Ned umutsuzlukla her zaman yaptığı gibi öğrenmek amacıyla Kan Kudretine sordu,
'Kan neden Büyücü olarak Ninadan çok daha yavaş ilerliyorum. Eskiden bunun sebebi Efendilik bağıydı fakat artık eski halimden çok daha fazla Tanrı Enerjisi çekebiliyorum ve hızım da bir kaç kat arttı ama yine de gelişim sürecim çok yavaş.'
Kan Kudreti sakin bir şekilde karşılık verdi.
'Gelişim sürecin yavaş değil aksine oldukça hızlı fakat sen hızlı gelişim göstermeye alıştığın için bu her zaman böyle devam edecek olarak düşünüyorsun. Ninanın beslemesi gereken sadece bir elementi var ve o elementte en kolay beslenen toprak elementi fakat sen 6 elementi besliyorsun. Diğer yandan gelişiminin yavaş olduğunu iddea etmen büyük bir hata zira eğer kısa sürede seviye atlayabiliyor olsan o zaman neden uzun bir ömre sahip olmak gibi bir ayrıcalık sana tanınacaktı ki?
Seviye atladıkça ömrünün uzamasının sebebi aslında o süreyi eğitimle geçirmendir fakat sen daha 21 yaşındasın ve çoktan Bilge Seviye oldun. Ayrıca o çekirdeği kullanırken oldukça pervasızdın normalde o çekirdeği tüketmen bir kaç on yıl almalıydı fakat sen bir anda çekirdeği tüketerek onu sana verenlerinde dikkatini üzerine çektin. Artık herkes sende garip bir güç olduğunu biliyor ve bu güne kadar sana kimse bu gücün kaynağını öğrenmek için saldırmadıysa şükretmelisin zira onları engelleyen bir güç var demektir.
Ama eğer hala gelişim hızından şikayetciysen zihninde ki klavuzlardan birisi sana yardımcı olabilir. Cüce Lordunun Efsun Sanatı isimli klavuz çok özel efsunlu nesneler yaratmana izin verir. O efsunlu nesneler ise Tanrı Enerjisi çekme hızını arttıracaktır fakat hiçte kolay bir sanat değildir. Cüceler doğuştan efsun yapabilen varlıklardır ve çok iyi demircilerdir. O sanatı öğrenmek istiyorsan çok iyi bir demirci olman gerekiyor ve zaten güçlü bir büyücü olduğun için efsun atmak konusunda sıkıntı yaşamayacaksındır fakat gerekli malzemeleri toplayıp bir araya getirip onları işlemek için usta demirci olman şart.'
Ned Kan Kudretinin açılalamarıyla sarsılmıştı. Söylediği gibi gerçekten aceleci davranıyordu ve Ninanın bir anda onu geçmiş olmasını sindirememişti fakat Kan Kudreti haklıydı. O zaten fazlasıyla hızlı gelişim göstermiş ve göstermeye de devam ediyordu. Kaç kişi onun yaşında Bilge olma şansına erişmiş ve 6 element büyücüsü olmuştu ki. Ayrıca Kan Kudretinin dediği diğer konuda bir anda huzursuz hissetmesine sebep oldu. Bilge Seviye Büyülü Canavar çekirdeği ona hediye edildikten sonra beklemeden direkt olarak çekirdeği kullanmış ve Savaşçı olarak Bilge seviyeye çıkmıştı ama bunu daha önce düşünüp gücünü gizlemeye karar vermişti fakat beklemediği bir durumla karşılaşınca kontrolünü kaybedip gücünü açığa çıkartarak herkese ilan etmişti. Kimse 21 yaşında Bilge Seviye olan birisinin gücünün kaynağını merak etmeden yapamazdı ve özellikle Han Kan gibi muazzam bir ataya sahipse kesinlikle araştırmak ve bunun sebebini bilmek isterdi sonuçta Ned haricinde kimse bu yaşta bu seviyeye ulaşmamıştı ve herkes yüzlerce yıl eğitimin ve zorlu süreçlerin arkasından bu güce ulaşmıştı . Bu açıkça adaletsizlikti ve herkes onu kıskanmaya çoktan başlamıştı. Bilge Seviye bir savaşçıyı öldürdüğünde yeni Bilge Seviye olmuş olsa bile gücünü göstermişti. O bir tehditti ve tehditler bertaraf edilmeliydi.
Bu dünyada herkes yılanın başını küçükken ezmek isterdi ve Ned çoktan beklenmeyen bir hızda büyümüştü ve daha fazla büyümesine izin verilemezdi ama Kan Kudreti aynı zamanda onu koruyan gizemli bir gücün olduğunu da söylemişti ve bunu açıklamasa bile kim olduğu zaten açıktı. Doğu Orduları Komutanının çırağıydı ve haliyle ona kimsenin saldırmıyor olmasının tek sebebi de Doğu Orduları Komutanının korkutucu varlığıydı aksi taktirde huzurlu günleri mumla arayabilirdi.
Ve son olarak Kan Kudretinin bahsettiği gizemli Cüce Lordunun Efsun Sanatı kesinlikle büyülü bir sanattı. Bu dünyada dokunulmayan tek varlıklar efsunculardı. Onlar savaşın dengesini değiştirebilecek kadar önemliydiler ve kimse onlara zarar vermek istemezdi. Kırmızı Ejderha Klanının kökleri de aslında efsunculuğa dayanan bir güç olmalarından dolayı sarsılmaz durumdaydı.
Büyücü veya savaşçı olsun her insan silahlarının daha güçlü olması için efsunculara müraacat ederdi. Efsuncu loncaları ve büyük efsuncu klanları boyutuna bakılmaksızın tehdit edilemezdi zira Efsuncu camiası kendinden olanlara sahip çıkmalarıyla ünlüydü. En zayıf halka her zaman en güçlüler tarafından korunur ve gelişimine yer açılırdı. Bunun sebebi açıkça herkesin tek bir noktaya hizmet ediyor olmasıydı o da Kırmızı Ejderha Efsun Klanına hizmet ediyorlardı. Bu Klan bir çok boyutta varlığını sürdüren canavarımsı bir klandı. Bu dünyada ki temsilcisi ise Kırmızı Ejderha Klanı olarak bilinirdi ve İmparatorun bile karşı koyamayacağı bir güce sahiplerdi. Eğer İmparator bu güne kadar hiç sarsılmadıysa bunun tek sebebi Kırmızı Ejderha Klanının onu destekliyor olmasıydı.
Hiç kimse bilmese de Kıta da ki en güçlü kişi İmparator veya Karanlık Üstat ile Kutsal Papa değildi. Gizli kapılar ardında kalmaya özen gösteren Kırmızı Ejderha Klanının bu dünyada ki ilk temsilcisi olan ve Han Kandan bile önce doğmuş fakat onun kadar güçlü olamamış olan Kıdemli Klan Lideriydi. Aziz seviyesinin zirvesinde olsa da Ateş Elementinde çok farklı bir anlayışa sahipti ve dehşet verici bir şahsiyetti. O var olduğu sürece kimse Kırmızı Ejderha Klanına meydan okuyamazdı.
Ned bu gerçeklerden henüz bi haber olsa da efsunculuğun gücünden haberdardı. Efsun Simyadan daha önemliydi çünkü belli büyü sanatları öğrenmek ve yeterince güçlü olmak efsun atmak için yeterliydi fakat o büyü sanatlarına ulaşmak imkansızdı .
Şimdi ise bilinen en iyi efsuncu ırkının ve demircilikte nam salmış olan cücelerin birisinin klavuzuna sahip olduğunu ve bunu öğrenebileceğini öğrenmişti. Başı başına bu klavuz sayesinde bile büyük servetler kazanabilirdi fakat ürettiği hiç bir şeyi satamazdı. Efsun piyasası küçükten büyüğe %100 olarak Kırmızı Ejderha Klanının kontrolündeydi ve kimse onlardan izinsiz hareket edemezdi.
'O zaman Cüce Lordunun Efsun Sanatına çalışmaya başlayacağım.' dedi Ned. İçinden yükselen heyecanı bastırmakta zorlanıyordu.
'Başlayabilirsin. Ateş elementi konusunda bir uzman sayılırsın ve yıllar içinde seviyen pek artmamış olsa da Büyülü Canavar Çekirdeklerinden emdiğin elementler sayesinde Element gücün oldukça kudretli hale geldi. Demircilik konusunda bir sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum lakin sadece demircilik işin %20lik kısmıdır. Aynı zamanda efsunlu eşyalar yapmak için gerekli malzemeleri toplamakta zorundasın. Eğer klavuzu öğrenmeye başlarsan sayısız formül zihninde belirecek ve sen zaten hangi malzemelere ihtiyacın olduğunu bileceksin . Ayrıca bu klavuzun tek faydası efsun atmak veya demircilik öğrenmek değildir. Bu süreçleri yaparken büyük miktarda efor ve Tanrı Enerjisi harcıyacağın için Savaşçı ve Büyücü olarak gelişiminde oldukça artacak. Yani bir çok açıdan oldukça faydalı denebilir ama yine de klavuzu tamamen bitireceğini düşünme zira ne Han ne de Ben bu klavuzu tamamlamayı başaramadık. ' dedi.
Ned biraz korkmuş olsa da kendine güveni tamdı. Heyecanını bastıramıyor bir an önce klavuza başlamak istiyordu.
Gözlerini kapattı ve klavuzu hayal etti, klavuz bir anda ellerinde belirdiğinde klavuz sert demirle kaplı bir kapağa sahipti fakat oldukça dayanıklı görünüyordu ve kapağın dokusu demir gibi görünse de aslında çok daha güçlü olan Adamantium metalinden yapılmıştı ve bu metal daha önce bu dünyada asla kullanılmamış bir metaldi. Sadece kitabın kapağında olan miktar bile İmparatorun bütün sarayından daha değerliydi. Bu metali işleyip kitabın kapağı haline getirmek bile klavuzu yazan kişinin ne kadar iyi demirci olduğunu gösteriyordu.
Ned Klavuzu açtığı anda bilgiler zihnine akmaya başladı ve Cüce Lordunun Efsun Sanatının ilk bölümü şekillendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...