Ned devam eden her günde Teori derslerine girip diğer evrimleşen büyüleri öğrenmeye devam ederken bir yandan Beyaz odada Peri Kraliçenin Dikiş Sanatını çalışıyor ve zar zor ayırdığı vakitlerde Savaşçı eğitimine devam ediyordu.
Yüksek eğitim temposu 2 hafta sonra etkisini göstermişti. Ned beyaz odada Peri Kraliçenin Dikiş Sanatına çalışırken sonunda ipliği toprak elementiyle tamamen kaplamayı başarmıştı. Büyük bir gruru ve mutlulukle parmaklarının ucunda duran kahverengi ipliğe baktı ve,
'Sonunda bitti. ' dedi. Gözlerini kapatırken hemen aklına Peri Kraliçesinin Dikiş Sanatının devamını getirdi ve zihninde beliren resim ile ağzı açık kaldı.
Zihninde beliren hareketli resimler ardı ardına oynarken Ned'in görsel figürü parmağında tuttuğu toprak kaplı ip ile 100 tane Büyülü Canavarı öldürüyordu. Ned tekra gözlerini açtığında nutku tutulmuştu, 100 tane Büyülü Canavarı öldürmek imkansızdı, Oliverdan uzun süredir dinlediği konular arasında Avcıların kaç kişilik gruplar halinde Büyülü Canavar Avladığıda vardı ve 5.Seviye Savaşçılardan oluşan 50 kişilik grup Anka Krallığının yakınında Canavar Vadisinde günde sadece 100 tane 2.Seviye Büyülü Canavar öldürebiliyordu üstelik aralarından ölenler veya sakatlananlarda sık sık oluyordu bu durumda Ned'in tek başına 100 Tane Büyülü Canavarı öldürmesi hatta vadiye tek başına adım atması bile imkansızdı.
Yumruğunu sıktı ve öfkeyle,
'Bütün çabalarım bir anda boşa gitti. ' dedi. Sesinde ki öfke hissediliyordu. Kendisini boşlukta hissettiği için bir an önce yapabilecek en iyi şeyi düşündü ve hızlıca aklında bulunan yüzlerce kapalı klavuzun üzerinde dolaşmaya başladı. Fazla dikkat etme ihtiyacı duymadan rastgele birisini seçti fakat klavuza verdiği emir hiç söylenmemiş gibi bir hareket yoktu, başka bir klavuzu denedi ve sonra başka birisine geçti derken bütün klavuzları tek tek denemişti ve sonuç aynıydı, çalıştığı Ejderha Pulu Yenileme Sanatı bile taleplerine karşılık vermemiş ve emirlerini dinlememişti.
Ned öylece boş odada durdu ve kalan zamanı meditasyon yapmaya ayırdı.
Garez Düellosuna 1 hafta kalmıştı ve şuana kadar öğrendiği şeyler Evrimleşen 1.Seviye büyüler ve henüz 2 gün önce ulaştığı 2.Seviye Zirve Kademedeki savaşçı gücüydü. Bir büyücü olarak ve Savaşçı olarak yüksek konumda olsa da bilgi birikimi olarak tamamen bitmiş durumdaydı.
'Bir an önce kullanabileceğim bir büyü edinmeliyim. Evrimleşen büyüler çok güçlü fakat çok fazla Tanrı Enerjisi tüketiyor.' dedi kendi kendine ve kısa süre sonra çekilme hissiyle beyaz odadan atıldı.
Oyalanmadan odasından çıkıp bildiği tek Büyü Kitabı olan yere yani Anka Kütüphanesine gitti.
Anka Kütüphanesinin önüne geldiğinde yine aynı yaşlı adamı uyuyormuş gibi eski bir sandalyeye yaslanmışken buldu. Gözleri kapalı olsa da Ned uyumadığını biliyordu.
Yavaşça yaşlı adamın yanına gitti ve saygıyla eğildi,
'Kıdemli Elderi rahatsız ettiğim için özür dilerim.'
Yaşlı adam gözlerini yavaşça açıp Ned'e baktı,
'Oooo.... Demek güçlü gözlerin sahibi olan çocuk gelmiş. Söyle bakalım genç adam 2.Seviye Büyücü oldun mu ?'
'Hadi gücünü göster o zaman.'
Yaşlı adam beklentiyle Ned'e baktı. Yüzünde Ned'in daha önce karşılaştığı ifadeler yada '' BU YAŞTA 2.SEVİYEMİ OLDUN ?'' gibi tepkiler yoktu sadece inanmış ve görmek istemişti lakin Ned bu kadar insanın önünde gücünü sergilemeye istekli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...