160.Bölüm

8.8K 794 43
                                    

İmparatorluğun şuan yaşadığı durum sadece tek bir kelimeyle anlatılabilirdi . ''KAOS''

Milyarlarca inananı olan Aydınlık Kilisesinin Kutsal Papası ölmüştü, halk keder içindeydi. Herkes bu kaybın arkasından ağlıyor ve dua ederek Kutsal Papanın ruhunu anıyordu. Cenazesi büyük bir katılımla yapılmıştı. Yeni Kutsal Papa Ceralimo kendisi Kutsal Papanın cesedini yakmış ve ardından 10 gün yas ilan etmişti fakat sadece bu kadar değildi. Halka duyurulmamış olsa da başka bir büyük hatta Kutsal Papadan çok daha büyük bir kişi öldürülmüştü. 

Dünya farklı boyutlardan gelen yüzlerce azizin varlığına bir defa daha şahit oluyordu

 Her azizin tek amacı Dünyada ki Kırmızı Ejderha Klanına giderek bu ölümlerin arkasını araştırmaktı. Kırmızı Ejderha Klanının Dünyada ki Kıdemli Lideri onlar için önemli olsa da asıl değer verdikleri kendileri gibi Elder olan ve Ana Klanın gerçek kollarındanolan kayıpları araştırmaktı. Kırmızı Ejderha Klanı içine kapanmıştı, klandan ayrılmak veya klanı ziyaret etmek yasaklanmıştı. İmparatorda dahil herkes Azizler tarafından sorguya çekilmiş ve olayın arkası araştırılmıştı fakat ne kadar araştırırlarsa araştırsınlar her şeyi çözecek tek bağlantı Ned çıkıyordu.

Ninanın düğün gecesinde ölümü İmparatorluğa bir bomba gibi düşmüştü, Cenazesinde Nedin yaşadığı keder yüzünden anlaşılıyordu ve onun bitik hali herkesin kalbini param parça etmişti. O günden sonra Nedden ve diğerlerinden haber alınamamıştı. İmparator dışında kimse nerede olduğunu bilmiyordu fakat İmparatorda Ned ile Sır büyüsü yaptığı için hiç kimseye onun yerini anlatamıyordu fakat bu durum fazla uzun sürmeyecekti

 Nedin varlığı bütün İmparatorluğu titretecek bir şekilde ortaya çıkacak ve artık ismi ölümle aynı anlama gelecekti. O günün üstünden 2 ay geçmişti. İmparatorluk sessizleşmeye başlamış

 yaşanan ani ölümler unutulmaya başlamıştı, Kutsal Papanın ölümü bile artık kimseyi o kadar ilgilendirmiyordu fakat Ninanın ölümü bütün halkın gözünde bir Tanrıçanın ölümüydü ve asla kalplerinden izi silinmeyecekti.

Anka Krallığının bir kaç kilometre pusuya yatmış bir ejderha gibi gözleri hedefine kitlenmiş, öldürme arzusu bedeninden taşmıştı. Gözleri her saniye Anka Krallığına giren ve çıkanları kontrol ediyordu. Ninanın ölümünden sonra Ned Kardinalin sözlerine inanmak istememişti. İmparatorun uzun zaman önce söylediği sözler aklında yer etmişti bu yüzden her şeyi öğrenmek için ilk önce İmparatora gitti. 

İmparator ona bildiği bütün gerçekleri açıkladıktan sonra Sır Büyüsü yaparak kendisini güvene aldı, aksi taktirde bildikleri onun sonu olabilirdi. 

'Lordum Kan Kardeşleri.' dedi Alya Anka Krallığına doğru hareket eden 5 kişiyi işaret ederek. Nedin bakışları anında o noktaya döndü.

'Hmm... Takip et Alya, Güçlerini analiz et, bize tehlike oluşturuyorlar mı öğren ve çatışmaya girmeden geri dön!'

'Emredersiniz Lordum.'

Alya bir anda gözden kayboldu ve ''GÖRÜNMEZ BEDEN EFSUNU'' kullanarak kendisini gizledi, artık kimse tarafından fark edilemezdi ve 1 saat boyunca kimse varlığını hissedemezdi.

Ned bir süre daha izlemeye devam etti . Kısa süre sonra Katarina geldi ve diz çöktü,

'Lordum, İvanko klanı durumu onayladı. Kırmızı Ejderha Klanı Kıdemli Lideri öldürülmüş. Yüksek Boyuttan Kırmızı Ejderha Klanının yüksek Elderleri gelmiş. Kendi dostlarının ve Kıdemli Klan Liderinin ölümünü araştırıyorlarmış. Konunun size uzandığını tespit etmişler. Lordum kısa sürede bizi bulacaklarını  düşünüyorum...'

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin