44.Bölüm

10.1K 947 100
                                    


Daryus hala şaşkındı,Ned kılcıın tam gücünü ve tarihini henüz anlamamış olsa da Daryus farkındaydı. Sonuçta sadece basit kılıç değildi ona itaat eden o kılıç Milyonlarca insanın canını almış çok özel bir kılıçtı. Kökeni belirsizdi ve üstelik Anka Krallığında ki 5 Bilge'nin 4 tanesi kılıcı itaat ettirmeyi denemişti. Aydınlık Kilisesinin papası ise bir çok defa deneme isteği ile Anka Krallığına ve Alev Klanına başvurmuştu fakat her seferinde teklifi red edilmişti bu yüzden de defalarca Daryusu ölümle tehdit etmiş hatta bir çok entirika bile çevirmişti ama her seferinde başarısız olmuştu. 

'Tanrılar gibi görülen insanların isteyipde alamadığı Kan Kudrerini sen aldın Ned. Geleceğin hakkında artık en ufak bir şüphem bile kalmadı. Bundan sonra Alev Klanı seni bütün gücüyle destekleyecek. '

Daryusun sesi samimi çıkmıştı, Ned'e özel ilgi gösteriyor ve onunla ilgilenmek için can atıyordu fakat Ned bu samimiyetten içten içe şüphe etmeye başlamıştı.

'Teşekkür ederim Büyük Baba Daryus. Atalarımın hazinesi tekrar ait olduğu ellere geçtiği için size minnettarım. Gelecekte sizin yardımınıza koşacağıma şüpheniz olmasın.'

Ned'in sözleri fazla iddealıydı fakat Daryus hepsini memnuniyetle karşıladı. Daryusda biliyordu ki Ned'in geleceği o kadar parlaktı ki Anka Krallığının caydırıcı gücü olan Kıdemli Kral Ares bile bu güçle yarışamazdı. 

'Heyecanla o günlerin gelmesini bekleyeceğim Ned. Aslında sana farklı bir hediye hazırlamıştım ama sen zaten en değerli olana sahip oldun yine de o zaten temelde sana ait olduğu için hediyemi yine de sana vereceğim . Benimle gel.' dedi Daryus samimi bir tonda,

Ned tereddüt etmeden onu takip etmeye başladı. Malikanenin merdivenlerinden inerken güneş ışığı yavaş yavaş yok oldu ve koridoru aydınlatan meşalelerin ışığı duvarlarda gölgeler oluşturmaya başladı.

Bir kaç merdiven indikten sonra geniş bir salon Ned'in önüne çıktı.

Daryus Ned'e baktı ve,

'Burası Alev Klanının hazinesidir. Sana hazırladığım hediye aslında 8.Seviye Büyülü Canavar Çekirdeğinden yapılma özel bir kolyeydi. Kolye sayesinde Tanrı Enerjisini çekme hızın %2 daha artacak.'

Daryus Siyah Altından yapılma 1 metre büyüklüğünde ki sandığı açtı, içinden göz alıcı bir kolye çıkarttı, Kolyenin ucunda bir mücevher gibi parlayan kırmızı avuç içi büyüklüğünde ki taş Saf Ateş Elementi ve muazzam yoğunlukta Tanrı Enerjisi içeriyordu. Ned sadece bakrak bile ne kadar muazzam bir hediye olduğunu hemen anlamıştı. Sadece 8.Seviye Büyülü Canavar Çekirdeğinin değeri bile bir kaç yüz milyon altındı. 8.Seviye Büyülü Canavar çekirdeği ile yapılan bir kolyenin fiyatı ise belki 500 Milyon Altın değerindeydi ve sadece bu hediye bile akıl almaz ölçüde değerliydi. 

Bu tarz bir hediye Garez Düellosundan sonra değil tek başına bir düşman ordusunu yok etse bile herhangi birine verilmekten çok daha öteydi. %2 gelişim hızını arttırma özelliği ise rakam olarak bakıldığında çok azdı lakin normal Büyücülerin 3.Seviyeden 4.Seviye büyücülüğe geçme süresi ortalama 5 Yıldı. Ned gibi birisi için bu süre tamamen elinde ki kaynaklara bağlıydı bu ama eğer meditasyon yaparsa ortalama 4 yıl içinde 4.Seviye'e ulaşabilirdi.

%2lik bir azalma ise bu süreyi en azından 3 4 ay daha kısaltabilirdi.

Ned memnuniyetle Daryusun verdiği kolyeyi kabul etti, Eğilerek saygısını gösterdi ve,

'Teşekkür ederim Büyük Baba Daryus. Bana gerçek bir hazine verdiniz.' 

'Hiç önemli değil Ned. Bu kolyeyi geçmişte ben kullanıyordum. Bana fayda sağlamadığı için artık senin kullanman en doğru karar olacaktır.'

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin