73.Bölüm

9.1K 869 40
                                    


Aradan bir hafta geçmişti, Ned her gün ziyaretçileri ağırlamış ve onlarla ilgilenmişti, Gelen hediyeleri kontrol etmiş 7.Seviye Çekirdekler hariç hepsini Kan Klanına göndermişti. 

İmparatorluğa gideceği güne 3 hafta kalmıştı, Eğitim yapmak eskisi kadar kolay olmadığı için tamamen boş zamana sahipti. Normalde boyutlar arası geçiş yapar ve eğitimine devam ederdi fakat sıkı gözetim altında gözden kaybolması büyük bir kargaşaya sebep olacağı için boyutlar arası geçiş yapamıyordu. 

Malikane'nin her bir köşesini gezmiş ve yeni hayatının tadını çıkarmıştı lakin eski küçük odasında olduğu kadar rahat hissetmiyordu. 

Hizmetçilerinden iki tanesini sıradan kıyafetler alması için Şehir merkezine göndermişti ve onlar geldiklerinde üstünde ki binlerce altın değerinde ki kıyafetleri çıkartarak 30 Gümüş ederinde ki kıyafetlerini giymişti.

Malikaneden çıktığı anda arkasında 2 tane 8.Seviye Zirvesinde Savaşçı belirmiş ve bütün ısrarlarına rağmen peşinden ayrılmamışlardı. 8.Seviye Zirvesinde Savaşçılar çok üstün kişilikler olsa da Ned'in koruması olarak görevlendirilmişlerdi ve bunun sebebide gayet açıktı. Ned şehrin içinde turladıktan sonra zaten gördüğü yerleri gezmişti. 

Anka Krallığı'nın kapılarından çıktığında arkasında 2 tane daha 8.Seviye Zirvesinde Savaşçı belirmişti. Ned hepsine kendisi gibi adi kıyafetler giydirerek şehirden ayrıldı. Nereye gideceğini bilmiyor sadece öylesine geziniyordu.

Bir kaç saatlik yürüyüşün ardından bir köy gördü, Köyün sevimli ve küçük hali oldukça hoşuna gitmişti, Sıradan ağaçlardan yapılan kulübeler köyün dört bir yanına yayılmıştı, Uzakta bir tepede yüzlerce çocuk taşları kaldırıp indiriyor antrenman yapıyordu. Ned kendi çocukluğunu hatırladığında yüzünde bir gülümseme belirdi, Fakir yerlerde savaşçı eğitimi sıradan bir olaydı. Köylüler bütün umutlarını eğitim gören çocukların arasından çıkacak bir yetenekli kişiye bağlar ve onu yetiştirmeye çalışırlardı. Eğer o kişi gelecekte 6. veya 7.Seviye bir savaşçı olursa köylerinin kurtulacağını düşünürlerdi. Kan Kasabası da yıllarca aynı yöntemle çocuklar yetiştirmiş ve sonunda Ned gibi bir dahi ortaya çıkmıştı. Ned'in durumunun bu eğitimlerle alakası olmasa da yine de ondan başka kimse bunu bilmiyordu.

Ned arkasında duran 4 savaşçıya baktı, 3 tanesinin devasa bedenleri sırtlarında asılı duran kılıçları bi hayli dikkat çekiciydi, 4 savaşçının 3 tanesi erkek di ve oldukça kaba görünüşlüydüler diğeri ise 50 yaşlarında bir kadındı. Oldukça sıradan görünse de 4 kişi arasında en yetenekli olan oydu. Ned 3 erkeği işaret ederek,

'Siz etrafa dağılın ve beni uzaktan koruyun, Sen ise 100 adım uzaktan beni takip et, çok tehlikeli bir durum olmadığı sürece bana yaklaşma!'

Ned savaşçılara cevap verme hakkı bile vermemişti, bakışlarında ki keskin ifade ve sesinde ki emir veren ton 4 uzmanı çaresizlikte bırakmıştı. Bütün krallıkta konumları oldukça yüksekti fakat Ned ile kıyaslandığında sadece koruma ola bililer di.

3 Savaşçı farklı yönlere zıplayarak gözden kayboldu, Ned ise arkasını dönüp köye doğru yürürken kadın arkasından adımlarını sayıp bekledi.

8.Seviye Zirvesinde bir savaşçı için 100 adım çok kısa bir mesafeydi bu yüzden kabul edilebilirdi ayrıca etrafa dağılan Savaşçılar etrafı kontrol ederek tehlikelere direk müdahale edeceklerdi.

Ned köye girdiği anda bir gariplik hissetti, uzakta mutlu olduğunu düşündüğü insanların yüzünde garip bir ifade vardı öyle ki bir yabancı olan Ned'e bakma zahmetine bile girmemişlerdi. Sanki Ned den korkuyormuş gibi Ned bakmaya çalıştığında başlarını çevirmiş, yollarını değiştirmişlerdi. 

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin