68.Bölüm

9.4K 935 40
                                    


'Besin zincirinin tepesine tırmananlar için merhamet olmaz.

Tek bir kural vardır : AVLA YA DA AVLAN!

İşte bugün yeni bir avcı doğdu, Bu avcı tarih de ki en yetenekli kişiler arasına daha 15 yaşında ismini silinmeyecek harflerle yazdırdı. 

Ona iyi bakın çünkü bir gün Anka Krallığı onun elleri arasında yükselecek ve ona saygı gösterin çünkü bir avcıyı kışkırtmak sizi av gibi görmesine sebep olur.

ŞİMDİ KARŞINIZDA GELECEĞİN AVCISI 15 YAŞINDA 5.SEVİYE BÜYÜCÜ VE 15 YAŞINDA 8.SEVİYE SAVAŞÇI OLAN TARİHİN EN BÜYÜK DAHİSİ...

NED KAN!'

Kolezyum da bir alkış tufanı koptu, bütün seyirciler ayakta süslenmiş kapının arkasından çıkacak olan Ned'i bekledi ve Ned göründüğü anda bütün nefesler tutuldu. Şuan yaşanan hiç bir şey normal değildi. 15 Yaşında 5.Seviye bir büyücü olmak ve 8.Seviye bir savaşçı olmak akıl almayacak kadar büyük bir başarıydı, Ned'in statüsü bir anda en büyük klanlarla yarışır hale gelmişti. Kimse onu kışkırtamaz öfkelendiremez di. Bu durumda güce saygı duyan herkesin yapacağı gibi sadece ona saygı gösterebilirlerdi.

Ned kolezyum da ki bütün seyircilere baktı, hepsinin üstünde ki kıyafetler binlerce altın değerindeydi. Hepsi gücü temsil eden Anka Krallığının ve çevre krallıkların en kudretli isimleri veya isimlerini temsil eden kişilerdi. Ned'in ortaya çıkışı basit bir olay değildi. Ned büyük olaylar başlatabilecek güçteydi, onun için savaşlar çıkabilirdi. Herkes onu yanına çekmek isterdi. Herkes 30 yaşına gelmeden Ned'in Bilge alemine ulaşacağına emindi ve bir büyücü olarak 100 yaşına gelmeden kesinlikle bir Bilge olacağını düşünüyordu bu durumda böyle bir varlığı herkes yanına çekmek isterdi zira bu dünyanın kuralı güçtü. Güçlüyü yanına çeken güçlü olurdu ve Ned gücün vücut bulmuş haliydi aksi taktirde binlerce kilometrelik yoldan İmparatorluk Elçisi veya Dünya İmparatorluğunun en büyük klanlarının temsilcileri gelmezdi.

Oliver'in söylediği gibi Ned gibi bir kaç kişi Dünya İmparatorluğunun başkentinde bulunuyordu fakat bu bir kıyas olarak kullanılamazdı. İmparatorluk Başkentinin imkanları ile yetişen çocukların gelişimi ile Ned'in gelişimi arasında uçurum gibi bir fark vardı özellikle Gelmiş geçmiş en büyük dahi olan Zıplayan Kurbağa Zender Magusun yaşadığı topraklar olduğu için teknolojik olarak o kadar gelişmişti ki Anka Krallığı ilk çağlarda gibi görünüyordu. Yinede bütün faktörlere rağmen Ned İmparatorluk başkentinde ki benzerlerinden farklıydı. O kıt imkanlarla gelişmiş fakir bir öğrenciydi. Bunun anlamı ise yeterli imkan sağlayabilecek herkes için açıktı. Ned'i bütün imkanlarla yetiştire bilseler kesinlikle büyük bir güç elde edebilirlerdi. İşte tamda bu sebepten herkes onu görmeye gelmiş ve görüşmek istemişti.

Ned sahneye çıktığı anda bizzat Kral tarafından karşılandı, Kralın gözlerinde bile ona yönelmiş büyük bir saygı vardı. Ned her vatandaş gibi krala saygısını göstermek için eğilmeye çalıştığında Kral onu engelleyerek tutmuştu, bu şok edecek kadar büyük bir olaydı .

Bizzat kralın eşliğinde büyük siyah ölçüm taşına gittiler, Ned büyük bir öz güvenle elini taşın üstüne yerleştirdikten sonra gülümsedi. 

Kısa süre sonra Taşın üstünde ki 5 elementi temsil eden ışıklar göz alıcı bir parlaklıkla aydınlandı.

Uzak Krallıklardan ve diğer yerlerden gelen herkesin ağzı açılmıştı. Böyle bir dahiyi duymak ile görmek arasında ki fark açıktı. Artık şüphe kalmamış ve tamamen inanmışlardı.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin