123.Bölüm

8.4K 760 62
                                    


8.Seviye Savaşçı Ned'in zindanlara indiğini görünce derhal kendisini topladı ve saygılı bir şekilde eğildi. Bu zindanlara çok sık kimse gelmediği için oldukça rahat davranıyor ve Nina iyi olduğu sürece hiç bir şey için endişelenmek zorunda kalmıyordu.

Kadın çelik kapıyı açarken Nina zindanın içinde yerde oturuyor ve meditasyon yapıyordu. Ned zindana girdiği anda Kan Kudretinin söylediği herşeyin doğru olduğunu anladı. Nina geçrekten Tanrı Enerjisi çekiyordu hemde şuan Nedin meditasyon yaptığında aldığından çok daha hızlı bir şekilde Tanrı Enerjisini bedenine alıyordu.

Ned kapıdan adımını attığı anda Ninanın bedeninden bir kırılma sesi yankılandı ve gücünün arttığını hissetti. 5.Seviye Başlangıçta Büyücü olmuştu üstelik sadece 1 yıl içinde bunu başarmıştı. Bu öylesine dehşet verici bir başarıydı ki Ned bile şaşırmadan edememişti. 

Ned aynı şeyi başarmış olsa da onun başarısının sırrı Büyülü Canavar Çekirdeklerini sınırlama olmaksızın emebilmesindeydi.

Depolama yüzüğünde hala bolca Büyülü Canavar Çekirdeği vardı. Hemen hemen her seviyeden büyülü canavar çekirdeğine sahip olduğu için para konusunda sıkıntı çekmiyordu hatta çoğu zaman dilencilere Büyülü Canavar çekirdeği bile verdiği oluyordu.

Nina yavaşça gözlerini açarken Nedin yaklaştığını hissetti. Ayağa kalktı ve demir parmaklıklara yaklaştı.

'Neden her gün gelip acımı daha fazla arttırıyorsun ? ' dedi. Sesinde sitem vardı. Nedin ona yaptığı şeyi hala kaldıramıyor olsa da Ned'i görmek canını yakıyordu.

Ned ise sert bir tavırla sordu fakat kalbi oldukça kırılgandı.

'Gerçekten bana ihanet etmedin mi ?' dedi.

'Yapmadım. Asla öyle bir şey yapmadım ve asla yapmayacağım.' dedi.

'O zaman bana söyle. Ben gelmeden önce en son hatırladığın şey neydi ?' dedi. 

Nina bir süre sessiz durdu, aklının odalarına girip araştırma yaptığı yüzünden anlaşılıyordu.

'Ben... Ben yemek yiyordum... Evet masada yemek yiyordum. Sabah Alex gelmiş ve bana bir kolye getirip hikaye anlatmış sonra gitmişti. Ardından 4 saat sonra tekrar geldiğinde oldukça telaşlı görünüyordu ve bana süprizi olduğunu söyledi. Tekrar bir hikaye anlatacağını düşünüp masadan kalktım. Ardından bana bir iksir verdi ve Tanrı Enerjisi kazandıracağını söyledi. O bana asla daha önce ihanet etmediği için ona güveniyordum ve sorgulamadan iksiri içtim. Sonra hatırladığım şey ise senin geldiğindi. Fakat arada büyük bir boşluk hissediyorum sanki yaşamışım fakat uyumuş ve hiç bir rüya görmemiş gibiyim.' dedi.

Ned'in kalbine koyduğu 3 ay içinde ki bütün bariyerler bir anda param parça oldu. Nina onu bilerek aldatmamıştı ve Kan Kudretinin söylediği bir çok şeyden sonra ve duyduklarından sonra artık Ninaya tekrar inanabilirdi fakat tam anlamıyla emin olmalıydı.

'O zaman benimle Efendilik Bağı kurmak ister misin ? '

'Efendilik bağı mı? Neden benimle efendilik bağı kurmak istiyorsun ?'

'Görmek istiyorum. Senin hatırlamadığın o boşlukta ne yaşadığını görmek istiyorum.'

'Tamam kabul edeceğim ama Efendilik bağından sonra artık sadece bir hizmetkar haline geleceğim.' dedi. Ardından konuşmaya devam etti,

'Buna gerçekten razımısın ? Gerçekten beni hizmetkarın olarak mı görmek istiyorsun ? ' dedi.

'Hayır... Sadece gördüklerimden sonra bu duruma karar vereceğim. Eğer gerçekler ortaya çıkarsa Eşlik Bağı kurmak isteyeceğim.'

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin