84.Bölüm

9.2K 829 49
                                    

Kahya saygıyla eğilerek,

'Teşekkür ederim Efendi Ned. Hizmet ettiğim soylular arasında en çok saygı duyduğum şüphesiz sizdiniz. ' dedi. Keseleri sakince cübbesinin içine götürdüğünde Ned konuştu,

'İçlerine bakmayacak mısın ?'

'Efendim bu size saygısızlık olur.'

'Olmaz bak.'

Kahya keselerin içinde altın olduğunu tahmin ediyordu, her halükarda oldukça mutluydu çünkü yıllardır hizmet ettiği soylular arasında hiç kimse ona hediye verecek kadar değer göstermemişti.

Kahya önce Mor keseyi açtı, içindekilere göz ucuyla baktıktan sonra ifadesi büyük ölçüde değişti.

'Bunlar... Bunlar Çekirdekler.'

Ned gülümsedi ve,

'Evet 4.Seviye Büyülü Canavar Çekirdekleri. ' dedi.

Ned ufak bir miktar çekirdeği mağazalara vermeyerek kenara ayırmıştı. Büyülü Canavar Çekirdeklerinin değeri oldukça yüksekti ve 1 ay kadar da olsa ona oldukça iyi hizmet eden kişilere vermeye niyetliydi. 4.Seviye Büyülü Canavar Çekirdeklerinin fiyatı en az 10 Bin altın kadardı .

Kahya heyecanla yeşil keseye yöneldi, hızlıca açtıktan sonra tam bir şok yaşadı.

Tam 10 tane büyülü canavar çekirdeği kesenin içinde parlıyordu.

'Bu 10 tane 4.Seviye Büyülü Canavar Çekirdeği de senin. Satınca tahminen 110.000 Altın kadar edecektir. Kesenin üstünde benim mührüm var. Kimse kaynağını sorgulamaz bu yüzden gönül rahatlığı ile satabilirsin. Odam da Büyülü Canavar Çekirdeklerinin bana ait olduğunu belirten sertifikalar var onları da diğer hizmetçilere dağıt. ' dedi. Kahyanın şok ifadesi yavaşça duygusallığa dönüştü ve gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı. 5.Seviye Bir savaşçı olarak 110 Bin altın kazanabileceği bir para değildi. Savaşçı olarak zaten hiç başarılı değildi bu yüzden kahya olarak hizmet etmeyi tercih etmişti. Yıllar süren hizmetinden sonra bile kenara ayırdığı 500 altını ve kendisine ait ufak bir evinden başka bir şeyi yoktu. Çocuğu olmamıştı ve eşi çoktan ölmüştü. Evlat edindiği bir kız çocuğundan başka bakacak kimsesi yoktu . Huzurlu bir hayat yaşamak için oldukça çaba harcıyordu ve nihayet duaları karşılık bulmuş emeklerinin karşılığını almıştı.

Ned duygusal anlardan nefret ediyordu. Büyük Babasıyla vedalaşamadığı o günden beri birilerine veda etmek oldukça zor geliyordu bu yüzden başka bir şey söylemeden kapının önünde bekleyen 10 arabalık 100 kişi tarafından korunan kafilesine yöneldi.

Bu kafile sadece gerçek olanın ufak bir bölümüydü. Dünya İmparatorluğu Elçisi Anka Krallığına 400 araba ve 5.000 Elit askerle gelmişti. Elit askerlerin 4 .000 tanesi Sır ve Kan Klanını korumak için geride bırakılmıştı ve arabaların 200 tanesi de onların yanında duruyordu. Geriye kalan 200 araba 1.000 Elit asker ise Dünya İmparatorluğu Elçisi ve kafilesi ile birlikte Nedi ve Ninayı alıp Dünya İmparatorluğuna dönecekti.

Ned ve Nina arabaya bindikten sonra yavaşça malikaneden uzaklaşmaya başladı.

Ned'İn kalbi buruktu. Yıllardır büyük babasını görmemiş ve onunla konuşmamıştı fakat her fırsatta Sır Klanı Liderini göndererek sağlığından ve durumundan emin olmuştu. Fakat herhangi bir iletişim kurmamaya özen göstermişti aksi taktirde Daryus erkenden bir hamle yapabilir ve Ned'in öğrenebilme ihtimaline karşı mektubu taşıyan Sır Klanı Liderini öldürebilirdi.

Böyle bir durumda Ned'in planlarını sekteye uğratırdı. Kan Şirketler Grubunun kurulma amacı en başından beri Ned'İn olmadığı yıllarda Kan Klanına güç kazandırmasıydı. Bu güç sayesinde Kan Klanı gelecekte kolayca devrilecek bir klan olmayacaktı elbette Ned Alev Klanına karşı koyabileceğine inanmıyordu fakat en azından klanın bir süre direnebilmesini istiyordu. Bu yüzden büyük servetler harcayıp ticari anlaşmalar yapıp, alt klanlar alıp yeni ortak klanlar elde etmişti. Sır Klanının sadakati ve Işık Klanının bağlantıları Kan Klanının gelişimi için hayati öneme sahipti. Bu yüzden Ned onların iyi olduğuna emin olmalıydı ve artık emindi. Sadece büyük babasını görememiş olmasının verdiği kederle içi kavruluyordu fakat gelecekten emindi. Büyük Babası çok yaşlı da olsa 6.Seviye Savaşçıydı, eskisi kadar güçlü olmasa da ve savaşçı olarak hiç bir etkisi kalmamış olsa da henüz ölümden çok uzak durumdaydı. En azından 50 yıl daha yaşayacak bir hayatı vardı ve Ned çoktan Nina'nın ömrünü uzatmanın yolunu aramakla birlikte büyük babasının ömrünü uzatmanın yollarını araştırmaya başlamıştı.

Nina Tanrı Enerjisi kullanamıyordu bu yüzden ömrü maksimum 100 kadar sürecekti ve her geçen gün güzelliği soluyordu. Ned böyle bir şeye izin veremezdi. Bir şekilde Ninanın yaşlanmasını engellemeliydi. 

Öncekiği buydu çünkü büyük babasının ömrü oldukça uzundu. Dünya İmparatorluğunun yolladığı askerler sayesinde ona zarar verebilecek kimse yoktu. Elit Askerlerin arasında 4 tane dördüncü seviye'nin zirvesinde savaşçı vardı. Böylesi büyük güçlere sahip kişiler Anka Krallığında bile olağan üstü konumlara sahipken İmparatorluk tarafından Ned'in ailesini korumak için gönderilmişti.

Bu sebepten dolayı Nina ile ilgilenmeliydi. Henüz 15 yaşındaydı ve Ned'İn düşüncesine göre 30 yaşına kadar güzelliği artarak devam edecekti fakat 30 yaşından sonra yaşlanma belirtileri ortaya çıkacaktı. Ned 17 yaşlarında bilge seviye bir savaşçı veya 9.Seviye'nin zirvesine ulaşmayı hedefliyordu. Eğer Bilge olabilirse Aydınlık Elementi kullanan Bilgelerle yakın ilişkiler kurabilir ve Aydınlık Kilisesinden nefret etmesine rağmen onların yardımını alabilirdi zira kendisinin 30 yaşına gelene kadar Bilge Seviye Büyücü olabilme ihtimalini aklına bilge getirmiyordu. 

En iyi ihtimalle 8.Seviye'nin zirvesinde olabileceğini tahmin ediyordu. Savaşçı Bilge olmak Büyücü Bilge olmaya göre oldukça daha kolaydı fakat bu tabuyu yıkan insanların isimleride oldukça fazlaydı. Dünya İmparatorluğunda Büyücü Bilge sayısı oldukça azdı sadece 6 kişi vardı fakat Savaşçı Bilgelerin sayısı inanılmaz fazlaydı. Üstelik bu kişilerin güçleri Krallıklarda bulunan Bilge Seviye Büyücülere göre daha fazlaydı. Sebebi ne kimse bilmiyordu fakat bu bir gerçekti çünkü uzun zaman önce isyan eden bir krallıkta 5 tane Bilge Seviye Büyücü vardı ve bu 5 Bilge Seviye Büyücü Dünya İmparatorluğu Tarafından yollanan 5 tane Bilge Seviye Savaşçı tarafından öldürülmüştü. Bu hikaye halk ve sıradan soylular hata yüksek derece soylular tarafından bile bilinmiyor olsa da bir çok 9.Seviye Savaşçı Büyücü veya Bilge durumdan haberdardı özellikle anlatılanlara göre o 5 Savaşçının kullandığı silahlar öylesine güçlüydü ki 5 tane Bilge Seviye Büyücünün ölmesi 1 saat kadar sürmüştü. Devasa bir krallık tamamen tarihe gömülmüştü.

Nedin içinde bulunduğu kafile Anka Krallığı surlarından çıkmış ve İmparatorluk Temsilcisinin kafilesine katılmıştı. İmparatorluk Temsilcisi tevazu göstererek Ned'i ayakta karşılamış ve ,

'Hoş geldiniz Baron Ned.'

'Baron ? Daha düşük bir ünvan alacağımı söylemiştiniz ?'

'Evet öyle olacaktı  fakat Doğu Orduları Komutanı böyle uygun gördü.'

'Anlıyorum. Şikayet edecek değilim.'

'Buyurun arabalarınız hazır. Yolculuğumuz biraz uzun süreceği için konforunuza özen gösterdik. '

'Teşekkürler fakat sizinde bize eşlik edip İmparatorlukta yaşayacaklarım hakkında bilgi vermenizi isterim.'

'Ne yazık ki bunu yapamam Baron Ned. Bilgi size diğer çıraklarla birlikte verilecek. Lütfen yolculuğunuzda istirahat edin . Barones Nina ise yeni hayatının şuankinden çok daha iyi olacağına emin olabilir. Gönlünüz ferah olsun Barones.'

dedikten sonra Temsilci Ned'e aracı gösterdi. 

Araba oldukça sade görünüyordu fakat bu sadece bir yanılsamaydı. Arabanın yapıldığı ağaç 1.000 Yıllık Gökyüzü Çınarıydı. Bir çelikden çok daha sağlam ve ateş veya suya karşı oldukça dirençliydi. Sadece bir tane kalası bile bir kaç yüz bin altın değerindeydi ve bu araba en azından bir kaç milyon olmalıydı. Böylesi bir harcama tek kelimeyle israftı yada İmparatorluğun ihtişamı için gerekliydi . Her durumda Ned için tahsis edilen araba kolay kolay sahip olunabilecek bir araba değildi.

Ned ve Nina arabaya bindikten sonra Dünya İmparatorluğuna yolculuk başladı.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin