Ned ağır adımlarla ringe çıktığında karşısında duran çocuğa baktı, çocuğun yüzünde bir keder vardı. Ned ile aynı seviyede olsa da Garez Düellosunu izlemiş olanlardan birisiydi, kazanacağına olan inancı daha rakibini öğrendiği anda sona ermişti,
Ned gardını aldığı anda beklemediği bir ses duydu, karşısında terler içinde duran ve ondan en az 8 yaş daha büyük olan çocuk,
'PES EDİYORUM!' demişti. Herkes şaşkındı, yaşı ve bunca zaman geçirdiği eğitim düşünülünce Ned den daha fazla büyü bildiği şüphesizdi fakat bütün bunlara rağmen pes etmişti. Sebebini tahmin etmek kolaydı. Nedin ünü Garez Düellosundan sonra abartılarak yayılmış ve herkesin 6 yaşında ki canavardan bahsettiği duyulmuştu. Üstelik o gün ölenlere şahit olan öğrencinin korkusu kaybetmek değil Ned tarafından öldürülmekti. Burslu bir öğrenci rakibini öldürse bile basit bir cezadan fazlasını almazdı ve ölen kişinin ölümüde boşuna olurdu.
Ned ilk maçını daha hareket bile etmeden kazanmıştı. Ringden inerken bütün gün maçı izlediği koltuğuna geri döndü.
Herkes gibi o da 3 ringi dikkatlice izliyordu.
İlk ringde 13 yaşında burslu öğrencinin düellosu vardı, rakibi eğitim ücretlerinden muaf fakir bir öğrenciydi, Su elementine yatkınlığı iyi derecedeydi ve kullandığı büyüler savunma üstüne yoğunlaşmıştı. Bu sayede dövüşürken burslu öğrenciyi yora biliyordu fakat bu sadece görünen durumdu. Ned çoktan burslu öğrencinin rakibiyle oynadığını fark etmişti. İstese onu anında yenebilecekken bir sebepten ona puan kazandırıyordu.
İlk ringde dövüş devam ederken Ned acı dolu çığlıklar yükselen diğer bir ringe baktı,
11 yaşlarında Su elementine olağan üstü derecede yatkın olan bir öğrenci acımasızca zengin öğrenciye işkence yapıyordu. Bayılmasına izin vermiyor ve pes etmek istediğinde ise saldırarak onu engelliyordu.
Bir sonra ki ringde ise 12 yaşında öğrenci rakibinin bütün saldırılarına rağmen sadece sıyrılıyordu ve en uygun an geldiğinde sadece bir yumruk darbesiyle rakibini bayılttı. Bütün maçlar bittiğinde ilk ringde ki 13 yaşında ki çocuk puan farkı ile kazanmıştı, ikinci ringde ki maç ise hakem tarafından hükmen sonlandırılmış ve burslu öğrenci kazanmıştı. 3 Ringde ki sonuçta açıkça belli olmuştu.
80 Öğrencinin 40 tanesi elenmiş ve geriye 40 tanesi kalmıştı. 2. maçlarda 20 öğrenci daha elenecek böylece 3.Maçlara geçilecekti.
2.Maçların tablosu paylaşıldığında herkesin ifadesi değişmişti.
'2.Maçlarda iki burslu öğrenci karşılaşıyor. ' dedi tabloya bakanlar. 11 Yaşında çocuğun bakışları Ned'in üstüne döndü,
Ned den sonra gelecek vaad eden en büyük isimlerden birisiydi, Yaşı 11 olmasına rağmen 3.Seviyenin zirvesindeydi. Akıl almaz bir ilgi görüyordu ve çoktan fakir ailesini acı dolu hayatından kurtarmış ve burslu öğrenci olmanın gücünü kullanarak yıllarca ailesine işkence etmiş Klanı yok etmişti. Şimdide zengin herkesten intikam almak için acımasızca saldırıyordu.
Fakir öğrencilere karşı her zaman koruyucu olmuştu, Fakir öğrenciler okulda zarar görünce hemen müdahale eder ve zengin öğrencileri acımasızca döver ve burslu olduğu için kimse bir şey diyemezdi fakat fakir öğrenciler arasında bile nefret ettiği tek kişi Ned di. Ned bir anda ortaya çıkarak onun bütün prestijini elinden almıştı. En çok potansiyele sahip burslu genç öğrenci olma özelliği elinden gidince bir anda diğer burslu öğrenciler gibi hissetmişti ve bu durumdan hiç hoşlanmamıştı. Nedi ezmek için sabırsızlanıyordu ve Ned ise çoktan bakışlarından bunu anlamıştı fakat tamamen ilgisiz kalarak onun dahada sinirlenmesine sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...