Büyülü Canavar Boyutunda Ned'in eğitiminin 40.Günü dolmuştu.
Geniş mağaranın içinde Ned 5 dakika boyunca derin bir nefes çekti, zorlanmadan bedeninde dolaştırdı ve 10 saniyede bütün havayı kontrollü biçimde bıraktı.
Saçları daha da uzamıştı,cildi çok daha parlak ve sağlıklı görünüyordu, sadece 40 gün içinde yaşadığı değişim muazzamdı. 40 Gün önce ki haliyle şuan ki hali kıyaslandığında çok daha olgun,güçlü görünüyordu.
Yavaşça yerinden kalktı, Aurasını serbest bıraktı ve bedeninden taşan gücü hissetti, 40 gün içinde hareketsiz Tanrı Enerjisini bedenine çektiği için 3.Seviye Başlangıçtan Orta kademeye ulaşmıştı ve zirveye bir adım uzaktaydı. Üstelik Savaşçı gücü 2. Seviyeden fırlamaya yaşayarak 3.Seviye Zirveye ulaşmıştı. Bu akıl almaz bir değişimdi. Bir çok kişinin yıllar boyunca yapmaya çalıştığı atılımları sadece 40 gün içinde yapmıştı.
'Tebrik ederim Ned. 40 gün içinde dahilerin hayal edemeyeceği bir şeyi başardın. Şimdi sıra savaşmaya geldi, Toprak Ejderhasının Değişim Sanatına başlaman gerekiyor. '
Kan Kudretinin sesiyle birlikte Ned gözlerini kapattı ve kitap elinde belirdi, ardından zihnine doldu ve bir kağıt parçası gözünün önünde durdu.
'1. GÖREV
100 ADET 2.SEVİYE BÜYÜLÜ CANAVARI ÖLDÜR!'
Açıklama basitti fakat görev zordu, 2.Seviye Büyülü Canavarlar sürü halinde dolaşmaya meyilliydi zaten bu yüzden onları dünyada avlamak zordu. Ned biraz rahatsız hissetti ve sordu,
'Bu görev fazlasıyla zor değil mi ? '
'Neden zor olduğunu düşünüyorsun ? 100 Tane 2.Seviye Büyülü Canavarı öldürmek senin için çok zor bir iş değil.'
'Fakat 2.Seviye Büyülü Canavarlar sürü halinde dolaşır ve sürülerde 100,1000 hatta 10.000 adet yaratık olabilir.'
'Söylediklerin Büyülü Canavar Boyutu için geçerli değil. Burada Büyülü Canavarların düşmanı yok bu yüzden sürü halinde dolaşmaya ihtiyaç duymuyorlar.'
Ned Kan Kudretinin söyleriyle gülümsedi, 2.Seviye Büyülü Canavar rahatlıkla 3.Seviye Bir savaşçıya veya büyücüye rakip olabilecek düzeydeydi ve Ned çoktan 3.Seviye'nin zirvesinde bir savaşçıydı bu yüzden zorlanacağını düşünmüyordu.
'Tamam o zaman bir an önce başlayalim.'
'Bende aynı fikirdeyim fakat önce hazırlıklarını tamamlaman gerekiyor. Zırhını giy, bedenini savaş için hazırla, '
Ned hızlıca depolama yüzüğünden titanyum renkli zırhını çıkarttı, zırhın etrafı mor bir deriyle çevriliydi ve çok asil bir görünüşü vardı.
Ned zırhını ,dizliklerini giydikten sonra artık savaşmaya hazırdı.
Mağarayı kapatan kayaya yöneldi ve şifreyi girerek kapıyı açtı ve çıktı. Karşısında duran patikadan sağ tarafa yöneldi ve yürümeye başladı. Çevresinde ki ağaç örtüsü gittikçe sıklaşmaya başlayınca Kan Kudretinin sesini duydu,
'Burada dur. Daha ileriye gidersen 3.Seviye Büyülü Canavarların alanına girersin. Bu çevrede dolaş ve bulduğun Büyülü Canavarları öldür ama dikkatli ol.'
'Tamam.' dedikten sonra Ned hızlıca ormanın içinde hareket etmeye başladı.
Bir süre dolandıktan sonra 2.Seviye Büyülü Canavar olan Demir Boynuzlu Koç'u gördü. Demir Boynuzlu Koç Toprak Elementi türünden bir Büyülü Canavardı. Genelde boynuzlarını kullanarak saldırıdı ve darbeleri acımasızdı, Ned bu yaratığın boynuzlarıyla kayaları parçaladığını biliyordu ve özellikle dikkat edilmesi gereken yönü hızıydı, bir anda çok hızlı hareket edebilir ve ölüm anında toprağı sarsacak bir büyü yapabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...