17.Bölüm

9.8K 985 76
                                    


Adam dona kaldıktan sonra Ned bile şaşırmıştı, kendisini 4 element kullanıcısı sanıyordu fakat birde aydınlık elementinin ışığı diğerleri gibi parlak yanmıştı üstelik bu parlaklık sahneye çıkan kırmızı saçlı kızınkinden neredeyse 2 kat daha fazlaydı.

Adam kendine gelemeden Ned hareketlendi. Camlı bölmenin önüne kendi başına geldiğinde yüzünde gurur dolu bir ifade vardı. Camlı bölmenin kapısını açıp içeri girdiğinde az önceki olayın etkisinden daha yeni çıkan adam koşarak camlı bölmenin yanına geldi. Hiç bir şey söylemedne sadece başıyla mekanizmanın başında ki adama işaret yaptı.

Adam mekanizmayı çalıştırdığında içerisi mor bir ışıkla aydınlandı fakat Ned sanki gün ışığında duruyor gibi sakindi. Kademeli olarak ışığın gücü arttı fakat Ned'in yine ifadesinde bir değişiklik yoktu. Adam ne diyeceğini bilemez bir şekilde öylece camlı bölmeye baktı. Mekanizma bir anda kapandı ve Ned sanki sadece camlı bir alana girmiş gibi içeriden çıktı. 

Test sonuçları akıl almazdı ve okul temsilciliklerinin olduğu noktada tam bir hengame yaşanıyordu. Bizzat testi izleyen temsilciler ayağa kalkmış ve sahneye doğru hareket etmişti.

Onlarca güçlü görünümlü Kişi Ned'in etrafını sarıp aynı anda konuşmaya başladı.

'Benim Toprak Büyücülük okuluma katılırsan sana her ay 100.000 Altın veririz ayrıca okul müdürü bizzat eğitmenin olur.'

Bir temsilcinin teklifini hemen bir diğeri takip etti,

'Biz 1.000.000 Altın veririz. Üstelik her ay 5.Seviye Büyülü Canavar çekirdeği.'

'10. Milyon altın ve6.Seviye Büyülü çekirdek.'

Ned'e verilen teklifler bir anda bir mala verilen açık arttırma teklifi haline gelmişti. Onlarca insan aynı anda konuşurken iki kişi bir anda sahnenin üstünde ortaya çıktı. Onların belirmesiyle bir anda herkes sessizleşti. 

İki adamda aşırı derecede güçlü görünüyordu. Birinin üzerinde sarı çizglili beyaz bir cübbe ve başında bir kep vardı. Diğerinde ise Mavi renkli altın işlemeli cübbe ve cübbesinin üstünde Anka kuşu olan bir broş vardı.

Sahnenin etrafında toplanmış insanların hepsi onların ortaya çıkmasıyla bir anda secdeye kapanarak onların önünde eğildi. 

Okul temsilcileri ve sahnede ki görevlilerde aynı şeyi yaptı. Bu iki kişinin kimliği hiçte azımsanacak bir düzeyde değildi. Ned bunu ilk görüşte fark etmişti.

Onlarcası diz çökmüşken ayakta kalan sadece Ned olmuştu, sadece karşısında duran iki kişiye bakıyordu. Görünüşlerinden ve insanların saygılarından ne kadar büyük kişiler olduğu anlaşılıyordu. 

Beyaz cübbeli adam sakince Ned'e doğru yürüdü ve diğeri onu takip etti,

'Benim ismim Kardinal Tomas. Çocuğum sen tanrı tarafından kutsanmış özel bir kişisin. Seni Aydınlık Kilisesi bünyesine alarak Işığın Evladı olarak yetiştirmek istiyoruz. '

Kardinalin teklifi basitti, ne para vaad etmişti ne de çekirdek sadece ışığın evladı olmayı vaad etmişti. Ned bunun ne anlama geldiğini bilmiyordu fakat Tanrıya ibadet etmek gibi bir derdi yoktu zaten bir tanrının varlığına da inanmıyordu. 

( KİTABIN KURGUSUNDA BÖYLE. İLERDE ANLARSINIZ GERÇEKLE İLGİSİ YOK HAŞA.)

Ama böyle yüksek kişiden gelen bir teklifinde basit olmayacağınında farkındaydı. En azından kıyaslamak için diğer adamın teklifini duymayı bekledi. Kardinal Tomas anında bir cevap beklermiş gibi baksa da Ned'in gözleri çoktan diğer kişinin üstüne döndü.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin