168.Bölüm

10.5K 782 226
                                    


Ned çaresizce kabul etmekten başka bir şey hissetmedi, Kan Sömüreni ortaya çıkartırken biraz gergindi, kendi ellerinde atasının ruhunu ve benliğini taşıyan bir kılıç taşıyacaktı. Bu oldukça can sıkıcı bir durumdu, Atasını bir obje gibi kullanmak istemiyordu.

Kan Sömüren ortaya çıktığı anda Hanın memnuniyet dolu sesi duyuldu,

'Çok iyi, aynı benim kılıcımın özelliklerine sahip ve ruhuma uygun, kesinlikle bütün gücümü bu kılıca aktarabilirim. Ned gücünü topla ve sağlam durmaya çalış, bu senin için hiç kolay olmayacak.'

Ned derin bir nefes aldıktan sonra söyleneni yaptı.

Hanın anıtı parıldamaya başladı ve anıttan çıkan tanrı enerjisi yavaş yavaş Kan Sömürene akıyordu.

Kısa süre sonra kan sömürenin kırmızı mücevheri muazzam bir ışık yaydı ve şekli değişmeye başladı. Mücevher kılıcın kazasının başına taşındı, önceden bulunduğu yerde bir şeytan kafası oluştu ve kanat görünümlü siyah uzantılar birer boynuz halini aldı. Kılıcın şekli netleşmeye başlarken üstünde sanki derin yaralar gibi bir çok iz oluşmuştu. Ned elinde tuttuğu kılıçtan yayılan muazzam gücü hissetti. Kan Sömüren Aziz seviye bir kılıç olmuştu.

Üstünde ki altın ve beyaz katman bir geyiğin boynuzu gibi kılıcın tamamına yayıldı, Kılıç körelmiş eski bir antika gibi duruyordu fakat Ned onun ne denli keskin olduğunu sadece tutarak bile anlıyordu. Sadece elinde öylece dururken bile hava akımını tamamen yok ediyor ve sağlam bir şekilde duruyordu.

 Sadece elinde öylece dururken bile hava akımını tamamen yok ediyor ve sağlam bir şekilde duruyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fakat henüz hiç bir şey bitmemişti. Hanın anıtından gelen güç artarak Kan Sömürene girmeye devam etti,

Kırmızı mücevher delicesine dolmaya devam ederken rengi yeşile dönmeye başlamıştı. Kabzasından tekrar kılıcın şeytan başı olan noktasına inerken iki parçaya bölündü, Bir noktada üçken diğer noktada ise garip bir kare oluşturduktan sonra yavaşladı. Kılıcın bedeni ise tamamen bir değişim içindeydi. Az önce ki antika halinden kurutulup örümceğimsi bir kabza şeklini aldı, ön tarafa doğru incelen fakat daha da keskinleşen kılıç giderek daha da uzun hale geliyordu.Üstünde iki kesik genişten inceye doğru siyah çizgi oluştuktan sonra kılıcın şekli belli oldu. Ned bir defa daha kılıçtan yayılan güçle titredi, Kılıcın üstünden Yer Seviye Aurası yankılanıyordu, gücü Aziz Seviyenin binlerce kat üstündeydi ve sadece bakarak bile birisi kendisini yaralayabilirdi.

 Ned bir defa daha kılıçtan yayılan güçle titredi, Kılıcın üstünden Yer Seviye Aurası yankılanıyordu, gücü Aziz Seviyenin binlerce kat üstündeydi ve sadece bakarak bile birisi kendisini yaralayabilirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin