'Kollar dik ve ileriye bakıcak. Kılıcı ne fazla sıkı ne de fazla gevşek tutacaksın. Elindeki silah senin bir uzvun adeta kolunun devam eden bölümü gibi bedeninle uyumlu hareket edecek. Ayaklarından birisi mutlaka toplaktan güç almak için yere sağlam basacak ve mutlaka diğeri ani ataklara kalkabilmen için biraz daha gevşek olacak. İnsanların %80'i genelde gövdelerinin sağ tarafını kullanır. Sağ kolunu kullananların hepsi ister istemez sağ taraftan eylimlidir bu yüzden sol tarafları açık vermeye meyilli olur. Hedefin her zaman sağ veya sol tarafını kullanıp kullanmadığına bakarak saldırıya geçeceksin.
Duruşunu al ve saldır!'
Ned elinde tuttuğu kılıcı ne fazla sıkı ne de gevşek tutuyordu, adetaya eline aitmiş gibi kavrarken gözleri karşısında duran Oliver'ın üzerindeydi. Ayağını sert bir şekilde yere basmıştı ve kendisini ileriye iterken topraktan güç aldı. Gevşek olan ayağıyla yönünü kesinleştirdikten sonra sert bir kılıç darbesi savurdu. Oliver elinde tuttuğu 2 metre uzunluğunda ki kılıcı basit bir odun parçası gibi hemen sol tarafına eğip atağı blokeledi fakat Ned saldırmaya devam ederek hızlıca kılıcını başının üstünden çevirerek Oliver'in sağ tarafına savurdu. Oliver'in hızlı refkleksleri kılıcı bir defa daha blokelemesine imkan sağlamıştı.
Metal sesi boş arazide yankılandığı anda Ned tekrar atağın yönünü değiştirdi ve bir defa daha kılıcını sol taraftan savurdu. Oliver zorlanmadan bir atağı daha engellerken gülümseyen ifadesiyle,
'Güzel şimdi saldırıya geçiyorum. Kılıcını iki elinle tut ve gövdeni biraz öne çıkartıp ağırlık merkezini tam karnının olduğu noktaya getir. Böylece sert darbelerde bile sarsılman oldukça zor olacaktır. Hazırlan saldırıyorum.'
Ned hemen söylenenleri yaparak gövdesini öne çıkarttı ve kılıcını iki eliyle kavrayıp tam önünde tuttu, iki ayağını sert bir şekilde toprağa sabitledikten sonra sarsılmaz bir kaya gibi Oliver'in karşısında duruyordu.
Oliver hızlıca ileriye atıldı ve büyük bir hızla kılıcını Ned'in sol tarafından savurdu. Ned atağı görmüş ve kılıcını sola kaydırmıştı, Oliver'in kılıcı ve Ned'in kılıcı çarpıştığında kıvılcımlar etrafa saçıldı ve Ned biraz sarsıldı fakat Oliver umursamadan hızlıca bir sonra ki saldırıya geçti.
Kılıcını sağ taraftan sallarken bedeni normal saldırı pozisyonunun dışına çıkmış ve gövdesi açıkta kalmıştı. İki kılıç Ned'in sağ tarafında çarpıştığında bir defa daha kıvılcımlar yayıldı ve hemen ardından güçlü bir tekme Ned'in karnında patladı.
Ned tekmenin gücüyle bir kaç metre geri itildikten sonra yere düştü ve kılıç avuçlarından çarparak tok bir ses çıkartıp toprağa çarptı.
Oliver elinde ki kılıcı toprağa salladıktan sonra yavaş yavaş Ned'e doğru yürüdükten sonra elini uzattı ve Ned Oliver'in elini tutup ayağa kalktı.
Oliver Ned'e gururla baktı ve,
'4 Gündür çalışıyoruz ve şimdiden temel duruş ve saldırı pozisyonlarını kaptın. Bir büyücü olmak yerine savaşçı olmayı tercih etseydin şüphesiz 50 yaşına gelmeden 9.Seviye Savaşçı olabilirdin. '
Oliver'in övgü dolu sözlerine karşılık Ned kararlı bir şekilde ,
'50 Yaşına gelmeden önce 9.Seviye Bir savaşçı olacağıma inanıyorum ' dedi. Gözlerinde ki kararlı ifade ve 4 gün önce duyduğu herşeyi bizzat görmüş olan Oliver'in Ned'in sözlerinden şüphe edecek durumu kalmamıştı.
'Tanrılara meydan okuyacak potansiyele sahipsin, 3.Seviye Büyücü ve 2.Seviye bir Savaşçı olarak daha 6 yaşında görülmemiş başarılara şimdiden imza attın. Gelecekte efsanelerle anılacağına şüphem yok fakat Ned bilmeni istediğim bir kaç şey var. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...