Ned büyü kitabını tekrar rafa koydu ve daha farklı büyü kitapları aramaya başladı. C sınıfı bir büyü kitabı onun için yeterli değere sahip değildi. Alev Büyücülük okuluda dahil olmak üzere her okulda en çok tercih edilen büyü kitapları aransındaydı neredeyse 100 milyon kopyası vardı fakat Ned herkesin kullanabildiği büyüleri istemiyordu. Daha özel ve güçlü büyüler arıyordu.
Rafların arasında dolaşırken özenle dikkatini çekecek bir şey aradı. Uzun kütüphanenin arka bölümlerine giderken kitapların üstünde ki tozları fark etti ve büyü kitaplarının uzun zamandır ellenmediğini anladı.
Nedenini merak ederek kırmızı kapaklı büyü kitabını çekip aldı. Kapağını açıp içine baktıktan sonra yüzünde bir gülümseme oluştu.
'Aziz Adımlar Büyüsü. 4 Seviye evrimleşen kullanıcısının hızını her evrimde 2 kat arttıran büyü.
Gerekli koşullar , 3 Seviye Büyücü olmak, Rüzgar Elementi kullanabilmek.
Zorluk Düzeyi : A '
Ned elinde ki kitaba hayran hayran bakarken yüzünde büyükçe bir gülümseme oluştu, A zorluk seviyesinde bir büyü kitabına sahip olmuştu üstelik 4 evrime sahip hızlandırma büyüsüydü. Bir büyücü için hız hayati derecede önemliydi çünkü Büyücülerin fiziksel güçleri savaşçılarla kıyaslanmayacak derecede zayıftı. Bu durum yüzünden hızlandırma büyüleri Büyücülerin öğrenmeyi tercih ettiği büyüler arasında ilk sıralarda yer alıyordu ve hemen hemen her elementin kendisine ait bir hızlandırma büyüsü vardı fakat en etkili hız büyüleri rüzgar elementine ait olanlardı.
Ned kitabı özenle koltuğunun altına yerleştirirken A seviye zorlukta ki büyüyü öğrenme kapasitesinin bir çok kişide olmayacağını düşünüyordu. İlk büyüsünü elde etmişti ve şimdi sırada saldırı ve savunmaya yönelik büyüler keşfetmek vardı.
Ned tozlu kitapların arasında dolanırken gittikçe derinlere gitti ve kitapların görünüşüyle birlikte toz katmanlarıda daha da artmaya başladı.
Ned koridorun sonuna geldiğinde önünde ki duvara baktı ve ardından rafa dönüp kitapları tek tek incelemeye başladı.
Kitapların kapakları diğerlerine kıyasla çok daha güzel işçilikle yapılmıştı, bazılarının üstünde altın işlemeler ve bazılarında ise özel mücevherler vardı. Değerli malzemelerden yapılmış büyü kitabı kapakları kitabı içinde ki büyününde değerli olduğunu gösterir nitelikteydi.
Ned Sarı altın rengiyle kaplı özel el işlemesiyle yapılan kitabı diğerlerinden ayırıp üstünde ki kalın toz örtüsünü üfleyerek uçurdu.
Kitabın kapağını açıp içine bakarken içinden yükselen anlamsız heyecanla biraz gergin hissetti ve yazanları okumaya başladı,
'Kutsal nefes Sanatı.Rüzgar elementi taşıyan silah ve zırhların sertliğini veya keskinliğini %10 oranında yükselten Nefes Sanatırıdır.
Gerekli koşullar : 4.Seviye Büyücü olmak. Yoğun Rüzgar Elementine sahip olmak.'
Zorluk Seviyesi : AA '
Ned elinde tuttuğu kitabı hayal kırıklığı ile yerine bırakırken daha önce gözüne çarpan başka bir kitabı aldı. Kitabın üstünde ki ahşap işlemeler ve işlemelerin altında ki parlak mor renk kitabı özel gösteriyordu.
'Anka Pençesi Sanatı : (Açıklama Yok!)
Gerekli Koşullar : Yoğun Alev Elementine Sahip Olmak.
Zorluk Derecesi : Bilinmiyor!'
Ned bir hazine bulmuştu, Zorluk Derecesi bilinmeyen hatta açıklama bile yapılmayacak kadar gizemli olan bir kitap. Ned hızlıca kitabı dikkatlice incelemeye başladı fakat ne arka tarafında ne de diğer bölümlerinde yazara ait herhangi bir isim yoktu. Sadece kitabın en arka sayfasında 'A.P' harfleri el yazısıyla yazılmıştı ve kitaba ait olmayan tek farklı yazıda buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...