120.Bölüm

9.7K 766 12
                                    


Ned at arabasının içinde malikaneye geri dönerken içinde bir çok cevaplanmayı bekleyen soru tutuyordu. 

'Acaba İmparator ne demek istedi ? Gerçekten karıştırdı mı yoksa ağzından mı kaçırdı ?' diye sordu kendi kendine fakat verecek bir cevabı yoktu ama her halükarda şüphelenmişti. Bilmediği bir çok şey vardı bu dünyaya ve gizemli güçlere dair. Kan Kudretine defalarca sormuş olsa da ''Kafanı karıştırmak istemiyorum.'' diyerek geçiştirmişti .

'Kan babam ve annemin ölümüyle ilgili gördüklerin konusunda emin misin ?' dedi. 

Kan Kudreti hemen karşılık verdi,

'Ben kadim bir insanım. Hayatımı zirvede geçirdim ve bu kılıca hapsedildikten sonra da zirvede ki Han Kan ile birlikte hareket ettim. Beni tutan herkesin anılarını görebilirim ve Ares,Kaasım,Rose,Derik ve Daryus beni defalarca itaat ettirme amacıyla ellerine aldılar. Gördüklerimden eminim. Yaptıkları planlarda anneni ve babanı nasıl öldürmek istediklerini gördüm ve öldürme süreçlerini hatta senin ağlamana bile anılarında şahit oldum. Ben kandırılmış olamam fakat anılarına baktığım kişiler kandırılmış olabilir. Annenin ve babanın ölümü oldukça trajikti fakat gerçekten öldüler mi yoksa ölmediler mi o konuda net bir şey söyleyemem sadece  Anneni  ve Babanı öldürmek isteyenlerin öldürdüklerini düşündüklerine kefil olabilirim.' dedi. Kan Kudretinin sözleri Ned'in kalbine su serpmemiş tam aksine şüphelerini yükseltmişti. Bir anda ortaya çıkan Annesinin ve Babasının ölmemiş olabilme düşüncesi onu oldukça heyecanlandırmıştı.

Ned tekrar sordu, 'Aydınlık Kilisesi Papasının seni itaat ettirmeyi istediğini fakat red edildiğini söylemişti Daryus. Eğer onun anılarına bakarsan bir farklılık olabilir mi ?'

'Bilmiyorum. O da aynı şeyleri biliyorsa hiç bir farklılık olmaz fakat her halükarda bu tehlikeli bir yol. Onlar senin anlayabileceğin güçlerin çok ötesine hizmet ediyorlar. Şuan onlara karşı koyabilecek kimse yok eğer bu kıta da öyle birileri varsa bile muhtemelen kendilerini açığa çıkartmıyorlardır. Fakat her halükarda Papayı buna zorlama şansın yok. Papa sadece Bilge Seviyede olsa da Kutsal Papa Aziz seviyesine ulaşmış bir kişi. Eğer papayı rahatsız edersen Aydınlık Kilisesinin gerçek yöneticisi olan Kutsal Papayı rahatsız etmiş olursun ve İmparator sana açıkça onların ne kadar güçlü olduğunu söyledi.' dedi. Ned'i kararından vaz geçirmeye çalışmıyordu sadece erken hareket etmesine engel olmak istiyordu. 

Kan Kudreti karar verirken oldukça iyi düşünerek hareket ediyordu. Papa bir büyücüydü üstelik normal bir büyücü değil bir Aydınlık Element kullanıcısıydı ve Bilge Seviyenin zirvesinde Aziz seviyesine ulaşmasına bir adım kalmış birisiydi. Aydınlık Elementi her türlü yarayı hatta belli bir seviyeden sonra ölüme bile çare olabilirdi. Bu yüzden Aydınlık Elementi kullanan bir Bilge ile kimse savaşmak istemezdi zira tek hamlede kalbini,başını yok etmediğin sürece kesinlikle öldürmenin bir yolu yoktu ve Aydınlık Elementi kullanıcıları kalplerini ve başlarını korumak için bir çok büyü kullanırlardı. Kimse onlarla savaşmak istemezdi zira sonunda ölen taraf kendileri olabilirdi.

'Ned beni iyi dinle. Şimdi sana açıklayacağım şeyler belki kafanı karıştırabilir fakat Aziz Seviye ile Bilge Seviye arasında ki farkları anlamanı sağlayacaktır. 

Öncelikle bilmen gerekir ki Bilge Seviye oldukça basit bir alemdir. Sadece ilk 9 seviyenin zirvesinde bir güç kazanırsın fakat Aziz seviye daha yukarıya açılan bir kapıdır. 

Her elementin kendine özgü büyüleri vardır. 

Aziz Seviyeden sonra Seviye atlamak sadece meditasyonla binlerce yıl sürer ve bu yüzden elementlerin farklı kullanımlarıyla seviye atlamak için yollar oluşturulmuştur. Örneğin Han Kan senin gibi 6 element kullanıcısı olsa da o aslında temelde Karanlık Elementi ile doğmuştu ve sende aynı şekilde Karanlık Elementine sahip olarak doğdun. Bu senin ruh elementindir yani en güçlü elementindir. 

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin