192.Bölüm

8.1K 628 5
                                    

'Gerçek mi bu duyduklarım ? Boyutlar arası geçiş aslında bu kadar imkansız bir şey mi ?' dedi. Bunu bir çok kişiden gizlemiş olsa da samimi olduklarının yanında kullanmış hatta pervasızca arkasında bıraktığı kanıtları bile gizlemeye ihtiyacı duymamıştı.

'Kan bu doğru mu ?' dedi Ned sakinliğini korumakta zorlanıyordu.

'Önemsiz bir ayrıntı. Zender bu tarz şeyler için seni rahatsız etmez. ' dedi Ned Kan Kudretinin bu kadar rahat davranıyor olmasına anlam verememişti. En başından beri ona en önemli detayı söylememişti. Yaptığı ciddi bur suçtu, elbette suç kısmı umrunda değildi yine de bir şeylerin saklanmış olmasına öfkeliydi.

'Önemsiz bir ayrıntı olsa bile bilmek isterim.' dedi Ned otoriter bir tavırla, Kana kimin hakim olduğunu göstermekten ziyade sitem eder gibiydi.

'Öğrenmen gereken şeylerin zamanını seçme ayrıcalığına elbette sahipsin ama bende sana öğretmek istediklerimi seçme ayrıcalığına sahibim.  Bu suç olsa bile senin için bir suç değil çünkü senin soyunun daha önceden aldığı bir söz var. Han ile Zenderin ilişkileri oldukça iyiydi hatta bazı deneylerinde hanın bedenini bile kullandı. Bu yüzden de Kan soy adını taşıyan herkese böyle bir ayrıcalık tanıdı ama bu ayrıcalık olmasaydı bile yine de seni bulamazdı. Benim zamansız odam bağımsız bir boyuttur ve zamansız odadan açılan kapılar bağımsız kapılardır. O kapılar Zenderin sorumluluğunda olsa da denetimi altında değildir özetle asla seni bulamazdı. '

Kan Kudreti kendine oldukça güveniyordu, Ned yaptığı şeyin sıradan olduğunu düşünüyordu çünkü bu boyuta geldiği andan beri boyut değiştirme hakkında pek çok şey duymuştu. 

Ned tekrar Borisin yüzüne baktı, bu konuyla fazla ilgili görünmek istemese de bazı şeyleri onun ağzından duyarak bu dünyada ki bilgileri edinebilirdi.

'Usta boyut değiştirmek bu kadar zorsa nasıl bu kadar insan rahat bir şekilde boyut değiştiriyor?' dedi Ned.

'Boyut değiştirmek zordur ama kuralları vardır. Kaçak geçişlerde boyut değiştiren kişi kendisine uygun olmayan bir boyuta geçer. Yani düşük boyutta birisi zayıftır ama muazzam bir hayata sahiptir. Kendi boyutundan yüksek bir boyuta geçtiği için daha hızlı güçlenir ve o boyutta yaşayanlardan daha fazla ömre sahip olur. 

Bu kaçak geçişlerde yaşanan bir durumdur ve kesinlikle yasaktır. Buna izin veren, geçiş yapan ve soyu yani özetle bu duruma dahil olan her kes katledilerek cezalandırılır. Kim olursa olsun bu böyledir bizzat bu katli de boyut koruyucusu yapar.

Diğer konu ise izinli geçişlerdir. Bu geçişler ise denetlenen geçişlerdir yani bir kişi eğer bir yüksek yada düşük boyuta geçiyorsa boyut koruyucusu onun bedenine özel bir büyü dizini yerleştirir ve onun bedenini gideceği boyuta göre ayarlar böylece o boyutta ki insanlardan bir farkı kalmaz. ' dedi Boris normal bir şekilde anlatır gibi. Ardından derin bir nefes aldı, yüzü daha da ciddileşti. Önemli bir şey anlatacağı ifadesinden anlaşılıyordu.

'Bir de muaf olanlar vardır. Örneğin İlahi Kudret Klanının Klan Lideri boyut geçişinde bütün engellemelerden muaftır ve istediği an istediği boyuta geçebilir. Kırmızı Ejderha Klanı Lideri de aynı şekilde bütün engellemelerden muaftır ve istediği gibi boyut değiştirebilir. 

Böyle bir kaç yüz isim saymak mümkün, Tanrı Seviye olanlar bile Boyut Koruyucusundan muaf izni almak zorundadır çünkü koruyucu Ölümsüzün hizmetkarıdır. Bu yüzden sadece koruyucu muaf olanları belirleyebilir ve kimse bunu tartışmaya bile açamaz. 

Bu muaf olanların ise ortak özelliği güçlü olmalarıdır. Sadece çok önemli kişilere ve onların soylarına verilen ayrıcalıktır.' dedi Boris ciddi bir şekilde. Kendi yaşını koruyarak boyut değiştirebilse ne kadar mükemmel olabileceğini düşündü. 

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin