78.Bölüm

9.1K 837 68
                                    


Ned malikaneye döndükten sonra Nina ile vakit geçirdi, uzun uzun hayatları hakkında konuştular ve hayallerinden bahsettiler. Ned her ihtimale karşı Kan Kudretinin sürekli ısrarlarına dayanamayıp Nina ile aralarında Sır Büyüsü yaptıktan sonra hayatında ki hiç bir şeyi saklamadan anlattı. Nina duyduğu şeyler karşısında dehşete düşmüş olsa da bunun tek sebebi Ned'in büyük hedeflerinin ona zarar verebilecek olmasıydı. 

Bir kaç gün hızlıca geçti. Ned sürekli olarak gün içinde İmparatorluk elçisiyle görüşmeye gitti ve uzun girişimler sonucunda Nina'ı yanında İmparatorluğa getirmek konusunda anlaşmaya vardı.

Bu sırada şehirde ki kaos büyümüştü, Haberler hızla yayılmış ve herkes bir defa daha şaşırmıştı.

Daryus ise öfkeden bir defa daha deliye dönmüştü. Karşısında oğlu olsa da bağırıyor ve küfürler savuruyordu.

'NASIL TANRI ENERJİSİ KULLANAMAYAN BİRİSİNİ KENDİNE SEÇER! BU NASIL MANTIKSIZLIK! BU NASIL AHMAKLIK BÖYLE? ÜSTELİK BİR KÖYLÜ! KOZA ŞEHRİNİN LİDERİNİN TEZAVÜZ ETTİĞİ BİR KADIN! TANRIM HİÇ BİR AÇIDAN NED'E UYGUN BİR KADIN DEĞİL. GÖRGÜSÜZ, KİRLETİLMİŞ, FAKİR SOY ADI OLMAYAN LANET BİR KADIN! SADECE GÜZEL DİYE NASIL GELECEĞİNİ VE İSMİNİ BÖYLE BİR PİSLİĞE BULAŞTIRIR! '

Daryusun öfkesi bütün klanı inletirken oğlu konuştu,

'Baba Ned aşık olmuş anlaşılan. Ona baskı uygularsak bu geri tepebilir. '

Daryus'un bakışları oğlunun üstüne döndü,

'Ne öneriyorsun ?'

'Onun Ned'e uygun olmadığı Ned'in anlamasını sağlayalım. '

'Nasıl olacak bu ?'

'Küçük çaplı yemekli bir davet düzenleyelim. Ned'e iki kişilik bir davetiye gönderelim ve o kızla birlikte davete geldikten sonra bırakalım kız kendini rezil etsin ve ortama ne kadar uygun olmadığını gösterelim.'

'Fazla tehlikeli. Eğer Ned bu durumdan rahatsız olursa karakteri düşünülünce muhtemelen sert bir karşılık verecektir. Bizim varlığımız bile onu engelleyemez bu durumda bizde saygınlığımızı korumak için engellemek zorunda kalırız ve Ned bize cephe alabilir. Bütün emeklerimiz boşa gider.'

'O zaman daha düşük profilli bir davet düzenletelim. Mesela 2 gün sonra gerçekleşecek tüccarlar daveti gibi. Büyük klanlar o davete katılmayacak fakat Ned'in Kan Klanı ve Sır Klanı o davetlere katılacak. Yip Kan Kan Klanını temsilen gelemeyeceğine göre Ned gitmek zorunda. Bu durumda Nina kesinlikle Ned'i küçük düşürecek bir hareket yapacak.'

'Evet yapacağına şüphe yok fakat Ned o davette muhtemelen en büyük statüye sahip kişi olacak. Kimse Ninanın hatasını Ned'e göstermeye veya dalga geçmeye cürret edemez.'

Daryus bir süre durdu ve ardından,

'Alt Klanlarımızdan birisinin liderine Ned'i kışkırtması yönünde emir ver. Ned muhtemelen onu öldürecektir fakat önemli değil. Böyle bir kadının Ned ile birlikte olması kabul edilemez. Bir yanda geleceğin Bilgesi diğer yanda ise Tanrı Enerjisi kullanamayan soyu belirsiz bir kadın.'

Daryus planı onayladıktan sonra oğlu odadan çıktı. 

Bu sırada Malikanenin içinde büyük bir hazırlık vardı. Nina başının üstüne koyduğu bir kaç kitapla yanında duran 60 yaşlarında pörsümek üzere olan fakat şık kıyafetler giymiş yaşlı kadından zerafet dersleri alıyordu.

'bir ki, bir ki. bir kuğu gibi süzüleceksin. Omuzlar Dik baş ileriye bakıyor. Adımlar birbirini takip edecek... Bir Ki. Bir Ki.'

Ned ise bu boş anından yararlanıp bir kaç saatte olsa odasında eğitim için başka bir boyuta geçmişti. 

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin