Ned bu durumdan hoşnut değildi. Elbette bu miktarı ödeyecek kadar paraya sahipti hatta Doğu Orduları Komutanının servetini yönettiği için bir kaç yüz defa bu miktarı ödeyebilir yada yakın zamanda elde ettiği 200 Milyar Altın yani 200 Beyaz Altın değerinde ki Beyaz Altın damarını kullanabilirdi fakat onun statüsünde birisine herkes yakınlık göstermeye çalışırken Altın Örs klanı sadece önüne teklif koymakla kalmayıp aynı zamanda ütsüne kar eklemişlerdi üstelik bu kar %25 oranındaydı ve Ned bundan hiç memnun değildi.
Listede ki her şeyin normal değerinin 1.5 Milyar altın ettiğini zaten biliyordu fakat kağıdın arkasında 2 Beyaz Altın yazıyordu. Ned Robine bakarken Robin biraz gerilmişti fakat başka çaresi de yoktu, Hem Ned'e istediği şeyleri vererek ona gelecekte silah,zırh ve diğer şeyleri yapma imkanlarını yok ediyorlardı bu yüzden bunu ücretsiz veya karsız olarak verecek değillerdi.
En azından bu ilişkiden biraz kar elde etmeliydiler. Altın Örs Klanı çok büyük bir klan olsa da giderleri muazzam ölçüdeydi. 9.Seviye ve Bilge Seviye savaşçılar çalıştırıyorlar ve çok kaliteli malzemeler kullanıyorlardı. Bu yüzden biraz kar hiçte fena olmazdı.
Ned yavaşça aurasını salmaya başladı fakat tehditkar değildi. Robinin gözleri Nedin bedeninden yayılan aura ile açıldı.
'9.Seviye Büyücü ve Bilge Seviye savaşçı. Kesinlikle dahi denilmeyi hak ediyorsunuz.' dedi. Oldukça etkilenmiş olsa da tehdit altında olmaktan çok uzaktı.
Ned Cho'nun yanında 3 ay boyunca aralıksız çalıştıktan ve Tanrı Enerjisi kullandıktan sonra 8.Seviye Zirvesini kırıp 9.Seviye Büyücü olmuştu ve Savaşçı olarak Başlangıç Bİlgesi olsa da gücünün orta kademeye yaklaştığını hissediyordu. Demircilik hem büyücü hemde savaşçı gelişimi için çok faydalıydı.
Nina ise Nedin ani duygusal değişimine tepki vermiş ve bütün bu süreç boyunca gizlediği aurasını serbest bırakmıştı.
Bir anda salonda bulunan herkes yerinden fırladı, dehşetle gözleri açılmış yüzleri bem beyaz olmuştu.
'Siz... Siz Bilge Seviye Büyücü ve Savaşçısınız.' diyebildi sadece Klan Büyüklerinden Bilge olan bir savaşçı. Yüzü bem beyazdı ve sesi titriyordu.
Bir savaşçı olarak 9.Seviye Zirvesinde sayısız kişi İmparatorlukta vardı ve aralarında en genç olanları 20 yaşlarındaydı. Hemen hemen hepsi Bilge olmayı uzun yıllar sonra başarabilecek veya asla başaramayacak olsalar bile yine de 21 yaşında Bilge Seviyeye ulaşan birisi kabul görebilirdi fakat bir büyücü kabul edilemezdi.
Ned konunun Ninanın gücüne dönmesine izin vermeden konuştu,
'Robin size gelerek bu malzemeleri sizden istemiş olmam sadece angarya yükten kurtulmak içindi. Gördüğünüz gibi ben ve nişanlım zaten bu malzemeleri temin edecek güce sahibiz ve istediğimiz zaman gidip dilediğimiz ölçüde bu malzemeleri alabilir hatta Doğu Orduları Demircilerine Titanyum Örs ve Çekiç yaptırabilirdim fakat yine de sizden almak isteyerek aramızda bir ilişki olsun istedim fakat siz isteklerimi kendi çıkarlarınıza aykırı görüp bana kar koyarak satış yapmak istediniz. Sanki normal birisine satış yapar gibi. Elbette bu sizin hakkınız fakat %25 kar oranı açıkça bana normal insanlardan çok değer vermediğinizi gösteriyor.' dedi. Ayağa kalktı ve ' Karşılamanız ve nazik sohbetiniz için teşekkür ederim.Teklifinizi kabul ediyorum ve 2 Beyaz Altını en kısa sürede size yollayacağım fakat Doğu Orduları bu günden itibaren Altın Örs Klanından aldığı yıllık 2 Milyar Çelik başlı ok anlaşmasını iptal etmiştir. Hoşça kalın.' dedi ve arkasını döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasiaFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...