Ned odasında ki banyodan çıktıktan sonra oldukça rahatlamıştı, üstünde ki kalın kir örtüsü temizlenmişti. Sıcak suyun altında Ejderha Pulu Yenileme sanatının etkileri küçük yaralar için oldukça iyidi. Ned kısa sürede yenilenmiş bir şekilde çıktı, üstüne kıyafetlerini giydikten sonra heyecanla odasından çıktı.
Nina'ı görmek için sabırsızlanıyordu. Gerçek dünyada sadece 1 saat ayrı kalmış olsalar da Ned için bu üre 20 saat kadardı bu yüzden oldukça heyecanlıydı.
Merdivenleri hızla indikten sonra oturma odasına yöneldi, beklediği gibi Nina büyüleyici güzelliği ile koltukta oturuyor ve kitap okuyordu.
Soylular normal halktan daha kültürlüydü ve bunun sebebi kitap okumaktı. Eğitmenlerin hepsinin Ninaya ortak tavsiyesi bol bol kitap okuması olmuştu ve Nina buna uymakta oldukça kararlıydı. Ned Nina ile konuşmak için can atıyor olsa da odaya girerek dikkatini dağıtmak istemedi. Nina kitabın içinde gömüşmüş ve çoktan hayaller alemine dalmıştı. Annesi henüz çocukken ona okuma yazmayı öğretmişti bu yüzden sıradan köylülerden farklı olarak bir kitabı okumak pekte problem değildi fakat bu güne kadar okuduğu kitaplar oldukça basit masal kitaplarıydı şimdi okuduğu kitap ise oldukça kalın neredeyse bin sayfalık bir genel kültür kitabıydı.
Ned sakin bir yere oturdu, Nina geldiğini bile fark etmemişti. Öylece Ninayı izlemeye başladı ve her anından keyif alıyordu. Ninanın kitap okurken yaptığı mimikler, öğrenme hevesiyle kitaba gömülmesi ve çoğu zaman öğrendiği bilgilerin verdiği şaşkınlık onu oldukça sevimli gösteriyordu. Ned bir sanat eserini izler gibi izlemeye devam etti.
Zaman akıp geçti. 2 Günlük süre dolmuştu, Nina her gün eğitimine devam etmiş Ned ise günlük antreman süresini 2 saate çıkartmıştı. Bu süre gerçek dünyada hiç bir anlam ifade etmese de boyut değiştirince 40 saate denk geliyordu. Ned 2 gün içinde 2 7.Seviye Büyülü Canavar daha öldürmüştü.
Ona gelen hediyeler ve kendi öldürdükleriyle birlikte elinde 7 tane 7.Seviye Büyülü Canavar çekirdeği olmuştu, sayı muazzamdı fakat Ned'e neredeyse hiç bir katkıları yoktu. Ned bir tanesini denemek için emdiğinde 7.Seviyenin başlangıcında ki büyü gücünün sadece %1 arttığını gördü. Bu tamamen hayal kırıklığıydı. Başlangıç aşamasında seviye atlamak için gereken Tanrı Enerjisi miktarı öylesine korkunçtu ki Ned şaşırmadan edememişti.
Akşam güneş battığında Ned kapının eşiğinde Nina'ı bekliyordu.
Kısa süre sonra Nina üstünde ki turkuaz elbise derin yırtmaç ve Kan Klanına ait cübbesiyle yavaş yavaş merdivenlerden süzülerek inmeye başladı.
Saçları parlıyor gözleri ise ışık saçıyordu. Nefes kesici güzelliği Ned'in gerçekten nefesini kesmişti.
Ned hemen bir kaç adım ileri çıktı, Elini Nina'nın tutması için uzattı ve Nina büyük bir aşkla Ned'in elini tuttu, kapıdan çıkarken Ned Nina'a bakmaya devam ediyordu. Nina biraz utanmış olsa da Ned'İn bakışlarından fazlasıyla memnundu.
Altın Rengi mücevherlerle süslenmiş at arabası tam evin önünde bekliyordu. Malikane gibi at arabası da Krallığa aitti ve her şey gibi onların parasını da Krallık ödüyordu. Bedava yaşanan böyle lüks dolu bir hayat herkesin hayaliydi.
Ned ve Nina arabaya bindikten sonra Ned Ninanın elini tuttu, Nina oldukça gergindi. Hayatı boyunca bir eğlenceye katılmamıştı ve ona göre böyle yüksek prestijli bir davete katılmak hayal dahi edilemezdi fakat Ned'i sevmenin bazı sorumluluklar ortaya çıkartabileceği düşüncesine çoktan alışmıştı. Şaşalı davetler, büyük ziyafetler,Zengin ziyaretçiler ve samimi ilişkiler artık alışkın olması gereken bir şeydi fakat yapmacık tavırlar sergilemeyi bir türlü başaramıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...