65.Bölüm

9.9K 893 73
                                    


  3 Aşamanın 3 galibi Ringe çıktığında Mor saçlı kızın gözleri Ned'in üstünden bir an bile ayrılmıyordu.   Annanın arzulu bakışları Ned'i adeta yemek istermiş gibi üstüne yoğunlaşmıştı. Ned  haricinde ki herkes bunun farkındaydı. Ned ise tamamen farklı bir amacı vardı. 3.Aşamanın galibi olarak artık Anka Turnuvasına resmen katılma hakkı kazanmıştı. Sahneye çıkan 50 yaşlarında ki Kırmızı cübbeli adam sırayla herkesin ödülünü vermeye başladı.

Ödül 5.Seviye Canavar Çekirdeği ve 100.000 Altın dolu Gümüş bir karttı. Fakat sıra Ned'e geldiğinde ödül bir anda değişmişti. 

Ned'in elinde 6.Seviye Büyülü Canavar Çekirdeği vardı. Herkesin bakışları bir anda değişmişti. 6.Seviye Büyülü Canavar Çekirdeklerinin bir tanesi bile 2 Milyon Altındı ve 3.Seviyenin zirvesinde ödül olarak verilmişti.

'Üstün başarılarından dolayı tebrik ederim Ned Kan. Gelecekte okulumuza şan ve şeref kazandıracağına şüphem yok. Bu Çekirdeği satarak eğitiminde kendini daha fazla destekleye bilirsin.'

Ned sadece gülümsedi, 6.Seviye Çekirdek şuan onun Başlangıç aşamasından Orta aşamaya geçmesine %5 katkı sağlayacak önemli bir yardımcıydı. Satmak ise aklının ucundan bile geçmemişti. 

Ödülü veren kişi bizzat okul müdür yardımcısının kendisiyidi, Gücü şüphesiz en azından 7.Seviyedeydi ve Anka Şehrinde bile çok önemli bir pozisyonda yer alıyordu. 

Onun bizzat çıkıp hediye vermesi ve Ned'e övgü dolu sözler söylemesinin anlamı açıktı. Alev Büyücülük Okulu Ned'i desteklemeye niyetliydi. Bu durum herkesin hayallerini süsleyen bir faktördü. Bir çok Klan çoktan turnuvadan sonra Ned'e büyük hediyeler vermeye niyetlenmişti. Ned'i yanlarına çekerek gelecekte çok daha güçlü olmayı hedefliyorlardı fakat çoktan planları suya düşmüştü. Alev Büyücülük Okulunun arkasında Alev Klanı vardı. Alev Klanının gücüne sahip olan Anka Krallığında 4 büyük klandan başka klan yoktu bu durumda onların yanlarına çekme hayalleride suya düşmüştü yine de iyi geçinmek ve gelecekte bazı yardımlar isteyebilmek için hediye gönderme fikirlerinden vazgeçmiş değillerdi.

' ANKA KRALLIĞI TURNUVASINDA 3.ETAPTA BİZİ TEMSİL EDECEK KİŞİ BÖYLECE BELİRLENDİ.' 

Müdür Yardımcısının güç dolu sesi bütün kolezyum da yankılandı. Alkış sesleri kesilmeden bir süre devam etti ve Ned ve diğerleri Ringeden inerek ayrıldı.

4.Etap maçlarının başlamasına 2 saat vardı. Ned izlemek istese de bunun gereksiz olacağına karar verdi. 

Kolezyumdan çıkar çıkmaz odasına döndü ve oturup az önce aldığı 6.Seviye Ateş Elementi içeren Büyülü Canavar çekirdeğini özümsedi. 

Gücünün artışını hissettikten sonra yüzünde bir gülümseme belirdi.

Ardından yatağına dönüp yattı. Beyaz odada gözlerini açtığında vakit kaybetmeden eğitimine başladı. Önceliği Aziz Adımlarını 2.Seviyeye taşımaktı. 

6.Seviye ye ulaştığı için Normal zaman göre 7 kat daha uzun süre Beyaz Odada zaman geçirebilirdi. Bunun anlamı da 10 saatlik uyku 70 saatlik eğitim anlamına geliyordu.

Ned vakit kaybetmeden Aziz adımlarını çalışmaya başladı ve ardından sıkılmış bir şekilde durdu.

'ALAN ÇOK DAR! 2.SEVİYE EĞİTİMİ İÇİN ÇOK DAHA GENİŞ BİR ALANA İHTİYACIM VAR.' dedi.

'Earth'de Antartika denilen ıssız buzla kaplı bir yer var. Oraya gidip çalışabilirsin. Kaygan buz Aziz adımları çalışırken sana daha iyi kontrol imkanı sağlayacaktır.'

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin