'Zıplayan Kurbağa Zender Magus mu? Kim bu lanet olası adam ? Çocukluğumda kitaplarını görmüştüm,sonraısnda ismini sık sık duymaya başladım. Nedir arka planı bir dahi mucit mi? Yoksa Büyücü olmaya çalışan sıradan birisi mi ?' dedi Ned kendin kendine.
Zıplayan Kurbağa Zender Magusun yaptığı büyü dizilimleri bütün imparatorlukta oldukça faydalı şeylerde kullanıyordu. Onun icatları sayesinde hayat çok daha rahat hale gelmişti fakat Ned onunla ne ilişkisi olduğunu tam olarak çözememişti. Fakat onu nerede bulacağını biliyordu. İmparatorluk Başkentindeyken sık sık onun hakkında raporlar eline geçerdi ki zaten saklanmaya çalışan birisi de değildi. İmparator tarafından onun emrine bir krallık kadar büyük şehir verilmiş ve sınırsız destek sağlanarak icat yapması istenmişti.
Herkes gibi Ned de onun nasıl birisi olduğunu az çok biliyordu ama daha önce hiç karşılaşmamıştı.
Fakat bütün kitaplarını okumuş ve teorilerini oldukça beğenmişti hatta bir kaç tanesi eğitiminde ona temel bile oluşturmuştu bu yüzden Nedin ona gizli bir hayranlığı vardı.
'Önce Büyük Babamın yanına gidiyoruz.' dedi Ned sakin bir şekilde, ardından Jasmin ve diğer 2 bilge ile bağlantı kurdu.
'ANKA KRALLIĞINI YOK EDİN! HALK HARİÇ HİÇ KİMSE HAYATTA KALMAYACAK, KRALLIĞA BAĞLI ŞEHİRLERİ DE DÜMDÜZ EDİN!' dedikten sonra Jasmin eğilerek onayladı. Ned hızlıca yönünü Kan Şehrine doğru çevirdi.
İçinde hem üzüntü hemde büyük babasını yıllar sonra görecek olmanın verdiği mutluluk vardı.
Ned yanındakilerle birlikte olabildiğince hızlı bir şekilde Kan Şehrine doğru gittiler.
İsmi artık Kan Şehri olarak değişse bile gerçekte büyük babası hala malikanede yaşıyordu, malikane eskisine göre çok büyük değişimler yaşamış ve kullanılmayan bölümleri de hizmete açılıp bir çok yeni bina eklenerek en az 10 kat genişletilmişti. Eski bitik görüntüsünden tamamen sıyrılıp yükselmekte olan bir klan haline gelmişti fakat yine de zenginlik olarak İmparatorlukta ki büyük klanlardan hatta orta dereceli klanlardan bile oldukça uzak sayılırdı.
Fakat etki alanı olarak Nedin sayesinde sınırsız nüfuza sahiplerdi, herkes onlarla iş yapmak istiyor ve asla kazık atmaya çalışmıyordu bu sayede sürekli büyümekte olan Kan Klanı çok yakında en büyükler arasında yer alabilecek donanıma sahip olacaktı. Nedin yokluğunda Kan Klanı 20den fazla Alt Klan edinmiş ve 100 e yakın klan ile ticari ortaklık kurmuştu, Kan Şirketler grubu bölgenin en büyük şirketlerinden birisi olmuş ve neredeyse bütün iş kollarında faaliyet göstermeye başlamıştı. Ned bu durumdan oldukça memnundu. Klanı bir defa daha sağlam temellerle yükseliyordu ve artık eskisi ile kıyaslanamazdı. Maddi olarak oldukça güçlenselerde asıl güç Ned gibi bilgilere sahip olmasından dolayı geliyordu. Bilge Seviye Savaşçılar arasında neredeyse yenilmez konumdaydı ve büyücü olarak ta bir çok kişiye rahatlıkla meydan okuyabilirdi. Bu güç sayesinde de Kan Klanı dokunulmaz bir figür haline gelmişti.
Ned uzun yolu çok kısa bir sürede tamamladı. Bulut Şehri ufukta görültüğünde Ned gülümsedi ve çocukluğunu hatırladı. Bir süre önce 22 yaşına girmişti 16 yıl önce yani 6 yaşındayken Bulut Şehrinden bir kervanla Anka Krallığına uzun bir yolculuk yapmıştı ve Ned hala o günü hatırlıyordu.
İlahi figürü Bulut Şehrinin üstünde belirdiğinde herkesin gözleri açıldı.
'BİLGELER! BİLGELER HEMDE 6 TANE'dedi birisi ve herkesin gözleri onun işaret ettiği noktaya döndü, Bilge Seviye kişiler hala bir tanrı gibi görülüyor ve onlardan korkuluyordu. Güce İbadet edilen bir yerde Bilgelerin tanrı gibi görülmesi oldukça normaldi. Ned Bulut Şehrine doğru inişe geçtikten sonra etrafı dikkatlice inceledi. Bulut Şehrine inmesinin tek sebebi eski bir dostunu görmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASD
FantasyFantastik #1 bir zamanlar. Kurgusal bir boyutta geçen hikayenin baş kahramanı 4 yaşındayken ailesinin ölümüne şahit olmuştur. O günden sonra hayatında ki hiç bir şey aynı kalmamıştı. Hayatını ailesini öldürenlerden intikam almaya ve klanını eski iht...