya gidebilirsen veya bir şekilde haber yolayabilirsen mutlaka sana yardım edeceklerdir.
Daryus'a asla güvenme ve özellikle sana yaklaşmaya çalışan hiç bir Alev Klanı üyesine güvenme. Bir gün hepsi senin düşmanın olacak ama önce seni yetiştirecek ve güçlendirecekler. Onların amacına hizmet ettikten sonra işleri seninle bitecek ve seni öldürecekler. Daryus veya Ares sadece bu işin görünen yüzü asıl güç çok daha büyük bundan dolayı sabırla çalışmalısın .'
Ned duyduklarının öfkesini bedeninde hissetti, herşey bir oyundu, Ned'i ölümden kurtarması bir anda eline Anka Tanrısının saldırı ve savunma büyüsünün geçmesi ve diğer herşey açıkça düzenlenen iyi bir planın parçalarıydı. Ned'in bedeninden katıksız nefret yayılıyordu, Karanlık Elementinin korşu konulamaz gücü bedenini işgal ediyordu. Bedeninde ki elementler kaotik bir hal almış ve herşeye saldırmak için hazır halde taşacak gibi bekliyordu.
Ned'in aklında sadece tek bir şey vardı ' HEPSİNİ YOK EDECEĞİM!' . Çocukluğunu elinden alan, klanını yok oluşa sürükleyen, büyük babasını tehdit eden herkesi yok etmek istiyordu. Gücünün yetmeyeceğini bilse de zamanı vardı sadece ailesini güvene alması gerekiyordu.
'Ne yapmam gerekiyor söyle!'
'Kan Kudreti ismini sadece bir kılıç olduğum için almadım. Ben kadim bir varlığım. Geçmişte senin gibi bir insandım ama mühürlenerek bu kılıca hapsedildim. Han'ın sana verdiği bütün klavuzların hepsi benim tarafımdan ona verilmiş sanatlardı. Şimdi de sana klavuzların hangi sıraya göre öğrenilmesi gerektiğini anlatacağım. Klavuzların her biri ayrı ayrı büyük bir güç taşır ve sadece bir tanesi bile herşeyi yerinden oynatacak güce sahiptir fakat asıl gücü arzuluyorsan buna sadece klavuzları doğru sıraya göre öğrenerek bir bütün haline getirip başarabilirsin.
Ölüm YİYİCİ klavuzu Han tarafından yaratılmıştır ve sadece o bana ait değildir. Bu yöntem senin Karanlık Elementini gizleyecek ve bedenini çok daha güçlü hale getirecek. Gelecekte usta derecede öğrendiğinde öldürdüğün herkesin gücü senin gücün haline gelecek. Bilge Seviyesini aşmak istiyorsan bundan başka yapacak hiç bir şeyin yok.
Anka Tanrısının Saldırı ve Savunma Büyüsü zihninde ki klavuzlar arasında bile en değerlilerler arasındadır. Onlar sana bu büyüyü vererek aslında kendi sonlarını hazırladılar çünkü bu büyünün saldırı ve savunması mutlaktır. Gelecekte sana herşeyi öğreteceğim.
Önceliğin Doğa İmparatorunun Nefesini çalışmak olacak. Savaşçı olmak için en önemli şey bedenini güçlendirmektir. Beden Tanrı Enerjisi harcanarak güçlendirilir fakat aynı zamanda tanrı enerjisi fazlasıyla israf olur. Doğa İmparatorunun Nefes Sanatı ile boşa giden Tanrı Enerjisini bedeninde tutacaksın. Böylece Savaşçı eğitimin bir kaç kat daha hızlı ilerleyecek. Tahminime göre 17 yaşına geldiğinde 9.Seviye Savaşçı hatta maddi imkanlara bağlı olarak Bilge bile olabilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...