Ned Disiplin Departmanından ayrıldıktan sonra vakit kaybetmeden odasına döndü. Yıllık Turnuvanın başlamasına 1 ay kalmıştı. İstisnasız her öğrendi katılmak zorundaydı ve turnuvanın en ilgi çekici karakterlerinden birisi şüphesiz Ned olacaktı. Ned odasına girdi ve yatağına yattı,
'Kan bahsettiğin buz diyarına artık geçebilir miyiz ?'
'Gerekli hazırlıkları yaptığına göre geçebiliriz.'
Ned gözlerini kapattı ve beyaz odada belirdi, Bir defa daha beyaz odada gözlerini kapattı. Gözlerinin önüne gelen 3 farklı bulanık manzara görüntüsünden sonra, bulanık olsa da karlarla kaplı bembeyaz olana odaklandı ve kısa süre sonra bedenini titreten soğuğu hissetti.
'Bu boyutun ismi Buz Diyarıdır. Bu boyutta sadece su temelli Büyülü Canavarlar ve kadim bir İnsan ırkı yaşar. Dikkatli olmaya özen göster burada ki zaman akışı normal dünyaya göre 10 kat daha uzundur. '
Ned çevresine bakınırken Kan'ın söylediklerini onayladı. Gözlerinin önünde uçsuz bucaksız bir buz çölü vardı. Uzakta orman gibi görünen büyük buz kütlelerinin rüzgardan aşınması sonucu oluşan çeşitli baca görünümlü oluşumlar, Büyük engin dağlar vardı. Dağların tamamı bembeyazdı ve yığın halinde buz gibi görünüyordu. Kemiklerini donduracak kadar sert esen soğuk rüzgar normal bir insanın burada yaşamasını imkansız hale getiriyordu.
Ned Kan Kudretini çekti ve aziz adımları kullanarak ileriye atıldı. Boşluk içinde hareket ederken her yönde kilometrelerce uzanan beyaz zemini geçti ve 2 saat buz tepelerinin bulunduğu geniş engebeli araziye geldi.
Henüz içeriye girmemiş olsa da oradan yayılan tehditkar aurayı hissediyordu.
O anda zihninde bir ses belirdi ve,
'12.Görev
10 Tane Buz Golemi öldür!'
Ned uzun süredir Toprak Ejderhasının görevlerini yapıyordu. İlk başlarda görevleri para hırsıyla yapmaya başlamış olsa da zamanla görevler sayesinde edindiği savaş tecrübesi, Tanrı Enerjisini en doğru şekilde kullanabilme yöntemleri ve tehlikeleri sezebilme özelliği ona altından çok daha değerli gelmişti. Toprak Ejderhasının görevleri muhteşem ödüller veriyor olsa da görevleri yaparken elde edilen kazanç hayatta kalmak için çok gerekli olan tecrübeydi.
'Buz Golemi mi ? Kan bu yaratıklar hakkında bilgin var mı ?'
'Buz Golemleri 5 Metre uzunluğunda sadece Buz Diyarında yaşayan büyülü canavarlardandır. 5.Seviyede olsalar da silah kullanabilme özellikleri onları 6.Seviyede ki Büyülü Canavarlar kadar tehlikeli yapar. '
'Zeki canlılar arasındalar yani ?'
'Hayır daha çok iç güdüsel olarak silah kullanıyorlar demek doğru olur. '
'Anlıyorum o zaman çok fazla endişelenecek bir şey yok demektir.'
'Yanılıyorsun. Buz Golemlerinin güçlü olmasının tek sebebi silah kullanabilmeleri değildir. Ayrıca bedenlerinde ki büyük buz derisi neredeyse ölümsüz olmalarına sebep oluyor. Eğer Buz Golemini öldürmek istiyorsan göğsünün ortasında ki Buz Kalbini yok etmek zorundasın aksi halde kollarını,bacaklarını hatta başlarını bile kessen hemen yenisi oluşacaktır.'
Ned şaşırmıştı, kollarını bacaklarını hatta başını kesse bile yenilene bilme özelliği ilahi bir özellikti.
'O zaman senin gibi keskin bir kılıca sahip olmam oldukça işime yarayacak demektir.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...