Ned'in korkunç görünüşü Hime'nin korkmasına sebep olmuştu, istemsizce bir kaç adım geri giderken çoktan gardını almış ve kendini savunmaya hazırlanmıştı.
Ned ona yönelik bir tedit oluşturmasa da yaydığı his bütün canlılara yönelik bir tehdit gibiydi. Ned Hime'nin ürkmüş halini görünce yavaşça öldürme arzusunu dağattı ve tekrar yüzünde o gülümseyen ifade ortaya çıktı.
'Sana zarar vermek gibi bir niyetim yok. '
Hime rahatlamış bir şekilde kollarını indirirken rahat bir nefes aldı,
'Sana sormak istediklerim var . Cevap verirsen çok sevinirim.'
'Tabi ne istiyorsan sor .'
Ned hemen ilk sorudan başladı.
'Neden Alev Klanı Anka Krallığında sevilmiyor ?'
Hime'nin yüzü bir anda düştü, gözlerine hüzün çöktü ve içinden yükselen ağlama isteğini bastırdı.
'Geçen yıl büyük abim Garez Düellosu teklifi aldı. Abim insanlara ayrım yapmadan bakan ve herkese kucak açan çok merhametli birisiydi, Anka Ordusunda çoktan Generalliğe kadar yükselmiş bir dahiydi. Fakat bütün mevkilerinden azlini isteyerek Klanımıza uygun olmayan bir kadınla evlenmek istedi. Ailem bu teklifi red etti fakat abim aşkına sahip çıkarak her şeye rağmen Klandan ayrıldı. Büyük babam aile üyelerine karşı her zaman merhametli birisi olmuştur bu yüzden onu çok geçmeden affetti ve karısıyla birlikte Klana tekrar çağırıp bütün statülerini ona iade edip büyük bir düğün yaptı.
Herşey zaten ondan sonra başladı. Kadın o kadar güzeldi ki Hazine Bakanının oğlu yengem abimle evi olmasına rağmen ona aşık oldu. Ardından onu elde etmek için bir çok entrika çevirdi fakat başarılı olamadı. O da abim ile aynı jenarasyonun dahisi olarak görülen biriydi ve çok geçmeden abime Garez düellosu teklif etti. Abim bir General olarak bu teklifi red etmeyi asla aklına getirmedi ve kabul etti.
Garez Düellosu Kralın engellemelerine rağmen Kralın gözetimi altında sarayın eğitim alanında yapıldı. Düelloyu Bakanlar,Vezirler büyük Klan Reisleri ve Büyük Babam,Amcam ve Babamla birlikte Kraliyet ailesi izledi.
Abim uzun süre üstünlük kurarak dövüşü önde götürmüş fakat düşmanı adi bir yöntemle yasak seviye hapını kullanarak gücünü bir anda arttırıp abimi öldürmüş.
O anda büyük babam bu hileye öfkelenerek ringe atlayıp adamı iki parçaya ayırmış fakat ardından hemen onun ailesi ringe atlayarak büyük babama öfkeyle saldırmış. Büyük babam, Babam ve Amcalarım öfkeyle Hazine Bakanını ve bütün klanını o geçe içinde katlettiği için halk bizi Garez Düellosunun intikam alma yasağını bozmakla suçluyor fakat o düelloda hile olmasaydı biz sonucu kabullenebilirdik.
Hime gözlerinden süzülen yaşları eliyle silip Ned'in gözlerinin içine baktı.
'Anlattığın için teşekkür ederim. Eğer bunu öğrenmeseydim Alev Klanına tam anlamıyla güvenemezdim. Benim için önemliydi.'
'Artık öğrendiğine göre Alev Klanına inanabilirsin. Klanım Asker Klanı olduğu için insanlar tarafından acımasız olarak nitelendirildi fakat tam aksine klanım birbirine önem veren ve hayatın kıymetini bilen insanlarla doludur.
Bin yıldan uzun zamandır Klanım Anka Krallığına sadık olmuştur ve en kötü gününde bile sırtını dönmeyerek onu yok olmaktan çekip çıkartmıştır. Zaman geçince insanlar kime minnet duyması gerektiğini unutuyor fakat önemli değil sonuçta biz bu dedikoduları umursamıyoruz.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...