180.Bölüm

8.4K 723 68
                                    

İlahi Kudret klanına girdikleri anda bir çok Bilge Seviye kişi Nedin önünde belirdi, her birisi aynı cübbeyi giymişti, bir çoğu 30 hatta 40 yaşlarındaydı ve hepsinin gücü Bilge Zirvedeydi, aralarında sadece bir kaç tanesi orta düzeydeydi ve onların yaşları da 20 ile 25 arasındaydı.

Ned bu kadar Bilgeyi bir arada görünce hafif içi titredi. Sadece bir klanda bu kadar bilge vardı ve hepsi Zirvede Aziz olmaktan bir adım uzaktaydı, Ned etrafı incelerken büyük bir bine gözüne ilişti, 

'Aziz Seviye Aurası o binadan geliyor.' dedi Ned binaya bakarken.

'Orası Eğitmen binasıdır yani benim kontrolümdedir. Gelecekte bir sıkıntın olursa gelmekten çekinme.' dedi Hector gülümseyerek, Onun gülümsediğini gören bazı öğrenciler kalp krizi geçirecekti. 

Hector klanda en katı kişi olarak bilinirdi ve asla gülmezdi, her zaman görevini sert bir şekilde yerine getirir, kimseye karşı boynunu eğmez hatta kimsenin statüsüne bile bakmazdı. Bu aşırıcı karakteri yüzünden Eğitmen Şefliğinden Elderliğe yükselememişti fakat gücü çoktan Kıdemli Olacak kadar yüksekti, O bu şehirde ki en güçlü kişilerden birisiydi, Aziz Seviyesinin Zirvesinde ve Yarı İblis Ruhuna sahip bir savaş makinesiydi, bazı kıdemli elderler bile ondan çekinir normal elderler ise çoğu zaman ona saygı gösterirdi. Hectorun karakteri dışında eleştirilecek bir de kadın düşkünlüğü vardı. Her kes tarafından tam bir çapkın olarak bilinirdi, güzel bir kız gördümü onu elde etmek ister ve her gün mutlaka genel eve uğrar hatta zamanının coğunu orada geçirirdi. 

Klanda ki vazifelerini düzgün yaptığı sürece kimse onun bu kötü yönünü umursamıyordu.

Nede referans olan Kıdemli Elder ise Klanın 2. Lideriydi, Elderlerin yöneticisi ve okulun yöneticisiydi. Klan lideri klan işleriyle ilgilenir ve zamanının çoğunu klan dışında geçirirdi bu yüzden en yüksek yönetici Kıdemli Elder olmuştu. 

Ned ve diğerleri okulu incelerken bir yandan da Hectoru takip ediyorlardı.

Bir süre sonra klanın içinde ki büyük bir avluya geldiler. Üstünde mavi uzun cübbe, sakalları neredeyse dizine kadar uzanan fakat boyu 1 metre 40 santim civarında ve oldukça zayıf birisini gördüler. 

Ned onu görünce fazla önemli birisi olduğunu düşünmedi ve ona çok dikkat etmedi fakat bir süre sonra Hector eğilerek ,'Kıdemli Elder Boris, Ned ve diğerlerini getirdim.' dedi 

'Tamam çekile bilirsin.'

'İyi Günler Kıdemli Elder.' dedikten sonra Hector arkasına bile bakmadan ayrıldı, Ned ise küçük dilini yutmak üzereydi.

Ona öğretmen olacak kişi neredeyse bir cüceydi. Boyu Nedin belinin biraz üstüne geliyordu, sakalları uzun ve saçları dağınıktı, zarefetten hatta güçten eser bile taşımıyordu fakat yine de o bir Kıdemli Elderdi,

Nedin şaşırma sebebi ise onun boyuydu, Tanrı Enerjisi bedeni tamamen yenileyen ve en ideal ölçülere getiren bir enerjiydi. Çirkinler yakışıklı, kısalar uzun hatta keller bile saç sahibi olurdu. Dünyanın en çirkin kadını bile Bilge olduktan sonra güzel olarak isimlendirile bilirdi fakat Ned şuan bu tabuyu yıkan birisini görüyordu. 

Ned kararsız bir şekilde eğilerek Kıdemli Elder Borisi selamladı ve onun ardından diğerleri de aynı şekilde eğildi.

'Ned Kan, Kan Klanının veliahtı, ' dedi Boris sakin bir şekilde,

'Emredin ' dedi Ned saygılı bir şekilde, Borisin gücünü bile hissedemiyordu, onun kendisinden daha güçlü olduğuna neredeyse emindi üstelik Boris onun ustası sayılırdı bu yüzden alçak gönüllü olmalıydı.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin