Ned kendinden emin bir şekilde adama baktı, Adam çocuğu dikkatlice süzdükten sonra bir süre düşündü.
Ardından sert bir tonda konuştu fakat sesi tehdit etmekten uzaktı.
'Neden Anka Krallığı başkentine gideceksin ? '
Ned cevap verip vermemek konusunda emin değildi çünkü cevabı burada ki herkesi şok edebilir yada dehşete düşürebilirdi ama doğruyu söylemezse karşısında duran adamın bunu anlayacağını da adı kadar iyi biliyordu.
'Büyücü okuluna kayıt olacağım.'
Fakat Ned'in cevabı adamın ifadesine en ufak bir değişiklik bile yaşatmadı. Sanki her gün duyduğu sıradan bir şey duymuş gibi öylece bakıyordu.
'Büyücü okulu demek. Doğru haklısın artık kayıt zamanı geldi ama sana başka bir şey sormak istiyorum. Sen kaç yaşındasın ?'
Adam Ned'in görünüşünü incelerken onun 7 hatta 8 yaşlarında olduğunu tahmin etmişti. Boyu uzundu ve kasları vardı. Daha küçük olma şansı yokmuş gibi hissediyordu.
'5 yaşındayım.'
Adam sandalyeden düşecek gibi geriye itildi. 5 yaşında cevabı yüzünde dehşet verici bir ifade ortaya çıkarmıştı.
'5 yaşındamısın ? Bu nasıl olabilir? Ama sen 1.Seviye'nin zirvesindesin. Söyle hangi canavar eğitti seni ? Ustan kim ?'
Ned'in verecek tam bir cevabı yoktu. Usta olarak isimlendirebileceği kadar yakın olduğu tek kişi Stark Amcasıydı ve o da çaresizce onun ismini söyledi.
'Stark Lin'
Adam isim karşısında gayet tepkisiz bir şekilde ona baktı. Bu ismi daha önce hiç duymadığı belli oluyordu fakat adam daha tepki vermeden hanın içinden başka bir ses duyuldu.
'Stark Lin mi dedin?'
Adam konuşan kişiye normal bir şekilde karşılık verdi.
'Tanıyormusun ?'
'Evet Kafile Lideri Norma . Tanıyorum.'
'Anlat!'
'Stark Lin. Ünlü bir Yüzbaşıydı Kafile Lideri. Bulut Şehri'nin elit birliklerine komuta eden 7.Seviye bir savaşçıydı. Elit birliklerle bir karanlık büyücü yok etmeye gittiğinde bütün birliği yok oldu. O katliamdan tek sağ çıkan kişide Yüzbaşı Stark'dı.
Bulut Şehri ordusunda ismi hala bir efsane gibi anlatılır.
Henüz 30 yaşına gelmeden 7. Seviye bir savaşçı olmuştu ama o olaydan sonra 6.Seviye Savaşçılığa düştü ve ordudan ayrıldı.
Hala anlatılan hikayelerde eğer gelişimi düşmeseydi 8.Seviye bir savaşçı hatta 90 yaşlarında 9.Seviye bir savaşçı bile olabileceği söyleniyor. Gerçek bir dahiydi.'
Adam duyduklarına şaşırmıştı, 7.Seviye bir savaşçı nadir bulunan bir yetenekti ama genç yaşta 7.Seviye olmuş birisinin gelecekte ulaşabileceği sınırlar aşırı derecede yüksek olurdu. Adam Ned'in ustasının büyüklüğüne memnun bir ifade konuştu,
'Neden bir savaşçı değilde büyücü olmak istiyorsun ? Ustanın yeteneğini düşünürsek rahatlıkla çok iyi bir savaşçı olabilirdin ve ustan olmasa bile 5 Yaşında 1.Seviye zirvesinde birisi rahatlıkla gelecekte 8.Seviye Bir savaşçı hatta 9.Seviye'nin orta bölümüne ulaşacak kadar ilerliye bilirdi. '
Ned kendinden emin bir şekilde Norma'a cevap verdi,
'Savaşçı eğitimine devam etmeyeceği mi kim söyledi ki ? Hem büyücü hemde savaşçı olabilirim.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
Viễn tưởngFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...