190.Bölüm

7.7K 630 4
                                    

Ned kendisini kötü hissetmeye başlamıştı, onun sürekli işine yarıyan büyücü ve savaşçı olma özelliği şimdi ona zor anlar yaşatıyordu.

'Peki bir çözüm yok mu ?'

'Var! Elbette var, Büyük bir klanın alt dalı olduğumuz için yüksek klandan senin için uygun Özel Haplardan isteyebiliriz ama talebimiz karşılanır mı emin değilim sonuçta biz sadece bir alt klanız. İsteyeceğimiz klanda bir alt klan ve onların isteyeceği klanda bir alt klan. Söylemek gerekirse bizim İlahi Kudret Klanımız gerçek klanın çok altında yer alıyor.' dedi Boris sakin bir şekilde.

'Yani tamamen bir üst klanın merhametine kalmış durumdayız.'

'Sana bir söz verdim ve tutacağım. Gerekirse Kırmızı Ejderha Klanından hapı temin etmek için bütün servetimi vermeye razıyım yine de önce sormamız gerekiyor. Eğer karşılık bulamazsak bu yolu tercih edebilirim. '

Ned biraz daha rahatlamış hissetti, eğer klandan temin edilebiliyorsa dedesi muhtemelen onun ihtiyacı olan şeyden haberdar olmuştur diye düşündü. 

'O zaman ustamdan benim için bu hapı klandan istemesini rica ediyorum.'

'Tamam sen git ve eğitimine devam et, Kılıç Ruhu ile bağlantı kurmaya çalış. Bende bu sırada gerekli işlemleri halledeceğim.' dedikten sonra sakin bir şekilde evine yürümeye başladı. Nen ise kendi konağına döndükten 10 dakika sonra Boris Nedin konağına gelmişti.

Ned onun geldiğini duyduğu anda karşılamak üzere dışarıya çıktı.

'Usta hızlı döndünüz, yoksa hızlı bir red cevabımı aldınız ?' dedi Nedin kalbi ağzından çıkacak gibi atıyordu.

'Hayır aslında beklenmeyecek kadar hızlı bir şekilde temin edildi. Daha önce bir isteğimizin bu kadar hızlı karşılandığına şahit olmamıştım.' dedi Nede mor bir keseyi uzatırken yüzünde ki şaşkın ifade hala duruyordu.

'Hızlı bir şekilde mi ? Yani siz söylemeden mi onlar getirdiler.'

'Hayır tam olarak söylediğim anda verdiler diyebilirim üstelik temin etmek için özel boyut bile açtılar. Açıkçası bende şaşkınım.' dedi Boris, konunun Nedin statüsüyle bir bağlantısı olacağını düşünmemişti. Ned Borisin gözünde oldukça özel birisiydi ve gerçek bir dahi olarak görülüyordu fakat Boris yüksek boyutları tanıyan birisiydi. Yüksek boyutlarda ki kişilerin yaşlarını ve güçlerini o kadar iyi biliyordu ki Nedi asla onlardan birisine denk olarak görmeyi bırak yakın olarak bile isimlendiremez di. 

Ned yetenekliydi fakat Borisin gözünde asla Yüksek Klanlardan olan öğrencilerle denk değildi çünkü Yüksek Klan Öğrencileri klanın bireyleri olarak görülür ve onlara klanın gerçek güçleri öğretilirdi. Şuan bulunan klan ise sadece yetenekli bazı kişileri seçerek yüksek klana göndermek ve sıradan askerleri klana katmaktan fazla bir görev yapmıyordu.

'Teşekkür ederim Usta.' dedi Ned daha fazla soru sorarak dikkat çekmek istememiş, sadece kendi eğitimine odaklanmak istemişti.

'Hapların kullanımında bir farklılık yok, sadece kaynar suya at ve meditasyon yap, bu sefer sana normalden biraz daha hap vermişler gibi görünüyor. Sanırım o kesenin içinde 10 tane veya daha fazla hap olmalı ama kontrol etmedim yani tamda emin değilim. ' dedikten sonra Ned Borisi saygıyla selamladı ve Boris tekrar kendi malikanesine geri döndü. Ned ise bir defa daha banyo suyu hazırlattı ve eski suyu tamamen yeniletti. Ardından kıyafetlerini çıkartarak banyoya girdi ve girmeden önce zaten hapı banyoya atmıştı.

Borisin söylediği gibi hap neredeyse aynı etkileri gösteriyordu, su yine kırmızı olmuş ve beyaz dumanlar çıkıyordu fakat bu sefer suyun içinden de Tanrı Enerjisi yayılıyordu.

ASDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin