Kızlar heyecanla Ned'i beklerken İmparatorluk askerleri yayılan öldürme arzusu yüzünden nefes almakta bile zorlanıyordu.
Ned hala karşısında duran bir İmparatorluk askerinin kolundan tuttu ve sertçe kenara fırlattı. Asker sanki bir mancınıkla itilmiş gibi havalanarak yan tarata ki binanın taşlarına çarptı. Bir anda tezahüratlar durdu, bütün sesler kesildi. İki kız korkudan ecel terleri dökmeye başlamıştı. Ned Bilge Alemine ulaştığı andan itibaren kulakları eskisine göre çok daha keskin hale gelmişti. Sakin bir şekilde yürürken aynı anda binlerce sesi duyabiliyor ve hepsini ayırt edebiliyordu fakat kulaklarına ulaşan bir konuşma onu olduğu yere çivilemiş ti.
Gözleri kararmış kalbi sıkışmıştı. Duyduklarının doğru olmadığına inanmak istiyordu ve bunu söyleyenleri katletmek istiyordu. İki elini az önce konuşan iki kızın boynuna dayadı ve onları havaya kaldırıp yola çekti. Bu sırada çoktan 5 kişi etrafını sarmış ve her türlü ihtimale karşı hazırlanmıştı. Nedin kalbinde kopan fırtınaları ve ruhundan yükselen öfkeyi hissedebiliyorlardı ve şuan kendileri de aynı ruh halindeydi. Yaklaşan her şeyi öldürmek konusunda tereddüt etmeyecekleri açıktı.
'Doğru mu söylediniz ? dedi. Sesinde acımasız bir hava vardı. Kızların sesi çıkmıyordu. Ned elini yavaşça gevşetti ve tekrar sordu,
'DOĞRUYU MU SÖYLEDİNİZ!' dedi. Sesi bütün İmparatorlukta yankılanmış ve olaydan haberi olmayanlar bile irkilmişti. Bir çok kişi ise şaşkınlık içindeydi.
İki kız durumu anlamamıştı. Ned'in ne den bahsettiği hakkında bir bir fikirleri yoktu fakat cevap veremezlerse öleceklerini biliyorlardı.
'Biz neden bahsettiğinizi bilmiyoruz !' dedi kız kısık bir sesle, boğazında ki ellerin baskısı hala canını yakıyordu.
'Nina ! Nina bana ihanet mi etti ?'
İki kız bir anda kala kaldı, konuştukları konuyu Ned'in nasıl duyduğunu anlamamışlardı aralarında neredeyse 50 metre mesafe vardı fakat buna rağmen açıkça konuştukları şey hakkında soru soruyordu.
'Evet... Evet doğru. Herkes biliyor lütfen bizi bırak. Biz sana bir zarar vermedik' dedi can korkusuyla kız. Ned anında Alya ve diğerlerine baktı,
'Bana 5 kişi getirin!' dedi. Sesi öfkeliydi ve anında karşılık bulmuştu. 5 kişi tereddüt bile etmeden atıldı. Bir İmparatorluk askeri ve halktan 4 kişi aynı anda Ned'in önünde diz çökmüş bir şekilde bekliyordu. Ned kızları yere bıraktı ve kızlar öksürürken 5 kişiye baktı.
'Nina bana ihanet mi etti ?' dedi. Duyacağı cevaptan ölesiye korkuyordu, sadece 2 kızın uydurmaları, kıskançlıktan dolayı söylediği yalan olmasını bütün kalbiyle istiyor hatta inanmadığı tanrıya dua ediyordu.
'Ne olur yalan diyin! Lütfen bunun gerçek olmadığını söyleyin! Tanrım bana yardım et. Bu gerçek olmasın.' zihninde aynı şeyler defalarca yankılandı. Yalvarır bir şekilde söyledi fakat yüz ifadesi yalvarmaktan en ufak bir iz bile taşımıyordu.
'Doğru.' dedi İmparatorluk Askeri, saklayamayacaklarını biliyordu zaten hayatını kurtarmak istiyorsa saklamaması gerektiğini de biliyordu. Bütün İmparatorluğun bildiği bir şeyi Ned den saklamanın imkansız olduğunun farkındaydı. Ned'in kalbi Askerin cevabını duymasıyla çöküş yaşadı ve hemen ardından diğer 4 kişi de Askerin söylediğini onayladı.
Ned gittikçe karanlığa batıyor ve sanki ruhu bedeninden çekiliyordu. 5 kişi aynı anda atıldı ve hep bir ağızdan bağırdılar,
'Lordum! Lordum lütfen kendinize gelin. Lordum!' dediler fakat herhangi bir yanıt yoktu, Ned'in bedeninden öfke katılaşmış taşıyordu, öldürme arzusu öylesine büyüktü ki bir kaç kilometre içinde hiç kimsenin hayata dair umudu kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...