122.Bölüm

8.6K 746 70
                                    

3 ay o günün üstünden tam üç ay geçmişti. Ned Ninanın ihanetini kaldırmak için her türlü zorluğa katlanmış ve kendisiyle defalarca mücadele etmişti fakat Kan Kudretinin anlattıklarından sonra her şey netleşmişti fakat şimdi vermek zorunda olduğu karar en zor olandı.

Efendilik Bağı normal bir bağ değildi. Eğer Nina ile efendilik bağı kurarsa şüphesiz onun hatırlamadığı anıları bile görecek ve mutlak bir sahiplik kazanacaktı fakat Ned sahiplik istemiyordu. Eğer her şeyin sonunda Nina masumsa efendilik bağını arttırarak yine gücünün bir kısmından fedakarlık yapmak zorunda kalacaktı. Bu durumda gelişimi biraz daha yavaşlatacaktı.

3.Seçenek ise Ninayı öldürmekti ve Ned bunu düşünmeyi bile aklına getirmiyordu. 

İhanet ettiği ilk anda öldürmemişti ve şimdi de öldürmeyecekti. Ne olursa olsun yaşamasını istiyordu. 

'Neden daha önce bana bunu açıklamadın ? ' dedi Ned sitem eder bir şekilde. Kan Kudretinin bu bilgiye sadece bir kaç sonrasında ulaştığını düşünmüyordu.

'Söylemek için uygun koşullar oluşmamıştı. '

'Ne koşulları ? Tam 3 aydır Nina zindanlarda ve benim ne acılar çektiğimi sende iyi biliyorsun.'

'Acı çekmek ile ölmek arasında ki farkı hatırlamanı isterim. Bu işin sonu İmparatora kadar ulaşıyor mu diye merak ettim. Eğer ulaşsaydı sana yeterli güce gelene kadar söylemeyecektim.' dedi. Sesi kendinden emindi. 

'Bu konunun Majesteleriyle ne alakası olabilir ki ?' dedi. Ned şaşırmıştı, imparatorun neden ona böyle bir acı çektirmek isteyeceğini anlamıyordu.

'Neden mi ? Şuan ki konumunu anlamak senin için gerçekten zor sanırım. Şuan bu kıta da ki en büyük güçlerden birisin . İmparator senin gibi geleceğin kudretli kişisine karşı bir koz elde etmek ve üstünlük kurmak için Ninayı bu durumun içine sokmuş ve ardından senin bir katliam yapmana izin verip sonra da sana kucak açarak iyilik borcu kazanmış olabilirdi. Bu paranoya değil. Bu daha önce yaşanmış bir hayatın tecrübesidir fakat İmparatorun böyle bir kişiliği yoktu, daha ilk çiçeklerle uğraştığı anda anladım. Onun entrika çevirmeye ihtiyacı yok zira bu kıta da ki bir çok şeye karşı koyacak kadar güçlü.' dedi.

Ned sakince başını eğdi, duyguları yüzünden mantıklı karalar veremiyor ve sağlıklı düşünemiyordu. Eğer Kan Kudretinin soğuk kanlılığı olmasaydı şuan ne durumda olurdu kendisi bile tahmin edemiyordu. Her geçen gün büyük babasının yol göstericiliğini daha çok özler hale gelmişti. Artık yeterli güce sahipti ve Büyük Babasını görebilirdi fakat bu açıkça savaş ilanı demekti.


Ned uzun süredir Kan Kudretine sormak istediği şeyleri fırsatı varken sormak istedi.

'Kan Boyutlarla ilgili bir kaç şey sormak istiyorum.' dedi. 

'Hizmetkarlarını da boyutlara götürmek istiyorsun değil mi ? Bunu yapmak için önünde engel yok zaten bunu yapabilmenin tek şartı bilge seviye olmaktır. Bilge Seviye olduğun için 10 kişiyi Seninle birlikte boyut değiştire bilirsin. Onlarda Bilge seviye olduktan sonra sen sadece boyut kapısını açarsın ve onlarda kendiliğinden gelebilirler. Yani sana yük olmayı bırakırlar ama sen olmadan boyut değiştiremezler. Ya iznin olmalı ya kendin aksi taktirde mümkün değil. Boyutlar arası geçiş yapabilen kişiler sadece özgür kişilerdir. Onlar Efendilik bağı ile bağlı ve teknik olarak köle olarak sayılabilirler . '

Ned şaşırmıştı fakat Kan Kudretinin cevap vermesine değil diğerlerinin onunla gelebilecek olmasına şaşırmıştı. Kan Kudretinin soracağı soruyu nasıl anladığını düşünmeye gerek yoktu. O Kan Kudretiydi ve o bilmiyorsa kim biliyor olabilirdi ki ? Son bir kaç yıl içinde geri planda kalmış ve Ned'in karakterini kazanmasına izin vermiş olsa da en kritik zamanlarda hep ortaya çıkarak en doğru kararlar konusunda Nedi yönlendirmiş ve tecrübe kazandırmıştı. Nedin bir nevi ustası bile sayılabilirdi.

Fakat resmen ustası da değildi. Usta belli bir yöntemi aynı şekilde çırağına aktaran kişidir ve Ned ile Kan Kudreti arasında böyle bir birlik yoktu. Ned Kan Kudretinin getirdiği klavuzları kullanıyor olsa da hepsini kendi yöntemleriyle çalışıyor ve kendi tecrübeleriyle birleştirerek farkı güçler ortaya çıkartıyordu.

'O zaman Nina ile ilgili meseleyi çözmeliyim fakat bunun bedeli bana çok ağır olacak. ' dedi.

'Ağır olacağını düşünmüyorum. Nina gerçek bir dahi. Tanrı Enerjisi İksiri kimseye böyle bir gelişim düzeyi kazandıramaz bu sadece doğuştan kendisine ait olabilir. Eğer onunla Efendilik bağı ardından eşlik bağı kurarsan senin Ninaya vereceğin sadece seviyen olabilir. Onu bir savaşçı ve büyücü haline getirirsin ama sen Ninanın gelişim hızına sahip olursun. Bu da senin için paha biçilemez bir şey. Nina şuan senden 100 kat daha hızlı gelişiyor. Bu hiçte azımsanacak bir sayı değil.' dedi. 

Kan Kudreti Nina ile kurulacak eşlik bağında Ned için büyük bir fırsat görüyordu. Ned aşk ile net düşünemese de Kan Kudreti düşünüyordu. Ned gerçek bir dahiydi üstelik Kan Kudretini bile defalarca şaşırtan birisiydi fakat Nina ondan bile daha öte durumdaydı. Eğer bir tercih yapma şansı olsaydı Kan Kudreti şuan bütün varlığını Ned'in üstüne yatırırdı fakat klavuzları Ninaya verip tercih yapsaydı her şartta Ninayı seçerdi çünkü Büyücü olarak geleceği öylesine muazzamdı ki Aziz seviyeden sonra ne denli büyük güce sahip olduğu kendisini iyice gösterecekti üstelik Efsanevi Aşk Büyüsüne sahipti. Aşk büyüsü HAN KAN ın Ölü Yaratma büyüsünün neredeyse aynısıydı. Bu durumda Ned den neredeyse hiç bir eksiği yok hatta fazlası bile var denebilirdi. 

Kan Kudreti bütün bunları bilirken Nedin bu durumdan fırsat sağlamasını asla düşünemezdi ayrıca bir noktada hayır yapıyor ve sevenleri kavuşturuyordu. Kan Kudreti çoktan Ninanın etki altında Ned'e ihanet ettiğini anlamıştı fakat açıklamak içinde beklemişti ve şuan da tam emin olduğunu söylemeyerek son adımı Ned'in atmasını ve kararının sorumluluğunu almasını istiyordu. Eğer onun sözleriyle adım atarsa kararın sonuçları Kan Kudretine de dokunurdu.


Ned ise sessizce düşünüyordu, Eşlik bağı kurmak oldukça tehlikeli bir işti. Başarılı olma ihtimali oldukça az olmakla birlikte sadece birbirine yakın iki kişi tarafından kurulabilirdi. Eğer böyle olmasaydı zaten İmparator gibi azizler istedikleri kişiye seviyelerini verebilir ve uygun yetenekli kişilerden istediği şeyleri alabilirdi fakat bunu yapamıyorlardı. Bunun sebebi ise karşı taraf onlara karşı yakınlık beslese bile Eşlik Bağı kurmak isteyen kişinin genelde çıkarı için hareket etmesinden dolayıydı. Nedin duyguları saftı ve Ninanın duyguları da saftı lakin Ned bundan emin değildi.

'Deneyeceğim. Nina ile efendilik bağı kurduktan sonra onunla eşlik bağı kurmak istediğimi söyleyeceğim ama kabul edecek mi bilmiyorum . 3 ay içinde çok kötü tecrübeler yaşadık ve unutacağımızı sanmıyorum.'

Kan Kudreti karşılık verdi,

'Bu konuda emin değilim.' dedi ve kendi fikrini ortaya koymaktan kaçınarak bütün sorumluluğu Ned'e bıraktı.

At arabası uzun bir yolculuktan sonra sonunda Malikaneye gelmişti. Alya ve Katarina yol boyunca Ned'in ruhunda ki dalgalanmayı, mutluluğu ve aniden ortaya çıkan üzüntüyü hissetmişlerdi fakat ikisi de bir şey söylemeye cesaret edememişti. At arabasından indikten sonra Katarina hızlıca ayrılıp İvanko Klanına Ned'in emirlerini yapmak üzere gitti ve Alya da bugün yaşadığı dehşet verici tecrübeden sonra sakinleşmek için tekrar eğitim yapmak üzere ayrıldı.

Ned ise vakit kaybetmeden zindanlara yöneldi ve Ninayı görmek, onunla konuşmak hatta onu geri kazanmak için sabırsızlanıyordu .

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin