104.Bölüm

8.5K 806 35
                                    


YENİ BÖLÜM DİYE ISRAR EDEN ARKADAŞLAR ÖZEL MESAJ ATARAK ÖZÜR DİLEDİ VE BİLMEDİKLERİNİ SÖYLEDİ. BENDE KENDİLERİNE DURUMU AÇIKLADIM... ONLARIN HATALARINI ANLAMASI VE BENİM HASSASİYETİME KARŞI SAYGI GÖSTERMELERİNDEN DOLAYI HAZIR BÖLÜMLERİ ATIYORUM...

İYİ OKUMALAR...

YENİ BÖLÜM YAZMAYIN !

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

----------------------------------------------------------------------------------------

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Ayla gözlerini yavaşça açarken yüzünde şaşkın bir bakış vardı.

'Ölmedim mi ? ' dedi. Kendisi bile inanamıyordu ölmediğine. Bedenini ezen o ağırlığı, nefes alamıyor olmasını hatta damarlarında ki kanın bile akmayı kesmiş olduğunu hissetmişti. Böylesi bir korkuyu daha önce hiç hissetmemişti. Acı dolu eğitimlerden ve korku dolu maceralardan sonra onu korkutacak bir şey olabileceğini asla düşünmemişti fakat yaşadıkları aklına geldikçe tüyleri diken diken oluyordu. Yavaş yavaş ezilmenin bu kadar kötü olabileceğini asla tahmin etmemişti. Böyle bir saldırıya karşı savaşmaktan sa delicesine oradan uzaklaşmayı tercih edeceğine yemin etti.

'Ölmedin!' dedi yanından gelen bir ses ve Ayla anında başını çevirdi. Karşısında Ned'in gülümseyen yüzünü gördüğünde hayal kırıklığı ile başını çevirdi.

'Demek kaybettim.'

'Evet fakat oldukça iyi mücadele ettin. Açıkçası bu güne kadar senin kadar beni zorlayan kimse olmamıştı.'

Ayla sitem eder bir şekilde karşılık verdi,

'Ölümde şeref yoktur, zaferde gurur yoktur. Ölüm sondur, öldüren Karanlığın çocuğudur. Kıl Payı kayıp etmek ile ezilerek kaybetmek arasında bir fark yoktur, Zafer olmadığı sürece hiç bir şey kabul edilebilir değildir!'

'Güzel sözler. Neyse beni efendin olarak kabul etmeye hazır mısın ?'

Ayla'nın bakışları keskinleşti,

'Asla! Ölmeyi tercih ederim.!'

Ned Ayla'nın verdiği aşırı tepkiye baktı, zaten bir suikastçi olarak efendi fikrine yabancı olmamasını bekliyordu.

'Neden. Zaten bir suikastçi olarak efendin olmasına alışık olman gerekiyor. ' 

'Efendi! O lanet domuz ile efendilik bağım yoktu fakat biz Suikastçilerin bağa ihtiyacı yoktur. Bizde efendilik kutsaldır fakat o ihtiyar domuz beni kendi çıkarları için kullanmaya çalıştı.! Onu öldürdükten sonra bu teste katıldım ve yeni bir efendi istemiyorum! Senin iğrenç bakışlarını gördüm! Sende beni kendine almak istiyorsun!'

Ned Ayla'nın sözleriyle sarsıldı. Aylanın güzel olduğuna şüphe yoktu fakat Nina ile kıyaslandığında bir kaç milyon fırın ekmek yemesi gerekiyordu. Ned zaten olabilecek en güzel kıza sahipken nasıl olur da Aylaya o gözle bakabilirdi. Böyle bir şey imkansızdı. Ninadan güzel olan kişinin varlığı bile kabul edilebilir değildi ve eğer öyle birisi varsa kesinlikle doğal değil. Bilge Alemin verdiği gençlikten ve kusurları gidermesinden dolayı oluşan güzellik olurdu. Nina doğal olarak tanrıları kıskandıracak bir güzeldi ve Ned ona Tanrı Enerjisini kullandırmaya başladığında güzelliğinin dahada artacağına emindi.

Ned alaycı bir şekilde gülümsedi ve Aylaya baktı,

'Güzel olduğuna şüphe yok fakat benim beklentilerimi karşılayabilecek seviyede değilsin. Ben zaten nişanlıyım ve efendin olduktan sonra sende onunla tanışacaksın.'

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin