'Neden bana böyle davranıyorsun ? Burası pis kokuyor, korkuyorum ve üşüyorum. Neden beni bu zindana attın ? Ben seni sevmekten başka sana ne yaptım. Neden beni cezalandırıyorsun ?' dedi Nina. Ned bütün nefretine rağmen Ninayı görme dürtüsüne engel olamamıştı. Kendinden nefret etse de , bir defa daha Ninayı görmek için kendi kalbini param parça etse de yine de görmek istemişti. Bu kadar aşık olduktan sonra kopmak zordu üstelik aralarında sadece bir kaç metre varken ve nefes alış verişini bütün gün duya bilirken nasıl başka bir şey düşünebilirdi.
'Sebebini biliyorsun. Bana ihanet ettin! Üstelik bunu acımasızca yaptın. '
Ninanın gözleri şaşkınlıkla büyüdü, 'Sana ihanet mi ettim ? Bu yalan! Yalan böyle bir şey yapmadım. Yalan söylediler sana aşkım. Elini kalbime koy ve hala senin için nasıl çarptığını hisset. ' dedi. Gözlerinde beklenti ve şaşkınlık vardı. Nede ihanet etmemişti. Böyle bir şeyin kelimesi bile kalbine bir hançer gibi saplanıyordu.
Ned Ninanın gözlerine bakınca neredeyse sözlerine inanacaktı, nabzının atış hızını duyabiliyordu. Söylediği sözleri inanarak söylüyordu.
'Yalan mı söylediler! Bana bunu söyleyen sendin. Bana ''BEN ALEXİ SEVİYORUM! DEFOL GİT!' demiştin. '
'Hayır yalan! Böyle bir şey olamaz. Ben asla Alexi sevmedim. 5 Yıldır seni bekliyorum ve sonunda geldin. Nasıl olur da Alexi sevebilirim. Nasıl olur da sen varken başka birisine kalbimi açabilirim. Benim böyle bir şey söylemek için aklımı kaçırmış olmam gerekiyor.' dedi. Sözlerinde mutlak bir inanç vardı. Ned'in neden böyle konuştuğu hakkında en ufak bir fikri yoktu fakat durum buydu.
'Demek aklını kaçırmış olman gerekiyor. Sanırım gerçekten de kaçırdın. Ne kadar çabalarsan çabala bir defa daha canımı yakmana izin vermeyeceğim. Madem Alex'i tercih ettin o zaman sende benim şuan sana baktığımda hissettiğim acıyı onun başsız bedenine bakarak hisset.' dedi. Öfkeyle arkasını döndü ve yürüyerek uzaklaşmaya başladı.
'O zaman neden geldin ? Madem ben senin için öldüm neden ölü birisini görmeye geldin ?'
Nedin adımları durdu, neden geldiğini kendisi de bilmiyordu. Sadece gitmek ve görmek istemişti.
'Beni anlayabildin mi diye görmeye geldim. '
Nina ayağa fırladı, demir parmaklıkları kavradı ve bağırdı.
'YALAN SÖYLÜYORSUN! HALA BENİ SEVİYORSUN VE BENSİZ OLAMAYACAĞINI BİLDİĞİN İÇİN BURAYA GELDİN. BENİ BURAYA HAPİS ETSEN DE YİNE DE BENİ SEVİYORSUN.'
Ned öfkeyle arkasını döndü. 'Sevmiyorum! Acı çektiğini görmekten başka bir arzum yok.'
'Öyle mi ? O zaman ölmem umurunda bile olmaz değil mi ?' dedi.
---------------------------------------------------------------------------------------------
OKUYUN DİYE KİTABIN TAM ORTASINA YAZIYORUM. ARTIK OKUMAYAN OLURSA BEN ONUN TA AMK...
3 GÜN GEÇTİ. 3 GÜN 1 BÖLÜM ATICAM DEMİŞTİM. 3. GÜNÜN SÜRESİ AZ ÖNCE DOLDU YANİ İYİ OKUMALAR.
YENİ BÖLÜM İSTEMEYİN AMK!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ned karşılık vermedi.
'O zaman ...' dedi. Yerden aldığı sivri bir taşı tereddüt bile etmeden Ned'in gözlerinin içine bakarak boynuna sapladı ve aynı anda kanlar içinde yere yığıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...