92.Bölüm

8.6K 884 30
                                    


Ned ve Kıdemliler gülümserken Komutan Hor bir defa daha taktir edilmek istedi. Ned'in yüksek profili hayret verici derecede büyüktü. Komutan Hor genç görünse de çoktan 100 yaşına gelmiş birisiydi, hayatı boyunca asla Bilge Seviyeye ulaşamayacağını biliyordu fakat şuan ki konumundan da şikayetçi değildi. Gelecekten tek beklentisi ise büyük bir Generalin yanında komutan olarak hizmet etmekti. Ned'i ilk gördüğü andan beri sevmişti, binlerce defa savaşmış ve sayısız Ned gibi çırak adayı tanımıştı fakat hepsinin karakterinde ki güç aşkını görmüş ve nefret etmişti. Generaller tarafından Hor ve diğerlerine verilen emir açıktı. Hizmet ettikleri çıraklar haksız şekilde ölmelerini veya uçurumdan atlamalarını bile isteseler yapacaklardı. Bu yüzden Ned ne derse desin itiraz hakkı yoktu fakat Ned'İn onu taktir etmesi hoşuna gitmişti. Neden güçlü olduğunu biliyordu fakat potansiyelleri kıyaslandığında Hor'un neredeyse bir sinek kadar bile değeri yoktu. Yıllarca çırakları gördükten sonra hepsinin karakterleri hakkında şüpheleri olsa da potansiyelleri hakkında oldukça memnundu.

'Efendim müsaade ederseniz bir önerim olacak.' Hor bir defa daha taktir edilmek hatta önerisinin kabul edilmesi ihtimaline tutundu. Nedin yüksek profili ile onun önerisine kıymet vermesi bile büyük bir olaydı.

'Söyleyin Komutan.'

'Efendim acemilerin eğitimleri için modern makinelere gerek yok. Yontmak için bir düz testtere ve diğer şeyler için sıradan ilkel aletler yeterli olacaktır. Bir askerin antrenmanı fizikseldir bu yüzden fiziksel kuvvete dayalı aletler daha faydalı olacaktır ayrıca üretimin düşmeyeceğine garanti verebilirim. Eğer düşerse bizzat ben açığı kapatırım.'


Kor dehşetle yıllardır beraber savaştığı arkadaşına baktı bir yandan şaşırmış bir yandan da böyle hevesli olmasına memnun olmuş ve ona destek vermek istemişti.

'Efendim müsaadenizle fikrimi söylemek istiyorum.'

'Söyleyin Komutan Kor.'

'Efendim Komutan Hor'un önerisi gayet makuldür ayrıca bende üretim düşerse çalışmaya gönüllüyüm.'

Ned iki komutana baktı ve gülümsedi,

'Sizler çok değerli kişilersiniz. Önerileriniz çok faydalı. Komutan Hor, sizi önerinizi gerçekleştirmek için görevlendiriyorum.' dedi Ned gülümseyerek. Hor büyük bir gururla doldu. Ned'in fikrine değer vermesi ve hatta sorgulaması büyük bir olaydı. Özellikle fikrini hayata geçirmesini istemesi adeta bir hediye gibiydi. Ned ve Hor tanışalı pek zaman olmasa da Hor çoktan Ned'İn yoluna baş koymaya yemin etmişti.

Ned ise gayet memnundu. 500.000 Altın ile alınan modern aletlerin masrafını çıkartmak bile fazlasıyla zaman gerektirecekti üstelik bir ortak edinerek süreci uzatacaktı fakat şimdi durum çok daha farklı bir boyuta gelmişti. Sadece 500.000 Altını aradan çıkartmakla kalmamış aynı zamanda zaten fabrikada bulunan modern aletleri satarak karda edebilecekti. Üstelik bununla birlikte fabrikayı genişletip yerine ilker aletler alarak acemi askerleri daha rahat eğitebilirdi .

'Kıdemli bana Komutan Hor'un önerisi için gerekli maliyeti çıkartın ve bir an önce çalışmalara başlayın. Ayrıca Kereste Fabrikasının genişletilmesi için farklı işçiler istemiyorum. Sadece ne yapılması gerekiğini bilen bir usta getirin ve o kişi gerekli şeyleri acemi askerlere göstersin.' dedi.

Kıdemli hemen önünde ki kağıda bir şeyler karalamaya başladı, hesap yapmakta oldukça zorlanıyor olsa da bütün gayretini sergiliyordu. Bu sırada Ned tekrar Hanko'a baktı,

'Evet Kıdemlim başka konular da olmalı.'

'Aslında bir çok problemimiz mevcut. Ormanlarda ki düşük seviye li büyülü canavarlar tarım yapmamıza engel oluyor. '

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin