15.Bölüm

10.9K 950 60
                                    


Adam eliyle ilerde görünen büyük surları işaret ederek bağırdı,

'ANKA KRALLIĞININ SURLARI GÖRÜNDÜ!'

Ned başını at arabasının beyaz örtüsünden çıkartarak ileriye  baktı ve  Beyaz renkli devasa kayalarla yapılmış olan Surları gördü.

Surların boyu neredeyse 50 metre kadardı ve insanlar yanlarında o kadar küçük kalıyordu ki şaşırmamak elde değildi.

Ned heyecanla hayallerine giden her adımın keyfini çıkartarak surların ihtişamına baktı.

1 aydır kervanla yolculuk ediyordu. Bu süre boyunca hiç bir haydut grubu onlara saldırmamıştı fakat bu normalde garip olsa da şuan ki durum da değildi. Kervanda ki savaşçılar o kadar vahşi bir Aura yayıyorlardı ki kervanın içinde ki diğer insanlar bile onlara yaklaşmaya korkuyordu. Sanki büyük bir hazineyi korumak içni bir an bile tereddüt etmeden ölüme gidecek gibi görünüyorlardı.

1 Ay boyunca saldırıya uğramamış olmalarının sebebi hiç bir haydut grubunun onları görmememesi değildi. Bunun sebebi haydutların onlara saldırmaya cesaret edememiş olmasıydı.

Kısa süre sonra Kervan Anka krallığının surlarına ulaştığında uzun bir kuyruk onları bekliyordu.

Sayısız at arabası arka arkaya dizilmişti, bazıları aşırı derecede görkemli,altın işmeleli ve en iyi atlara sahip olsa da bazıları birbirine benzeyen sıradan at arabalarıydı.

Ned bu kuyruğu bekleyecek olmanın ne kadar canını sıkacağını düşünürken bir adam koşarak onların yakına yaklaştı. Ned görmek için at arabasından inip onunla birlikte attan ine Norma ile adamı bekledi. 

Adam yanlarına geldiğinde gayet saygılı bir şekilde,

'Hoşgeldiniz Bay Norma. Efendim sizin için mal girişi kapısını açtırdı. Lütfen beni takip edin.'

Ned 1 aylık yol boyunda sürekli olarak Norma ile sohbet etmişti, Onun engin bilgi birikimi Ned'in bir çok konuda aydınlanmasına sebep olmuştu özellikle, büyücü,savaşçı gelişimleri hakkında kitaplardan öğreneceği kadar çok şeyi öğrenmişti ama sadece bu değildi. 

Aynı zamanda Anka Krallığının başkentinde ki güçlü klanları, okulları, ticari kuruluşları ve neye dikkat etmesi gerektiğini de öğrenmişti. Bu bilgilerin hepsi için Norma'a minnettardı zaten bu yüzden aralarında bir samimiyet oluşmuştu ve artık Norma Amca olarak hitap etmekten hiç bir rahatsızlık duymuyordu.

Kervan tekrar hareketlendi ve az önce gelen adamı takip ederek farklı bir yönden surların arka bölümüne hareket etti. Fazla uzaklaşmadan geniş bir kapının olduğu yerin önünde durdular. Ned'in meraklı bakışlarını fark eden Norma hemen onu aydınlatma fırsatını kaçırmamak için anlatmaya başadı.

'Çok büyük kapılar değil mi ?'

'Evet neden bu kadar büyük ?'

'Çünkü bu kapı mal giriş kapısıdır. Kervanlar,tüccarların malları hatta Büyülü Canavar avlayan avcıların avları bu kapıdan şehre girer. Kapıların büyük olmasının sebebide Büyülü Canavarların bazılarının çok büyük olmasıdır. '

Ned ağzı açık kapıya baktı. Kapı en azından 20 metre uzunluğundaydı,

'Bu kadar büyük büyülü canavarlar var mı ?'

'Elbette. Bu kapıdan geçen Büyülü Canavarların maksimum seviyesi 6. veya 7.Seviyedir. 

Daha büyük olanların bu kapıdan girmesi imkansız .'

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin