67.Bölüm

9.9K 892 69
                                    


Yıllar hızla akıp geçerken Ned çok daha güçlü olmak için amansız eğitimler yapmaya devam etti, Her gününü farklı boyutlarda farklı eğitimlerle geçirirken boyu uzadı ve görünüşü giderek değişti. Eski çocuksu masumiyeti yavaş yavaş yok olurken onun yerine güçlü bakışları, sert yüzü ve çekici fiziği ile Genç bir adam haline dönüştü. Yaşı büyüdükçe Anka Şehrinde ki prestiji yükselmeye başladı. 

Her yıl Alev Büyücülük Okulu Turnuvasına Katıldı ve Ardından Anka Büyücülük Turnuvasına katıldı fakat her seferinde İmparatorluk Turnuvasına gitmekten Alev Klanı Lideri Daryus tarafından farklı sebeplerle alı konuldu, öfkesi onu deliye çevirse de yeterli güce ulaşana kadar bekledi. 

Sahip olduğu 4 kasabadan elde ettiği gelir seneler içinde arttı, Altın Yosun Klanı bir gecede yok olduktan sonra Sır Klanının önlenemez yükselişi başlamıştı.

Ned özellikle Sır Klanından Kan Kasabasına sürekli olarak gereken malzemeleri götürmesini istemişti. Daryus ise bu durum karşısında öfkeden deliye dönse de Sır Klanının yolladığı hiç bir şeye engel olamamıştı zira Ned durumdan haberdar olursa bizzat gitmek isteyeceğinden endişeleniyordu. 

Kan Klanının durumu yıllar içinde değişmeye başladı. Sır Klanı ile yaptıkları ortaklık meyvelerini vermiş ve Kan Kasabası büyümüş, Kan Klanı Alev Klanıyla karşılaştırılamayacak olsa da fazlasıyla güçlenmişti. Öyle ki Bulut Şehri Lideri bile artık Kan Klanına karşı dikkatli olmak zorundaydı. Yip Kan Şövalye ünvanı alarak çevre kasabaların da lideri poziyonuna yükselmiş ve etki alanını geliştirmişti. 

Alev Klanı bütün engellemelere rağmen Daryusun Ned'in Kan Klanına gitme isteği olabilme ihtimalina karşı temkinli davranması her hamlenin boşa çıkmasına sebep olmuştu. Kan Klanı güçlendikçe Ned'in etki alanı artıyor ve Anka Krallığında ki prestiji yükseliyordu. Yıllar içinde bir çok klan Kan Klanına alt klan olarak dahil olmak istese de Ned hiçbirisine güvenmemiş ve Sır Klanı ile çalışmaya devam etmişti. 

Ned 15 yaşına girmişti. Bugün Anka Krallığını sarsacak bir gün yaşanıyordu.

Bütün krallıkta tek bir konu vardı o da ...

'Duydun mu  Genç Dahi Ned Kan Mezuniyet sınavına girecekmiş ?'

'Neee!!! O daha 15 yaşında değil mi ? Nasıl 5.Seviye büyücü olmayı başardı.'

'Hahahaha.... Aptal yıllar önce girdiğimiz bahsi hatırlıyor musun ? 

'Şey... Hayır hatırlamıyorum.'

'Yalan söyleme! Bana 50 altın borçlusun .'

'Neden sana borçlu olacağım ki sonuçta Altair 14 yaşında 4.Seviyenin zirvesindeydi ve Ned aynı yaşta onu geçer demiştin.'

'Sadece 50 altın için yalan söylediğin için utanmalısın! Bahsimiz Altair mezun olana kadar Ned'in Dördüncü seviye zirvesine ulaşıp ulaşmayacağı üzerineydi.'

'Lanet olsun! Nasıl bir hafızan var senin! Tamam bugün öğleden sonra Kırmızı Ejderha Klanı Bankasına gidelim ve sana lanet olası paranı veriyim!'

'Üzülme dostum o para ile sana çok güzel bir yemek ısmarlayacağım ve ardından seni en güzel kadınların yanına götüreceğim.'

'Gerçek bir dost böyle olmalıdır. Hahaha....'

Alev Büyücülük Okulunun önünde lüks at arabaları ardı ardına dizilmişti, Anka Krallığının ve çevre şehirlerin güçlü Liderlerinin, Generallerin ve ne kadar okul temsilcilerinin hepsi Alev Büyücülük Okulunda toplanmıştı. Tarihi bir an yaşanıyordu ve kimse bu anı kaçırmak istemiyordu.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin