'Burada oluş amacımı bildiğinize şüphe yok. Kısaca kendimi tanıtayım ve hemen konuya dönelim.
İsmim Ned. Ned Kan, 15 yaşındayım. 7.Seviye 6 Elementi olağan üstü derecede kullanan bir büyücüyüm ve 8.Seviyenin orta aşamasında Savaşçıyım. Diğer rakiplerimin güç durumu hakkında hiç bir bilgim yok fakat bana anlatacağınızı umuyorum ayırca bana genel işleyişten ve kasabanın ihtiyaçlarından da bahsedin.
Öncelik kıdemlilerin.'
Ned basit bir giriş yapıp sözü direk tecrübeli olanlara bırakmıştı.
'Ihımmm... Efendi... Özür dilerim Lordum.
Kasabamızda toplam 15.000 kişi yaşıyor. Bu sayının 4.000 tanesi çocuk, 6 bin tanesi erkek ve 5 bin tanesi kadın. Çocuk olmayan genç sayımız erkeklerde 3 Bin. Kadınlarda ise sadece bin. '
Ned araya girerek sordu,
'Kasabanın bir ismi var mı ?'
'İsim ? Lordum her yönetici kendi uygun gördüğü ismi kasabaya koyar.'
'Anlıyorum. O zaman bundan sonra Kan Kasabası olarak anılmasını istiyorum.'
'Nasıl arzu ederseniz Lordum ayrıca minnettarım ilk defa bir yönetici kasabamıza değer vererek kendi soy adını verecek kadar önemsedi.'
'Lütfen devam edin.'
'Lordum kasabamızın yakınında ki ormanlık alanda Krallık tarafından olukça yoğun talep gören Kızıl Çam ağaçları bulunuyor fakat yeterli sayıda güçlü adamımız olmadığı için ormanın işletmesini krallığın bünyesinde ki Yorka Şirketine verdik ve onlarda bunun karşılığında bize her ay 100 altın kadar bir ücret ödüyorlar ayrıca kasabamızda ki fabrikada ağaçları işleyerek istihdam sağlıyorlar. Öncelikli gelir kaynağımız bu ağaçlar.'
Ned ifadesiz bir şekilde durdu. Cübbesinden bir kalem ve kağıt çıkarttı ve bir kaç karalama yapıktan sonra ,
'Bu konu üstünde biraz duralım kıdemlim. Bana biraz daha detay verin.'
'Lordum Kızıl Çam Ağacı oldukça dayanıklı gövdeye sahiptir ve kesmek için yüksek ısıda dövülmüş çelik balta gerekir. Ayrıca bu baltaları kullanacak 3.Seviye Savaşçı gücünde ordunculara ihtiyaç vardır. Sadece bir tomruğun içinden 20 kalas çıkar ve bir kalasın değeri yaklaşık bir altın kadardır. ' Ned bir süre durdu, sadece bir tomruk 20 altın kadar ediyordu ve buna karşılık sadece aylık 100 altın kira alınıyordu. Bu açıkça oldukça adaletsiz bir anlaşmaydı fakat kasabanın bu anlaşmayı yapmasının sebebini de anlıyordu. Kızıl Çam Ağaçları ormanda durduğu sürece bir faydaları yoktu ve bu şekilde en azından ufakta olsa bir katkıları oluyordu .
'Peki Kereste Fabrikasının durumu nedir ? Gördüğüm kadarıyla oldukça kötü durumda ?'
'Evet Lordum Fabrika oldukça kötü durumda fakat hala işlemeye devam ediyor. Kapasitesi oldukça az her gün 100 tane tomruk işlenebiliyor ve 100 köylüye iş imkanı veriyor fakat fabrikada çalışan kişi sayısı 1.000 kişi kadar. Ne yazık ki bu bin kişinin köye bir faydası yok. Yiyecekleri şirket tarafından karşılanıyor ve kıyafetleride yine şirket tarafından veriliyor. Kısaca bizim bu fabrikadan tek kazancımız 100 çalışan gencimiz.'
Ned Hor'a döndü ve,
'Komutan Hor. Acemi askerlerin mevcut savaşçı gücü nedir ?'
'Efendim hepsi 5.Seviye Başlangıçta Savaşçıdır .'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...