111

8.7K 776 67
                                    


Test alanının bulunduğu doğuda ki geniş topraklardan İmparatorluğun kalbine giden yolculuk 2. ayına girmişti. 

Ned bu sürede bir defa bile arabasından çıkmamış ve kimsenin yanına gelmesine izin vermemişti. 2 ay boyunca aralıksız bir şekilde Bilge Seviye çekirdekte ki tanrı enerjisini ve karanlık elementini emdikten sonra gücü kademi olarak artmaya devam etmişti. Sınırlarını olabildiğince zorlamış ve sadece bir nefes kadar uzakta olduğu Bilge Seviyenin gücünü hissetmeye başlamıştı. 

Gözleri kapalı bir şekilde lüks döşenmiş at arabasının vagon kısmında gelişimine devam ederken kulakları sağır eden bir patlama vagonun içinden yayıldı. Konvoya eşlik eden elit askerlerin atları kişneyerek şaha kalktı, bütün kafile durdu ve hepsini bakışları aynı anda vagona sabitlendi. Ned'in aracının içinden 5 kişi şimşek gibi bir hızla arabanın yanına geldi. İçeri girmeye cesaret edemediler fakat yaşananları hissedebiliyorlardı. Nedin Bilge Seviyeye geçmesiyle birlikte hepsinin bedeni güçle dolmaya başladı. Ned'in Bilge Seviyeye ulaşması sadece kendisine değil kendisine hizmet eden 5 kişiye de faydalar sağlamıştı. Güçleri bir anda suyla dolan bardak gibi dolarken hepsi birer aşama kaydetti. 

Artık 5 kişi arasında 9.Seviye olmayan kimse yoktu ve bazıları 9.Seviye orta hatta 9.Seviye Zirve aşamasına bile çıkmıştı. Ned ise Savaşçı olarak Bilge seviyeye ulaşmıştı.

Arabanın içinden yayılmaz akıl almaz güç arabanın çevresini saran ahşap parçaları geriyor ve kulak tırmalayan bir gıcırtı çıkartıyordu. 

Ned Bilge seviyeye ulaşmıştı. Yeni bir bilge 21 yaşında dünyaya gelmişti ve artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı. Ned gözlerini yavaş açarken bedeninden yayılan iğrenç kokuyla irkildi. Bedeni son temizlik aşamasını da geçirmişti. Bütün bedeni artık kirlerden %100 arınmıştı ve Tanrı Enerjisini eskisine oranla 2 kat daha fazla çekebiliyordu fakat asıl onu şaşırtan şey vücudunda yeni şekillenen Tanrı Enerjisiydi. Önceden sıvımsı bir halde duran Tanrı Enerjisi artık katı bir halde ki merkezinde duruyordu. Binlerce kat daha yoğun ve saftı, gücünü hissetmeye çalıştığında kendisi bile şaşırmıştı. 9.Seviye Zirvesinde ki gücü ile şuan ki gücü arasında ölçülemez bir uçurum vardı. Böylesi bir değişimi bekliyor olsa da bu kadar fark olacağını düşünmüyordu. 


Ned ayağa kalkıp arabasının kapsını açtığında 5 çift endişeli göz onu karşıladı. Ayla telaşla sordu

'Lordum Bilge Seviyesine ulaştınız değil mi ?' Aslında cevabı o da biliyordu zira Ned Bilge seviyeye ulaştığında o da 9.Seviye Orta aşamasına gelmişti fakat yine de 21 yaşında bir Bilgenin doğuşu kolayca hazmedilebilecek bir şey değildi. 

Bilge seviye öyle kolayca ulaşılacak bir aşama değildi. Bir çok kişi o aşamaya ulaşmak için bir kaç yüz yıl boyunca ağır antrenmanlar yaparlardı. 

Bir büyücü için bu süre çok daha uzun olsa da Savaşçılar içinde az değildi. 9.Seviye olmak için 100 yıl yeterliydi fakat Bilge seviye bam başka bir olaydı. Bilge seviyeye çıkarken çeşitli aşamalardan geçmek ve bedeni, ruhu Bilge Seviyeye hazırlamak gerekiyordu. Ned ise atası Han Kan'nın verdiği destek sayesinde böyle bir problem yaşamıyordu. Büyülü Canavar Çekirdeklerini emerken zaten hiç bir kısıtlama olmadan gelişmeye devam etmişti ve 6 yıl boyunca 7.ve 8.Seviye sayısız büyülü canavarın çekirdeğini özümsedikten ve sayısız dövüşten sonra 9.Seviye Zirvesinde bir savaşçı olmuştu fakat efendilik bağı ve Bilge seviyeye ulaşmanın zorluğu yüzünden sıkışıp kalmıştı ve şimdi de bu dar boğazı söküp atmıştı. 

Bilge Seviye savaşçı ve bu da yetmezmiş gibi 8.Seviye'nin Ortasında büyücü haline gelmişti. 

Savaşçı olarak artık dokunulmazdı fakat yine de yeterince rahat hissetmiyordu. Savaşçı Bilge olmak büyük bir olay olsa da Büyücü olarak Bilge olmak tamamen farklı bir durumdu. 6 Yıl boyunca kullandığı bütün 7.Seviye ve 8.Seviye Büyülü canavar çekirdekleri ona sadece bir aşama kat ettirebilmişti. Bilge Seviye Büyülü Canavar çekirdeği bile sadece 1 seviye atlamasına izin vermişti. Ned Büyücü olarak gelişimin ne kadar zor olduğunu daha iyi anlamıştı ve Bilge Seviye büyücülere olan saygısı daha da artmıştı. 

'Duralım. Temizlenmem gerekiyor' dedi Ned kendisinden emin bir şekilde, bedenini kaplayan kir katmanı iğrenç kokular yayarken Ninanın karşısına çıkamazdı. 

Konvoydan biraz uzaklaştıktan sonra uygun bir alada toprak büyüsünü kullanarak bir çukur açtı ve etrafını taş ile kapladı. Ardından içine su büyüsü ile su doldurdu ve içine girdikten sonra ateş kullanarak suyu ısıtmaya başladı. Yayılarak suyun içinde biraz uzanırken bedeninde ki kir katmanı yavaşça akıp gitmeye başladı. Su kirlendikçe Ned sürekli olarak tazeledi ve tamamen temizlenmesi 2 saatten uzun sürdü. Ardından ayağa kalkmadan önce biraz uzakta ki çalılıklara baktı ve,

'Sofya diğerlerinin yanına dön!' dedi. Çalılıklardan Sofyanın narin bedeni çıktı ve,

'Hahhaha... Sen burada mıydın ? Bende sadece etrafta geziniyordum.' dedi. Yüzünde zoraki bir gülümseme vardı ve arkasını dönüp giderken kurnaz bir şekilde gülümsedi.

Ned kalktı ve rüzgar büyüsü kullanarak bedenini kuruttuktan sonra kıyafetlerini,zırhını ve cübbesini giydi. 

Bilge Seviyeye ulaştıktan sonra boyu,saçları hatta tırnakları bile uzamıştı. Cildi çok daha parlaklaşmış ve göz alıcı bir değişim yaşamıştı. Bedeninde ki bütün kusurlar silinip giderken kusursuz birisi olarak yeniden doğmuştu. Bilge seviye olmadan önce de oldukça yakışıklıydı fakat o haliyle bile Ninanın güzelliğine yakışır bir yakışıklılığa sahip değildi fakat Bilge Seviye olduktan sonra artık onun yakışıklılığı Nina'nın güzelliği ile eşit seviyede sayılabilirdi. 

Ned ellerini kaldırıp kısa bir süre baktıktan sonra bedeninden taşıcakmış gibi dolaşan Tanrı Enerjisini hissetti. 'Bu güç çok büyük.' dedi. Hemen ardından Kan Kudretinin sesi zihninde yankılandı.

'Tebrikler Ned. Bilge Seviyeye ulaştın. Artık bam başka bir aleme adım attın ve bundan sonra yaşayacakların geçmişin ile kıyaslanamaz. Ayrıca artık Ölü Yiyici tekniğini çalışmak için gerekli şartları sağlamış oldun. Efendilik bağı kurarken çok kaygısız davrandın fakat bu adımın sana 4 yıla mal oldu ayrıca gelecekte ki gelişimini de kendi ellerinle zora soktun. Ölü Yiyici Sanatında hızlıca deneyim kazanmazsan geri kalabilirsin.'

'Tek başıma dünyaya karşı gelemem Kan. Bunu sende benim kadar iyi biliyorsun. Etrafımda benim kadar iyi kişiler toplamam gerekiyor. Onların sayesinde amaçlarıma ulaşabilirim.'

'Biliyorum... Biliyorum fakat henüz gelişiminin çok erken aşamalarındasın. Bilge Seviye gücü sana çok inanılmaz geliyor fakat aslında hiçte inanılmaz değil. Bilge seviye sadece ikinci gelişim aşamasının başlangıcıdır. 

Nasıl 1 den 9 a kadar gelişim gösteriyorsan Bilge Seviye olduktan sonra da gelişimin 9 aşamada devam eder.  Arada ki tek fark gelişimin binlerce kat daha zor olması ve çok daha fazla zamana sahip olmandır.'

Ned karşılık verdi,

'Daha önce bana Bilge Seviyeden sonra gelen seviyelerden bahsetmemiştin. ' dedi.

'Bahsetmeye gerek görmemiştim zira her bir seviye arasında binlerce yıl  süren eğitim zamanı vardır ama eğer merak ediyorsan söyleyebilirim.

Bilge Seviye,

Aziz Seviye,

Yer Seviye,

Gök Seviye,

Dünya Seviye,

Cennet Seviye,

Hükümdar Seviye,

Tanrı Seviye,

Ölümsüz Seviye,

Han ve Ben Hükümdar Seviyesine kadar çıkmayı başarabildik. Hanı ve Beni mühürleyen varlık ise tahminime göre Tanrı veya Ölümsüz Seviyedeydi. Sayısız boyutta her türden Seviyede ki kişiyle karşılaşabilirsin. Bu boyutta Bilge Seviyeler çok güçlü olabilir fakat bu gücü Earth Boyutunda ki insanların gücü ile 1.Seviye Savaşçıların gücünü karşılaştırarak anlayabilirsin. Earth de 1.Seviye Savaşçı en büyük savaşçı olabilirdi . Aynı durum da bu dünya için geçerli. Bu dünyada Bilge Seviye Savaşçı veya büyücü en kudretli olarak görülebilirdi fakat gerçekte Bilge Seviye sadece bir başlangıçtır. '

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin