Ned iki eliyle Kan Kurutana sarıldı, Kaçmanın bir işe yaramayacağını biliyordu bu yüzden bu saldırıyı geri yansıtmalıydı. Elder ise Nedin saldırıyı karşılayacak olmasından etkilenmişti.
Nedin kaçmaya çalışacağını düşünmüş ve kaçmaya çalıştığı anda işini bitireceğini hesaplamıştı fakat anlaşılan hesapları yanlıştı.
Ned Kan Kurutanı kavradıktan sonra ileriye doğru çıkarttı. Elder Nedin ne yapmak istediğini anlayamamıştı. Ned Kan Kurutanı çıkarttığı andan beri Elder kılıcın garip görüntüsünden hiç hoşlanmamıştı.
'KURUTMA!' diye bağırdı ve hemen sonra Ejderha Dişi Mızrağı Kan Kurutanın içine çekilmeye başladı. Elderin göz bebekleri büyüdü, gönderdiği saldırı gücünün sadece %40 ını temsil ediyor olsa da Nedin bunu karşılamasını beklememişti. Eğer ruh kılıcını çekse ve Kılıç Ruhu ile birleşseydi durum tamamen farklı olabilirdi fakat bir öğrenciye karşı bu kadar ciddileşmesine gerek olmadığını düşünmüştü ve şimdi gözlerinin önünde en güçlü saldırısı 22 yaşında bir çocuk tarafından emiliyordu.
Elderin yüzü çirkin bir hal aldı, en güçlü haliyle olmasa bile bir öğrenciye gönderdiği saldırı gözlerinin önünde yok ediliyordu. Bu açıkça onun gücünün kılıcını çekmeden Nedi öldürmeye yetmediğini gösteriyordu ve bu onu deli etmişti.
Öfkeyle elini salladı, elinde uzun bir kılıç belirdi. Mızrağa benziyordu fakat keskin kenarları onun kılıç olduğunun kanıtıydı. Öfkeyle atılmak ve Nedi yok etmek istedi.
Ned ise Ejderha Dişi Mızrağını bütün benliğini katarak emmeyi başarmıştı. Neredeyse bütün Tanrı Enerjisini buna harcamıştı fakat başarmıştı. Şimdi ise saldırıyı geriye yollamak kalmıştı.
Elder öfkeli gözlerle Nede bakarken Ned bitik bir şekilde konuştu,
'Saygın Elder lütfen savunun! dedi. Hemen ardından Kan Kudretinin ucunda sarı bir ışık belirdi. Devasa boyutta Ejderha Dişi Mızrağı ortaya çıktığı anda 2 kat büyük, 2 kat güçlü ve 2 kat genişti. Elderin göz bebekleri yuvasından fırlayacak gibiydi.
'YARI İBLİS RUHU UYAN!' diye kükredi. Kılıç Ruhunu uyandırmak için zamanı yoktu. Eğer bu saldırıyı savuşturamazsa ağır yara alabilirdi. Öfkeden rengi beyaza dönse bile savunmak zorundaydı çünkü kaçamayacağını biliyordu.
Bedeni siyah bir aura ile kaplandı, teninin rengi ve kılıcı gece gibi karadı. 'EJDERHA DİŞİ MIZRAĞI!' diye kükredi kılıcını savururken ve Nedin yolladığı ile aynı boyda bir saldırı ortaya çıktı.
Kısa süre sonra iki tane Ejderha Dişi Mızrağı gökyüzünde çarpıştı. Muazzam bir patlama bütün şehri sarstı, Ned ortaya çıkan şok dalgasıyla geri savruldu . Elder ise ortaya çıkan güç yüzünden bir kaç adım geri itilmişti.
Ned yere doğru düşerken Elderin ifadesi nefret doluydu.
'Beni bile bu kadar zorladıktan sonra, kesinlikle ölmen gerekiyor. Eğer düşmanım olmasaydın klan için çok faydalı olabilirdin.' dedi ciddi bir şekilde. Ned onun kılıcını çekmesini ve iblise dönüşmesini sağlamıştı. Artık Nedi öldürmezse alay konusu olacaktı. Çoktan onlara doğru gelen Aziz Auralarını hissetmeye başlamıştı.
Öfkeyle ileriye doğru atıldı, neredeyse ışık kadar hızlıydı. Ned ise bitik durumdaydı. Tanrı Enerjisi tamamen tükenmişti, nefes nefese ona doğru gelen Eldere bakarken kalbinde pişmanlık hissetmemişti.
Elder ruh kılıcını Nedin kalbine doğru çevirmişti, tek saldırıda bedenini delip geçecek ve onu öldürecekti.
Arada ki mesafe her salise kısalıyordu ve Elderin kılıcı ile Nedin arasında 2 metreden az mesafe kala silik bir figür Nedin önünde belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...