27.Bölüm

9.9K 901 11
                                    


Ned normal zamanda tam 10 saat kadar uyumuştu fakat çoktan Beyaz odada 30 saat geçmişti. Ned bu sürede 4 elementin evrim geçiren ilk büyülerini tam anlamıyla kavramıştı fakat Ateş ve Rüzgar büyülerini ipe tutturmayı başaramadığı için biraz üzgün hissediyordu yine de başarısı herkesi şok edecek düzeyde büyüktü.

Beyaz odadan yine çekilme hissiyle atıldıktan sonra yüzünde bir tebessümle kalktı, hızlıca kıyafetlerini değiştirip odadan çıktı fakat kapıyı açar açmas miğdesinden bir yaratığın kükremesi gibi açlık guruldaması geldi. Elini miğdesine koydu ve yüzü kızardı.

'Nerede yemek yiyeceğim ?' dedi kendi kendine. Yatakhaneden çıktıktan sonra etrafına bakındı, her sabah olduğu gibi binlerce öğrenci her bir yana dağılmış bir şekilde duruyordu. Ned önce birilerine yemekhane'nin yerini sormak istedi fakat böyle bir sebep için olsa bile kimseden yardım dilenmek istememişti. Yönünü ters tarafa çevirip okul kapısına yöneldi. 

Kapıda bekleyen nöbetçi Ned'in kendisine yaklaştığını görünce duruşunu dikleştirdi ve bir süre sonra karşısında duran Ned'e karşı sert bir sesle konuştu.

'Çıkışlar sadece haftasonu. Geri Dön!'

Ned fazla diyaloga girmeden cübbesinde ki Burslu Kartını çıkartıp nöbetçiye gösterdi. Nöbetçinin yüzünde ki ifade daha saygılı bir hal aldı ve sesinde ki sert tutum değişti.

'Burslu öğrenci olduğunuzu bilmiyordum. Özür dilerim . Biraz beklemenizi rica ediyorum size eşlik etmesi için bir koruma yolayacağım.'

Ned nöbetçinin yüzüne baktı ve sordu,

'Koruma mı ? Neden ?'

'Okul kuralı. Burslu öğrenciler okuldan çıktıklarında şehirde eşlik etmesi için yanlarına koruma verilir. 4.Seviye Büyücü olan korumalar sizin güvenliğinizi sağlamakla görevlidir.'

Ned itiraz etmek istese de faydasız olacağını anlamıştı zira 4.Seviye Büyücü verecek kadar durumu ciddiye almış okul yönetimi Ned istedi diye geri adım atacak değillerdi.

'Tamam fakat gösterişli kıyafetler giymesini istemiyorum normal giyinsin. Şehri keşfe çıkacağım.'

'Nasıl arzu ederseniz. Siz bekleme salonunda biraz bekleyin ben hemen uygun birisini yönlendiriyorum.'

Nöbetçi yanında ki arkadaşına baktı ve arkadaşı başını sallayarak gitmesini işaret etti. 

Nöbetçi hızlıca yan tarafta ki binanın içine girerken Ned pekte uzak olmayan camlı bölmeye girip koltuklardan birisine oturdu. 

Kıyafetlerine baktı ve gülümsedi,

'Koruma dikkat çekmesin dedim ama ben hala okul üniforması giyiyorum.'

Ned ayağa kalkıp bekleme odasından çıktı ve bekleyen nöbetçiye seslendi. 

'Yurda gidip kıyafetlerimi değiştireceğim. 10 Dakikaya gelirim ' dedi. Nöbetçi saygılı bir şekilde tekrar başını salladı ve Ned arkasını dönerek hızla yurda döndü.

Kısa bir süre sonra odasına girdi üstünde ki üniformayı çıkartıp dolabında ki günlük kıyafetlerini giydi.

Odadan çıkmadan önce aynaya baktığında gördüğünden memnun olmamış gibi yüzünü buruşturdu ve,

'Yeni kıyafetler almam gerekiyor.' dedi. Üstünde ki eski kıyafetleri Bulut Şehrinde olduğu andan beri giyiyordu, üstünde ki zırh ilk giydiğinde ona paha biçilemez gibi gelse de şuan gözünde değeri düşmüştü. Yine de onu atmaya kıyamayacağı için saklamaya karar verdi sonuçta değer verdiği birisinden gelen bir hediyeydi.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin