Hime'nin cümlesini bitirmesiyle birlikte Anfiye Kırmızı cübbeli uzun saçları arkadan toplanmış 30 yaşlarında görünen sert yüzlü ve gözünün üstünde yara olan bir adam girdi. Yüzünde ki ifade sert ve etrafına korkulu bakışlar atan bir şekildeydi. Öğrencilerin hepsinin kalbine bir anda korku yer etse de Hime veya Ned en ufak bir şey bile hissetmemişti.
Eğitmen elinde tuttuğu kitapları masanın üstüne sertçe koyduktan sonra döndü ve bağırarak konuşmaya başladı.
'BENİM ADIM KRON STARM . BANA KIDEMLİ EĞİTMEN DİYE SESLENECEKSİNİZ. BUNDAN SONRA ALEV ELEMENTİ TEORİ DERSİNİ BENDEN ALACAKSINIZ !
Alev Elementi hakkında bir şey bildiğinizi sandığınıza eminim ama bir bok bildiğiniz yok! Büyük Klanlardan yada zengin tüccar ailelerinden gelmiş olmanız umrumda bile değil hatta ağzı kokan bir fakir bile olsanız fark etmez! Benim için önemli olan tek şey güç ve disiplindir.
Bende sizler gibi bu okuldan mezun oldum ve 5 sene boyunca 5.Seviye Büyücü olarak orduda Yüzbaşı olarak görev yaptım.
Bu yüzden sizleride aynı bir asker gibi eğiteceğime emin olabilirsiniz. Hepinizin kitapçıkları okuduğunu varsayıyorum ve üstüne eklemem gereken şeyleri tek tek anlatacağım.
Öncelikle okuldan mezun olmak için 5.Seviye Büyücü olmak zorundasınız! 5.Seviye Büyücü olmak için 25 yaşına kadar zamanınız var eğer 25 yaşına kadar 5.Seviye bir büyücü olamazsanız sizi bu okuldan döve döve atmakla kalmam barbarlara bir köle olarak satarım!
Şimdi ilk dersimize geçelim. Bu Dersin adı bildiğiniz gibi Temel Alev Elementi Teori dersi.
Alev Elementi en güçlü saldırı elementidir. 1.Seviye ile 9.Seviye arasında tam 4 tane evrimleşen Büyüye sahipitir.
Bu büyülerin isimleri ise .
Alev Mermisi.
Alev Kalkanı
Alev Yılanı
Alev Alanı dır.
Alev Elementinin bu dört büyücü sizlerin öğreneceği ilk 4 büyü olacak. Bu dört büyü ömrünüz boyunca silahınız olacak.
Bu dört büyü her Seviye atladığınızda evrim geçirecek fakat 6.Seviyeye kadar büyülerin ismi değişmeyecek sadece güçleri artacak. 6.Seviyeye geçtikten sonra .
Alev Mermisi- Alev Mızrağı-Alev Bombası-ALEV YAĞMURU
Alev Kalkanı - Alev Duvarı - Alev Zırhı - Alev Donanımı
Alev Yılanı - Alev Sarmaşığı - Alev Damarı - Alev Pitonu
Alev Alanı - Alev Hükmü -Alev İtaati - Alev Evreni
olarak evrimleşecek. Bilge Seviyeye geçince bu büyüler bam başka isimler kazanacak fakat aranızda Bilge Seviyesine ulaşacak birisi yok hatta bana kalırsa 7.8.9 seviyeleri görecek birisi de yok ama Teori dersinin kuralı diye bunları anlatmak zorundayım.
Evrimleşen büyüler dışında her Seviye'nin kendine özel büyüleride mevcuttur. Anka Krallığı yasaları ve Alev Büyücülük Okulu yasalarına göre öğrenciler sadece 4.Seviye Büyülere kadar ulaşma hakkına sahiptir eğer Anka Krallığına sadakat yemini eder ve Sadakat Büyüsü ile bağlanırsanız o zaman istediğiniz büyüyü öğrenme hakkını size tanıyabilirler tabi Aydınlık Kilisesi,Anka Klanı veya başka bir güce de sadakat yemini ederek onların büyülerinden faydalanabilirsiniz ama gelecekte yemin ettiğiniz aile ihanet ederse sizde onlarla birlikte ölürsünüz unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...