Ned sabırla Alyadan gelecek olan raporu bekliyordu. Kan Kardeşlerinden gelen 5 kişi Bilge Seviye ise saldırıyı ertelemek zorunda kalacaktı fakat eğer değillerse Ned Anka Krallığını düm düz edecekti.
'Alya rapor ver .'
'Lordum Auralarını çok iyi gizliyor. Gece Bukalemunu derisinden cübbe giydikleri için Auralarını keşfedemiyorum.'
'İzlenimin nedir ?'
'Bilge Seviye olduklarını düşünmüyorum Lordum. Silahları Bilge Seviyelerin kullanımına uygun değil ayrıca aralarından bir tanesi depolama yüzüğü taşımıyor. Sanırım 9.Seviye Zirvesinde Suikastçiler olması pek muhtemelen.'
'Anlıyorum. Yüzde Kaç eminsin ?'
'Gördüklerim kadarıyla %80 eminim diyebilirim .'
'Anlıyorum o zaman geri dön.'
'Emredersiniz Lordum.'
Alya takibi bırakıp geri çekildikten kısa süre sonra diğerleri de Nedin anına geldi, 5 hizmetkar 2 Bilge Seviye ölü ve 1 Bilge Seviye Zirvenin doruğunda savaşçı ile birlikte Ned 8 Kişilik kudretli Bilgelere öncülük ediyordu. Şuan ki gücü ile kazanması oldukça yüksek ihtimaldi.
'Lordum Emirleriniz ?'
'Ölü Bilgeler Surlara Doğu ve Güneyden saldırarak krallığın içine girecek. Saldırıya anında tepki verip hepsi dışarı çıkacaktır fakat dikkatli olup plan kuracaklar ve birlikte kalacakalardır. Tam o anda Jasmin Kuzeyden saldırarak surları yok edecek ve krallığın içine ilerleyecek. Mecburen ayrılmak zorunda kalacaklar.
Alya Papayı sel öldüreceksin. Onu öldürürsen savaşın %50si bitmiş olur.
Rock ve Konstantin, Kaasım sizin işiniz. Tecrübeli bir savaşçıdır dikkat edin.
Katarina Sen Derik ile ilgileneceksin. O da fazlasıyla güçlü bir büyücüdür ayrıca ününü sende duymuşsundur. Özellikle Bilge Seviye Büyülü Canavarına çok dikkat etmelisin.
Sofya sen krallığın üstünden durumu izleyecek ve sürekli raporlayacaksın. Bize yönelen tehditler olursa önceden bilmek istiyorum.
Ben Daryus ile ilgileneceğim. Jasmin Aresi oyalayacak . Daryusun işini bitirince Aresi alacağım.
Anlaşılmayan bir şey veya sorusu olan var mı ?'
Kimse karşılık vermedi.
'O zaman yerlerinize geçin.'
'Emredersiniz Lordum.' dedikten sonra hepsi başını eğdi,
'Başlıyoruz.!' dedikten sonra Ned 2 ölü bilgeye harekete geçmeleri yönünde emir verdi. Anka Krallığının Doğu ve Güney bölgesinde ki iki surda aynı anda muazzam bir patlama duyuldu.
Gökyüzüne muazzam bir alev yükseldi ve her yeri toz kapladı. Surların üstünde ki askerler dehşete düşmüştü. Savaş davulları çalınmaya, toplanma boruları öttürülmeye başlandı. Anka Krallığı saldırı altındaydı ve bütün kuvvetler toplanmaya başlamalıydı.
Patlamanın etkileri Anka Krallığı Sarayından bile net bir şekilde duyulmuştu.
Kral bakanları ile bir toplantı halindeyken patlama sesiyle ayağa fırladı, aynı anda devasa bir güç bütün krallığın üstüne çöktü.
Nefes almak bile zorlaşırken Sarayın derinliklerinden farklı bir güç yayıldı ve baskılayan aurayı geriye itti.
Bu Aresti, Anka Krallığının kurucu kralı ve saygın bir büyücü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...