89.Bölüm

8.9K 875 39
                                    


Kısa boylu zayıf adamın sözlerinin bitmesiyle birlikte ikisinin arkasında ki asker ormanından 1.000 kişi ileriye çıktı. Aralarında 2 tane 9.Seviye Savaşçı, 18 tane 8.Seviye Savaşçı ve 980 tane 7.Seviye savaşçı vardı. Hepsinin bakışları sabit, cesaretleri yerindeydi. Avlarını parçalamak için hazır bir şekilde bekliyorlardı.

Kısa Boylu zayıf adam Ned'e baktı ve,

'Bu 1.000 kişi senin askeri gücün. Kasabada 5.000 kişi daha var fakat tecrübe olarak bu 1.000 kişi ile kıyaslanmaktan çok uzaklar.' dedi. Cübbesinden bir depolama yüzüğü çıkartıp Ned'e uzattı.

'Bu yüzükte 1 Milyon Altın var. Bu Altın kasabanın gelişimi için harcayacağın paranın bir kısmı. 100.000 Altın da Kasaba hazinesinde mevcut.' dedi. Ned depolama yüzüğünü alırken ifadesi büyük oranda değişmişti .

'Bir depolama yüzüğünü sadece 1 Milyon Altını bana vermek için mi veriyorsunuz ? En basit depolama yüzükleri bile 10 Milyon Altından satılıyor.' dedi. Sesinde şüphe vardı.

'Depolama yüzüğü 10 Milyon Altın mı ? Hahaha... Şaka yapıyor olmalısın. İmparatorlukta şuan elinde tuttuğun 10x10 alanlık depolama yüzüklerinin değeri sadece 100.000 Altın.' dedi. Sesinde büyük bir öz güven ve Ned'İ cahilliğinden dolayı aşağılama vardı.

Ned ise dehşet içindeydi. 10 Milyon Altın ile 100 bin altın arasında öylesine bir uçurum vardı ki Ned sadece şaşkınlıktan öylece kala kalmıştı. 

'Neyse... Neyse... Şimdi bahsettiğim ödülüne sıra geldi.' dedikten sonra Kısa boylu zayıf adam cübbesinden bir parşomen çıkarttı.

'Bunu al. Bu Bağlı olduğun krallığa vergiden muaf olduğunu belirten bir belge. İyi muhafaza et! Bu belge sadece hak edenlere verilir.' Ned parşomeni saygıyla aldıktan sonra eğilerek,

'Teşekkür ederim Kıdemlim. ' dedi. Aldığı hediyenin ne kadar büyük olduğunu biliyordu. Kan Kasabasında yaşadığı yıllarda ve sonrasında Sır Klanıyla ticari ortaklık kurduğunda veya Kan Şirketler Grubunu oluşturduğunda her zaman vergilerin ne kadar yüksek olduğundan yakınmıştı. %20 vergi aynı zamanda gelişiminin %20 daha yavaş olması demekti. Eğer bu vergiden muaf tutulursa şüphesiz herkesten bir kaç adım önde başlayacaktı.

'Son olarak bütün katılımcılar arasında bir sıralama mevcuttur. Sen testi 397. olarak bitirdiğin için senin sıran 397 oluyor. Sıralamada yükseldikçe çeşitli ödüller alacaksın. Örneğin Altın veya fazladan asker gibi şeyler. Eğer sana meydan okunur ve sen kazanırsan bu durumda yine ödüllerini alacaksın. Sadece kazanman yeterli. Ayrıca sık sık Büyülü Canavar saldırıları ve Vahşi insanların saldırılarıyla karşı karşıya kalacaksın. Eğer bu saldırıları püskürtmeyi başarırsan yine ödüller alabilirsin fakat başarısız olursan mevcut sıralamada ki yerin düşecektir.' dedi. Ned sessizce dinlemişti.

Sıralama sistemi oldukça adil görünüyordu zira Krallık kurmak için gereken asker sayısı sadece Şehirleri ele geçirerek elde edilebilecek bir sayı değildi.Ayrıca paranın ne denli önemli olduğunu biliyordu, 1 Milyon altının bir kasabanın yöneticisi için oldukça fazla bir miktar olduğunu düşünüyordu fakat İmparatorluğun düzeninden bir haber olduğu için yeterli veya yetersiz geleceğinden emin değildi yine de şansına şükretti. Yıllarca bir çok kasabanın yönetimine ortak olmuştu, doğrudan olmasa da dolaylı olarak işleyişi takip etmiş ve sık sık gelen raporları okumuştu. Kasaba yönetmenin zor olacağını düşünmüyordu özellikle geçmiş tecrübelerine bakarak baş edebileceğine emindi fakat gelecek için bir çok şüphesi vardı. Şehir yönetmek hatta Krallık eğer başarabilirse İmparatorluk yönetmek fazlasıyla zor olacaktı.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin