3 hafta geçti, Ned bir adım bile kıpırdamadan, gözlerini açmadan öylece yattı. Nina sağlık durumunun iyi olduğundan emin olsa da Nedin neden gözlerini açmadığını bilmiyordu ve bu durumda onu oldukça korktuyordu. Daha önce yaşamasına rağmen asla uyanmayan insanları duymuştu ve kalbinden Nedin bu insanlar olacağını düşünmeye başlamıştı. 200 gün boyunca acı çekmişti ve 21 gündür hareketsiz bir şekilde yatıyordu. Nina çoktan Nede ne kadar değer verdiğini kanıtlamış ve bir saniye bile yanından ayrılmamıştı.
1 yıl süren absorbe süreci, 200 günlük katlanılamaz acı ve 21 günlük yenileme sürecinden sonra Ned gözlerini yavaşça açmaya başladı. Nina heyecanla ileriye atıldı. Ned gözlerini açınca onun gözleri yaşlarla dolmuştu fakat bu sefer mutluluk göz yaşlarıydı.
Çaresizce beklemenin ne kadar kötü olduğunu anlamıştı ve her çaresiz insan gibi o da dua etmişti.
'Şükürler olsun! Şükürler olsun Tanrım.' dedi Nina Nedin gözlerinin içine bakarken.
Ned gözlerini açıp Ninaya baktı, Ninanın yüzüne gülümsedikten sonra yavaşça kalkmaya başladı,
'Hemen kalma!'dedi Nina endişeli bir sesle fakat Ned çoktan oturur pozisyona geçmişti.
'Merak etme artık daha iyim.' dedi.
Nina dolu gözlerle Ned'e bakmaya devam ediyordu, ne söyleyeceğini bilemeyen bir hali vardı.
'Ne kadar oldu ?' dedi Ned sakin bir tonla, zihnindeyken geçen zamanın farkında değildi.
'221 gün oldu. 221 gündür bu haldesin.' dedi Nina.
'221 gün. Anlıyorum.' dedikten sonra Ned bedenini kontrol etmeye başladı, ilk dikkatini çeken şey kolunda ki ince acı veren sızı olmuştu, sanki çizilmiş gibi hissediyordu, Kollarına baktı ve gözleri şaşkınlıkla açıldı . 'Demek gerçekten bedenime işlenmiş.' dedi Ned ardından bedenini kontrol etmeye devam etti, bu sırada kollarında ki sızı yavaş yavaş azalmaya başladı ve dövmelerle birlikte acıda yok oldu, Ned onların varlığını hala hissedebiliyor olsa da görünmez hale gelmişlerdi.
Ned bedenini kontrol etmeye devam etti, Zirve Aşamada Büyücü ve Savaşçı olmuştu, bu iki kavramda dehşet verici şeylerdi ve iki muazzam güçte Nede aitti.
'Anlıyorum, Ki merkezim daha genişlemiş, meridyenlerim ve damarlarım açılmış, Zirve Aşama Büyücü ve Savaşçı olarak bedenim kendiliğinden temelleri oluşturmuş. ' dedi. Ned bedeninde ki değişiklikleri kontrol etmeyi bitirmişti. Kendisini çok daha güçlü ve hafif hissediyordu, sanki ayağa kalksa hemen uçmaya başlayacakmış gibi bir his vardı.
Ayrıca yeni bir dünya anlayışı kazanmıştı, elementleri çok daha rahat hissedebiliyor ve çok daha rahat yönlendirebiliyordu, Tanrı Enerjisi de oldukça esnek ve bükülebilir bir şey haline gelmiş ve adeta emrine adanmıştı. Sadece oturarak bile bedenine giren Tanrı Enerjisi miktarı meditasyon yaptığından daha fazlaydı ve Ned sadece bir an gözlerini kapatıp meditasyona başladı. Tanrı Enerjisi bir anda bedenine doğru mıknatısa çekilen demir gibi çekilmeye başladı. Ned tekrar gözlerini açtığında oldukça heyecanlanmıştı.
'Bu gerçekten çok şaşırtıcı.' dedi. Heyecanlanmış ve sevinmişti fakat kendisini çok rahat ve sakin hissediyordu. Biraz daha olgunlaşmış gibiydi,
Ned yavaşça ayağa kalkarken Nina da onunla birlikte kalktı,
'Oldukça farklı görünüyorsun, sanki daha olgunlaşmış gibisin.' dedi Nina .
'Olgunlaştım mı ? Bilmiyorum.' dedi. Sesinde garip bir sakinlik vardı, sanki her şey bir araya gelse bile umurun da olmayacakmış gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...